Kaj menite

05.01.10 15:34

(objavi kot novico)

Kaj menite otem ali mora minister Karel oditi.

Komentarji

Menim, da se bodo pogodili :)    

Slavnik, 05.01.10 ob 16:44

Je že odločeno, Erjavec je od predsednika vlade dobil šuh. Zanimivo bo, kako bo v Državnem zboru glasovala opozicija, predvsem SDS in pet Karlu vernih poslancev DeSUS-a. Žnidaršič in Rezman si bosta lahko dala duška.     

Bogdan Škofljanc, 05.01.10 ob 17:07

Mislim, da se tako nesramno prav vsi po vrsti igrajo z nami, da je to že podobno pornografiji.    

Janez, 05.01.10 ob 17:39

V bistvu sploh ne bi smel postati minister :-)))
    

Marko Pavlišič, 05.01.10 ob 17:40

Ja, Karli ga pa res piha... ampak zanimivo pri vsem tem je, da ni on nikoli kriv (tako misli)... Je prava ikona poštenja    

Vojko, 05.01.10 ob 17:46

Po vseh regelcih že!
Vendar ima trdo kožo. Taki naj upravljajo z našim premoženjem. Izgleda, da se gospodje NE zavedajo, da smo im na volitvaj zaupali mandat SAMO ZA DOBRO gospodarjenje z NAŠIM premoženjem!!!!
Z PREMOŽENJEM SLOVENSKIH DRŽAVLJANOV!!!!    

Dugi, 05.01.10 ob 18:15

Pahor, saj ti kregaš Karla, ne Karel tebe!
Saj ne prostiš ti Karla, ampak Karel tebe!

Pa poslušaj se, saj mu daješ vse možnosti, da se izvleče!
Ista štorija kot z Ruplom!

Kaj se dogaja, s čim te Rupel in Karel držita za vrat?
Okolje je eden od pomembnejših resorjev, MOPove odločitve vplivajo na smer razvoja gospodarstva in družbe IN NA TEM MESTO BI MORAL DELOVAT OKOLJSKO IZOBRAŽEN IN OSVEŠČEN URADNIK, ne pa takle mutivoda, ki je mutivodil na obrambnem ministrstvu pod Janševo komando.

Če je Pahor ujel Karla z roko v državnem žepu (Karlov prvi greh junija, opozorjen - ni popravil, ni preklical ampak ponovil isti greh septembra, januarja pa nesramno tunka v zos notarko in se zgovarja na nevednost),
naj Karla neusmiljeno BRCNE V RIT TAKOJ!!!

Tako kot so na HDZ storili s Sanaderjem!

Pahor, lepo te prosim,
lepo te prosimo,
NAREDI NAM TO, daj nam upanje,
da se lahko tudi pri nas kaj obrne na bolje,

PAHOR NAREDI NAS SREČNE V NOVEM LETU 2010!    

maja2, 05.01.10 ob 18:23

Dokler samo prosimo, ne bo nič.
Sicer pa člani menda niso za to, da nekoga na vrhu prosijo delati kot se spodobi, ali pač?
Takega reda do sedaj še nisem poznal.    

Janez, 05.01.10 ob 18:25

Zdej sem poslušal posnetek njune tiskovne konference in me je pogrelo.

Kaj SSKJ pravi o Pahorju:
mévža -e ž (ẹ̑) slabš. neodločen, bojazljiv človek: on je prevelika mevža, da bi to naredil; podjeten mora biti človek, ne pa taka mevža / kot psovka: odloči se že, prekleta mevža; mevža mevžast

Še obrazložitev: http://politicniblog.blogspot.com/2010/01/pahorjeva-odlocitev.ht ml

oz

http://pest.si/ezx    

Marko Pavlišič, 05.01.10 ob 18:36

Potem pa Pahorja stistnit za vrat, naj pove, s čim ga ta butasti Karel lahko zajebava, s čim ga izsiljuje, naj se izkašlja, katere slike imajo v žepu, ne bomo zaradi enih butastih seksualnih družuinskih al nevemkakšnih nemunosti predsednika zapravli države in vsega skupaj, porkaduš
Borut, zbud se! Če boš priznal, se ti pol odpusti, pa magari če vlada pade, bomo pa Kresalko volil, sej ne bo hudga, vse se porihta in ti boš lažje spal

