Beda vseh bed

23.02.10 09:03

(objavi kot novico)

Dejstvo,da se več pozornosti v javnosrti in politiki namenja trem bulmastifom kot pa stotisočim nezaposlenim in na deset tisočim,ki desetletje čakajo na razsodbe sodišč, ki so politično zlorabljeni ali sicer trpijo neko krivico, pove vse.....Vsa stroka se ukvarja le s cucki.... Kje hudiča je zdaj naš dragi Pahor,da bi s svojim "kruce fixom" naredil red in končno  pozornost usmeril na politično zlorabljene državljane?Čas stotih dni miru in uvajanja je že zdavnaj potekel...Fantje in dekleta v vladi pričnite z resnim delom,drugače bo videti,da nas vodijo kinologi...

Komentarji

Andrej države že zdavnaj ne vodi več politika ampak jo vodijo novinarji in mediji. Seveda rumeni novinarji in mediji.

To je jasno dokazala popolnoma zrežirana afera, ki si jo je privoščil POP tv. Niko Kavčič, starosta slovenskega je padel na finto. Udobno zleknjen na kavč je novinarki povedal svoje mnenje. POP tv, pa je naredila iz tega zgodbo.    

Polona, 23.02.10 ob 09:13

Andrej, praviš, da je več pozornosti posvečene trem bullmastifom, kot pa 100.000 nezaposlenih in potem kritiziraš Pahorja.
Mar g. Pahor o tem govori v medijih ali resnično bedni novinarji, ki o čem drugem kot zdrahah niti ne znajo niti ne zmorejo poročati. Če bi želeli o čem pametnem poročati, bi o tem morali kaj vedeti, tako je pa danes novinar vsak, ki je dovolj primitiven, da vse povprek obsoja in kritizira. Daleč od bistva novinarstva....    

Daniel Kušer, 23.02.10 ob 11:17

Ne glede na rumeni tisk in pokvarjene novinarje želim čimprej spoznati "prave" politike.
Daniel, novinarji danes niso več družbeno politični delavci, kakor tudi politiku. Želeli smo, da je vse na trgu in tako tudi je.    

Slavnik, 23.02.10 ob 12:37

Polona- s tabo se strinjam,toda le deloma...O čem drugem pa naj poročajo novinarji,če pa se razen lumparij ne dogaja nič drugega?Naj si izmišljujejo prispevke o ukrepih in naporih vlade za izboljšanje kakovosti življenja državljanov,če jih pa ni?Ja madona, dobivam občutek da je vlada sama sebi namen in da kaj drugega kot sprejemanja odločitev o davkih in taksah sploh ni sposobna...Same lumparije,ukrepanje pa la po vezah in poznastvih...In dogajanje okoli bulmastifov nam to le potrjuje...Ali pač ne?
V primeru,da nekomu prizadenem hude telesne poškodbe,bom kaj hitro strogo obsojen in se z mano nobeno ministrstvo ne bo obremenjevalo,ker sem pač človek....S psi pa,tudi če lastnik cucka nima dobrega odvetnika in zvez v politiki...Torej-cucki imajo neprimerno več svobode kot ljudje...Hmmmm.....    

Andrej Š, 23.02.10 ob 15:03

Andrej kako pa veš da se razen lumparij ne dogaja nič drugega? Si morda pomislil, da mediji nočejo pisati o ničemer drugem razen o lumparijah? Pa še to ne vemo, ali so lumparije ali ne? Zakaj ne vemo? Ker so nas mediji zasuli s svojimi domnevami. V medijih NISO objavili ENEGA papirja ki bi potrjeval njihovo trditev.
Oprosti ker moje mnenje je da so gospodarski ukrepi trenutno za medije premalo tržni, ker se bolj prodajajo bulmastifi. Pol manj klikov na spletnih straneh časopisov je na članke o ukrepih kot na članke o aferah. Mediji služijo na aferah in ne na ukrepih.
    