Ne se pustit izsiljevat Karlu in podobnim, karte na mizo!    

maja2, 05.01.10 ob 18:36

Politiki za vse priložnosti,čase,politične opcije nikoli ne odidejo...Samo presedajo iz ministrstva na ministrstvo...Posebej zanimiv ja prav Erjavec...Bil je na čelu obrambe domovine,sedaj se ukvaraja z okoljem in ni hudič, da ni naš vrli Karel do penziona sposoben poskrbeti tudi za gospodarstvo , zdravstvo , javno upravo ....Človek izrednih inteligenčnih zmogljivosti,pravi unikum ( če nebi obstajal g. Rupel, seveda)!! Torej-ne bo odslovljen , odstopil pa zaradi nizkega praga politične higijene tudi ne bo...Sam bi ga pogrešal le zaradi njegovih nasmeškov,ki spominjajo na posmehovanje bebcem okoli sebe " i šire " ...     

Andrej Š, 05.01.10 ob 18:49

Marko nočem zagovarjati Golobiča, ampak primerjave iz tvojega bloga so smešne.
Karel je vpleten v najbolj bizarne politične afere, za razliko od Golobiča, ki je svoje premoženje prijavil institucijam ki so za to poklicane res pa je, ni potešil preveč radovednih novinarjev in javnosti. Verjetno noben od njiju ni nedolžen ampak vseeno sta zadevi neprimerljivi.

Kar se pa tiče tvoje jeze na Pahorja. Kaj bi pa po tvoje moral narediti? Biti hudoben in nesramen ali ne upoštevati računskega sodiušča, tako kot si je to privoščil Janša? Karla se očitno ni iz svoje vlade znebil niti za nekatere vsemogočni mojster taktike Janša.
    

Polona, 05.01.10 ob 19:52

Se strinjam s Polono glede Golobiča. Ne moreš primerjati ravnanj Erjavca in Golobiča, ker so enostavno neprimerljive. Golobič se je zlagal javnosti glede svojega osebnega premoženja, kar ni prav nič povezano z njegovo ministrsko funkcijo. Erjavec pa je kot minister v kazenskem postopku zaradi nevestnega dela na ministrstvu, zlorabil je svoj ministrski položaj, ko je podpisal pogodbo brez pooblastila in nič ni naredil glede ukrepov, ki mu jih je naložilo računsko sodišče. Vse te tri stvari so v neposredni zvezi z njegovo ministrsko funkcijo.

Strinjam se pa z Markom, da je Pahor ena mevža. Zanj očitno ni bilo dovolj, da ima ministra v kazenskem postopku. Niti, da podpisuje brez pooblastila.Mislim, da je to prvi minister zoper katerega je bil vložen obtožni predlog. Po drugi strani se na ministrstvu sploh ne moreš zaposliti, če ne izkažeš, da nisi v kazenskem postopku. Očitno za najvišje funkcije to ne velja.

Pahor je predlagal razrešitev zgolj zato, ker je dobil poziv računskega sodišča. A ni to beda?     

Demie, 05.01.10 ob 20:20

Polona - kaj bi moral narediti?

Kaj pa če bi naredil takole. Danes za govornico.

Spoštovani,

Odločil sem se, da predlagam razrešitev ministra Erjavca. Nabralo se je veliko dvomov o njegovem delu. Ne trdim, da je vse upravičeno, in upam, da se bo izkazalo drugače. Vendar ima vlada trenutno precej več pomembnejšega dela, kot da vsak teden razpravljamo o enem ministru, ravno tako pa odnosi v vladi niso več delovni in ustvarjalni. Želim in zahtevam dobro in usklajeno ekipo, ki bo pomagala Sloveniji na poti iz krize, ne pa se ukvarjala sama s sabo. Zato na glasovanje o ministrovi razrešnici vežem tudi lastno nezaupnico. Če mi državni zbor ne zaupa glede izbire vladne ekipe, je ne želim niti ne morem več voditi.

Hvala za vašo pozornost in lep pozdrav.    

Marko Pavlišič, 05.01.10 ob 22:53

Golobičev greh je močno podcenjen. Ni toliko vprašanje zakaj je prikril lastništvo, ampak zakaj mu je bilo lastništvo v vrednosti več kot mio EUR podarjeno. Brez plačila davkov. Pri čemer ULTRA prodaja v glavnem para državnim podjetjem. Ampak mu je uspelo. Dandanes se noben več ne ukvarja s tem.     

Marko Pavlišič, 05.01.10 ob 22:55

Marko kot sem napisala. Že za nekatere opevani glavni politični strateg v državi Janša , v mnogo bolj stabilnih časih kot so danes iz svoje vlade ni uspel na normalni način zabrisati Erjavca zaradi istih grehov, v katere je Erjavec vmešan. Kaj bi Pahor naredil če računsko sodišče ne bi podalo svojega mnenja je stvar ugibanj. Ampak če je Erjavca lahko scvru že na njegovih lastnih izjavah izpred dveh let, ki jih je dajal kot še takrat obrambni minister neke druge vlade, ko se ni strinjal s predsednikom vlade ker takrat ni podal predloga za razrešitev Podobnika je to mogoče za nas od Pahorja neodločno za politično govorico pa popolnoma logično dejanje, ki bi se ga poslužil vsak predsenik vlade da bi se znebil nesposobnega in dvomljivega ministra in ne zamajal vlade.

Kar pa se tiče Golobiča, pa si natrosil nekaj težkih obtožb in sprašujem se, kako je možno da se to ve, nihče pa proti Golobiču pri organih pregona ne sproži postopkov. In dokler tega ne bo, bo za mene Golobič samo politik ki je sicer lahko izgubil pri večini del svoje kredibilnosti zaradi tega, ker je javnosti tajil svoje premoženje. Naj vsaj začnejo postopke proti njemu če je oškodoval davkoplačevalce. Pa ne v parlamentu s političnimi procesi, ampak tako kot teče proti Erjavcu. Na tožilstvu.

    

Polona, 05.01.10 ob 23:15

Sploh pa, ali je Erjavec že dobil obtožni predlog v zadevi Patrija. Ker dokler tega nima v rokah bi se po vašem mnenju Pahor moral odločiti na podlagi pisanja medijev. Afera s pogodbo o prodaji deležev pa je izbruhnila itak šele ponedeljek.    

Polona, 05.01.10 ob 23:21

Mnja... Ena rahlo izven teme... A ni tako, da DZ odloča o imuniteti političnega funkcionarja, v primeru pregona po KZ?

Zgolj da razjasnimo o "čiščenju političnega terena" s pomočjo kazenskega pregona...    

PikiJapok, 06.01.10 ob 17:06

Polona. To, da je Golobič prejel več miljonsko darilo, ki ni direktno, ampak ob dokapitalizaciji ipd.... ni v bistvu nič nezakonitega. Seveda se lahko nekdo odloči dati to darilo.

To, da na to ni plačal davka, je posledica našega pravnega (ne)reda, ker ta primer z dokapitalizacijo ni definiran. Oziroma ga tolmačijo tako, da bo davek plačal, ko bo premoženje odtujil (prodal).

Glavno vprašanje KAJ je bilo plačano z darilom pa sodi na področje, kjer v Sloveniji kolikorr vem še ni nihče odgovarjal. Recimo da je dobil del ker je lobiral za Urbano. To je zelo zelo težko dokazati kot kaznivo dejanje.

In na tej točki pride do izraza KAKŠNE politike si želimo. Po mojem tega ne bi smeli tolerirati. Seveda je nedolžen, ker ni bil obsojen. Ampak ali to pomeni, da je vse ok? Berlusconi tudi ni bil obsojen. A pa kdo verjame v to da svojega položaja ni zlorabljal?    

Marko Pavlišič, 06.01.10 ob 17:17

Imuniteta naj bi veljala za izgovorjeno v žaru boja za nekaj zakonskega, ne pa ua lopovijo in tazne "anomalije". To bi že zdavnaj moralo biti jasno.
Ker ni, se mi vse bolj utemeljeno zdi misliti o tem, da so tam sami pelmenitaži, ki želijo v kalnem ribariti in nič kaj dosti drugega.Sicer bi takoj ob nastopu vsaj eden od njih, naših izbrancev, nekja odločno storil na tem planu. Ali pa mordas ne?
Politična odgovornost je kot strah -notri nič, od zunaj prav tako. Farsa in larfa za volivce.Menda že dokazano tudi v vesoljni Sloveniji.    