Polona, 23.02.10 ob 15:25

Živali so več vredne kot pa ljudje, a še niste tega vedl.    

kawboy, 23.02.10 ob 15:41

Andrej..Rumeni tisk je sigurno problem ,samo problem smo očitno tudi mi ,ki ga tako zvesto prebiramo!V Sloveniji je res zelo malo dogodkov o katerih bi bilo vredno resno pisanje,zato se piše pač v glavnem bedarije.Očitno se to še vedno nekomu splača,če to nekdo financira in trži.Duhovni nivo v tej državi je pač tak,kot njeno časopisje!    

pohar, 23.02.10 ob 17:14

Pohar-osebno rumenega tiska ne prebiram,rad pa spremljam informativne oddaje,tako nacionalne televizije,kakor tudi komercionalnih ponudnikov. In to ni rumeni tisk...Novice pa....
Polona - se strinjam glede komercialnosti tiska,toda poročila nacionalke?Ali ni dolžna poročati tudi o tržno nezanimivih,za državljane pa o izredno pomembnih temah?In kje za vraga naj dobimo informacije o dogajanjih,če ne iz sredstev javnega obveščanja?Samo dogodgov ni...Suša...    

Andrej Š, 23.02.10 ob 18:42

In,oprosti Daniel- Pahor bi moral predvsem z delom svoje vlade poskrbeti,da bi bilo dovolj dobre materije za delo novinarjev.Če ne bi bilo lumparij,se o njih tudi poročalo ne bi,mar ne?    

Andrej Š, 23.02.10 ob 18:51

Andrej, pa menda ja ne verjameš, da lahko na nacionalki dobiš informacije, ki bi te zanimale in ki bi slučajno povedale kaj pozitivnega o delovanju vlade. Saj pa smo včeraj gledali odmeve ne? Če sta se Vlačič in Kacin še tako trudila in poskušala dopovedati, da je čas, da se pusti vlado delati, ker je kriza, je Rosvita končala pogovor tako, da je pokazala dramatičen spis Janeza Janše na katerega nihče v studiu ni imel možnost ugovarjanja in ki je slovenijo predstavil kot popolnoma razsuto državo. Žal! To se prodaja. Tudi na nacionalki.    

Polona, 23.02.10 ob 18:57

Janez se strinjam s tabo,v naši Sloveniji je boljše biti pes kot človek,ker več pozornosti se posveti enemu psu ali mački kot pa enemu lačnemu in bolanemu revežu.    

lila, 23.02.10 ob 19:52

pa saj psi ne bodo več aktualni. počasi postaja nova zgodba zdravstvena reforma oz ukrepi.

upam da boste zadovoljni ko se bo poročalo o delu vlade!    

xyz, 23.02.10 ob 22:28

no pa o imenovanju tavševe tudi že poročajo http://24ur.com/novice/slovenija/nekdanja-poslanka-sns-borka-za- enake-moznosti.html

sja bo vlada poskrbela da se bo pozabilo na pse in poročalo o delu vlade. edino ne vem če boste zadovoljni s poročanjem :)    

xyz, 23.02.10 ob 22:29

Res pa je ,da ni medija,ki bi korektno poročal o dogajanjih takšnih ali drugačnih.Vsi stremijo k čim večji gledanosti.To pa so žal afere in aferice,ki pa to niso.    

mirko, 24.02.10 ob 07:25

Žanjemo to kar smo sejali. Hoteli smo demokracijo in kapitalizem, zdaj ga dobivamo v svoji najbolj kruti obliki.
Kar se treh bogih kužkov tiče, tudi marsikdo drug bi izkoristil veze in poznanstva če bi jih imel. Pa to, da če mediji o tem ne poročajo, da potem pa ne obstaja je še večja neumnost. Vedno in povsod so bili in bodo priviligirani sloji, ki jim bo dovoljeno vse.
Pa to sploh ni problem, če se nam ostalim ljudem ne bo godilo preslabo. Kar se mene tiče, naj zagotovijo, vzdržno davčno zakonadajo, spodbude za podjetništvo ter tako delovna mesta in visok družbeni standard, potem pa naj med seboj počnejo kar jih je volja...

Kar se pa vlade tiče, vsi smo se jezili na Janšo, ker je vplival na medije, zdej se jezimo na Pahorja ker ne vpliva na medije dovolj... rabi to sploh kakšen komentar?    

Daniel Kušer, 24.02.10 ob 08:20

Pahor nima kaj vplivat na medije. Pahor mora vladati in ne igrati tiskovnega predstavnika vladni urad za komuniciranja pa ima, da poskrbi, da bodo mediji imeli informacije.
Mediji pa naj nehajo špilat moralnega razsodnika naše družbe, ker so samo indoktrinirani z denarjem in tržnimi informacijami, ki z moralo nimajo veze!    

Polona, 24.02.10 ob 08:26

Nismo šli zato v demokracijo da bi imeli privilegije samo tisti ki so na oblasti, ker niso bili zato izvoljeni?
V sloveniji ima oblast ljudstvo, zato je potrebno delati za dostojanstvo vseh državljanov in državljank, ne pa vsak zaste, ko prase. Prej smo imeli komunizem in je bil krut do določenih ljudi, zdaj imamo pa takoimenovano demokracijo, ki pa to sploh ni in kapitalizem, kjer je zopet krut do določenega sloja ljudi.
Obstaja druga verzija demokracije in kapitalizma, ki je bolj poštena in pravična od zdajšnje, ker so jo pa tisti na vrhu pisali zakone samo tako da so sami sebi namen in spisani samo za lopove, nobeden pa nikoli ne odgovarja. Zato delajo z nami kot bi bili sužnji lastnemu narodu. Najboljš bi bilo da bi takoj razpustili cel parlament, kajti to je nevzdržno in obsodbe vredno, kajti dogaja se prikriti teror nad nekaterimi sloji prebivalstva.Žal Zakoni ne delujejo za vse enako, razne pravice si pa nekateri vzemajo kar v svoje roke, mimo zakonov, ker pravna država sploh ne deluje.
Predvsem tisti ki imajo denar.    

kawboy, 24.02.10 ob 09:21

Zakaj smo šli v demokracijo in kapitalizem si pomoje vsak drugače razlaga, odvisno od njegovega gmotnega stanja :)
Kar se pa vladavine ljudstva tiče, v Sloveniji ali kje drugje, je pa ena utopija. Lepo prosim, to da vsake 4 leta volimo ene in iste obraze, zame ni nikakršna vladavina ljudstva. Mogoče bi bila, če bi se vsak zakon na referendumu sprejmal, pa tudi takrat bi bile možne vse vrste manipulacij in ustrahovanja množic.
Tak sistem kot je je, ne sovražite ljudi, sovražite pravila igre. Zdej ali mu klubujte ali pa se mu pridružite, druge pač ni....    

Daniel Kušer, 24.02.10 ob 11:06

Polona - Pahor in vlada lahko vplivata na poročanje medijev! Sicer posredno,s svojo aktivnostjo! Če pa ni omembe vrednih dejanj, tudi pisati o njih ni mogoče mar ne? Sicer se pa s tvojimi navedbami strinjam!    

Andrej Š, 24.02.10 ob 14:52

V 3. členu Ustave je zapisano 23. decembra 1991 leta. V SLOVENIJI IMA OBLAST LJUDSTVO.    

kawboy, 25.02.10 ob 11:41

Naša sedanja vlada v razmerah kakršnih smo, vlada kar zadovoljivo. Ureja:
- (uredila je) spor s Hrvaško
- (uredila je) protiustavno stanje z izbrisanimi
- privila je bančno pipo za tajkunske kredite
- osnovala NPU
- ureja nevzdržno stanje v zdravstvu
- ureja stanje pred sesutjem v zdravstveni blagajni
- ureja status po Grimsovem zakonu prevzete RTVS
- financira čakanje na delo v podjetjih
- pripravlja in izvaja izhodno protikrizno strategijo
- . . . in še in še . . .
Opozicija pa objavlja 72 protikriznih ukrepov, ki nimajo kritja v izredno zmanjšanih prilivih v proračun, pripravlja spomladanske nemire piše iterpelacije in ustvarja neprestane izredne razmere. Predsednik vlade, čeravno pogosto nastopa pred mediji, kakor da ne zna tega prepričljivo prikazati širši javnosti. In kaj delajo uradni predstavniki za tisk. Piar je na nuli. Obnašajo se kakor devična zardela kmečka nevesta, v katero vsi kažejo s prstom in kričijo da je kurba, a ona ne zna odločno zaklicati: neeee, ni res, doslej nisem dala še nikomur.
Posledica takšnega stanja, neuspešnega prikazovanja dela in zelo uspešnega preusmerjanja pozornosti javnosti na obrobne teme, je priljubljenost vladajočih strank pri volivcih. Po anketi RM Plus v današnjem Večeru bi februarja SD volilo samo 8,9 % in SDS 18,1 % volivcev. Katastrofalno stanje, ki pa ne odraža dejanskega, temveč od Janše in njemu naklonjenih medijev zrežiranega stanja.
Bojim se, da bo naša tako zelo neprepričljiva opcija na naslednjih volitvah dobila manj kot tretjino glasov in si bo kolaborantska kontinuiteta še ustavo pisala na svojo kožo. Potem bo moja država postala katoliško konservativna – klerikalna – država. Opus Dei, prostozidarske lože, Malteški vitezi in bogsigavedi še kakšna druga tajna združenja pospešeno delajo na tem. In nekateri najbolj izpostavljeni novinarji jim kar dobro služijo.
Sporedno z bitko izhod iz krize mora potekati tudi bitka, če ne že vojna, za priljubljenost pri volivcih. Sicer bo Slovenija zdrknila v kremplje vatikanske mafije oplemenitene z domačimi talibi.
    

Bogdan Škofljanc, 25.02.10 ob 16:20

Bogdan tvoje navedbe v veliki meri držijo,toda rezultat 8,9 : 18,1 je tisti,ki pove vse.Upam,da bo razmerje do konca mandata nespremenjeno,a v korist SD-ja.Je pa malce čudno,da v slovenskem prostoru ni medija,ki bi za razliko pohvalil delo aktualne vlade.To pomeni lahko samo dvoje :ali so vsi mediji trobila desnice,ali pa ni kaj za hvalit...Karkoli od resnega tiska vzamem v roke,same kritike,prav tako televizija... in ker nimam dostopa do drugih virov informiranja,si podobo ustvarim iz poročanja medijev,kako lahko sicer drugače?    

Andrej Š, 25.02.10 ob 19:07

Najprej naj vlada zrihta finančno nedisciplino v gospodarstvu, kajti delavci nikakor ne dobivamo plač od delodajalcev, vsi mislijo da zakonodaja deluje učinkoviti, vendar temu ni tako.
Vsem tistim ki pa niso oškodovani, se pa dobesedno nič ne zavzemajo da bi kdaj oškodovanci prišli do tega denarja. Opozarjam vas da nemudoma zakrpate zakonske luknje, ker prihaja do množičnih zlorab in nepravilnosti iz strani večine delodajalcev v gradbeništvu.    

kawboy, 26.02.10 ob 12:41

ObvestiloZa vsebino komentarjev ne odgovarjamo. Avtorje komentarjev naprošamo, da skladno s pogoji uporabe spletnega mesta spoštujejo mnenja in stališča drugih ter ne izražajo sovražnega govora oz. nestrpnosti.