Janez, 06.01.10 ob 18:04

Karl si je sam kriv,sam je padel v to luknjo,ni več poti nazaj.Glede golobiča pa bi se tud trebal mal bolj potrudit,saj jih je več.Pahor je dober predsednik vlade,ampak ga imajo v šahu,tako paš je.Pahor je dober človk pošten,ampak drugi niso pošteni,ker mu lažejo....    

viktor, 06.01.10 ob 21:13

Marko če Golobič ni počel nič nezakonitega potem ne razumem kako lahko njegova sicer res moralno sporna dejanja ki jih je počel, promerjaš s tistimi ki jih je počel Erjavec, ki so poleg tega da so moralno sporni še kaznjivi.

    

Polona, 06.01.10 ob 21:33

Saj ti je dal že lep primer. Tudi Berlusconi ni počel nič nezakonitega. :) Lahko se pač sprenevedamo, karavana je itak že odpeljala.    

JakaB, 06.01.10 ob 22:46

No Polona za katero kaznivo dejanje pa je bil Erjavec obsojen? Dokler pa ni, je nedolžen mar ne. Čist kot solza. Enako kto Golobič. Mar ne. Skoraj 100% sem da bodo tudi njegove obtožbe izvenele, tako da ne bo obsojen.

Ampak sploh ne gre za to.

Gre za to ali želimo imeti in podpiramo politike, ki prejemajo (pre)velika darila? Ki sprejemajo podmizne prodaje premoženja? Ki delajo slabo?     

Marko Pavlišič, 07.01.10 ob 16:53

Marko malo objektivnosti prosim. Ločiti je potrebno med kaznjivimi dejanji in moralno spornimi dejanji. Za Golobiča do danes ni bila spisana nobena ovadba, za Erjavca ja. Za Golobiča je kpk ugotovila, da njegova dejanja ne ustrezajo definiciji korupcije, za Erjavca pa vemo kako je. Zaradi Golobiča se po Sloveniji ne potikajo tuji kriminalisti, Erjavca so zališevali finci....
Ne pravim, da je Golobič nedolžen. Pa niti najmanjšega namena ga nimam zagovarjati. Ampak dejanja je potrebno med sabo vsaj približno objektivno ločevati.
Erjavec je kot minister dokazal da je ZANIČ- Na rezultate Golobiča še čakamo.

Zato so Golobičeva dejanja ki se pred vsakimi volitvami vlačijo po medijih in služijo zgolj za politično obračunavanje, za mene moralno sporna, ne pa kazniva.

Seveda nihče noče in ne mara moralno spornih politikov.
In na srečo imamo volitve vsake štiri leta. Če nekaterih dejanj ne kaznuje sodišče ker jih pač ne more, ker so zakonsko še v okvirju jih pač kaznjuje ljudsvo. Res pa je, da so pri takih stvareh mediji lahko bolj nevarni kot sodišče. Ker če se za inatijo, njim ne moreš dokazati svoje nedolžnosti.

btw za Berlusconija so bile spisane ovadbe. ko ga že primerjaš.
    

Polona, 07.01.10 ob 17:53

Polona - saj ni spisana ovadba dovolj da je človek kriv.

Aja, pa če greš pogledat čisto na začetek, sploh nisem primerjal Karla in Gregorja. Ampak napisal da gre za podobno igro. Ko se skozi "javno pranje" v bistvu predvsem dvigne dim, da se pač grehi pozabijo.

Na dolgi rok je Gregor precej nevarnejši kot Karel. Tako za demokracijo, SD in davkoplačevalce. Ker za razliko od Erjavca ima Gregor jasno sliko kaj želi in pamet da to uresniči. In v tej njegovi poti so njegovi zasebni interesi ZARES pred vsem ostalim.     

Marko Pavlišič, 07.01.10 ob 20:15

Marko ponavljam. Golobiča niti v sanjah ne zagovarjam in strinjam se s tabo, da je nevaren. Ampak do danes teža njegovih dejanj trenutno ni dovolj da bi se z njim začeli ukvarjati organi pregona. So pa dovolj težka da se z njimi ukvarja politika in mediji.
Zavedam se, da spisana ovadba še ne pomeni da je človek kriv.
Ampak že teža dejanja mora izoplnjevati pogoje, da se ovadba sploh spiše.
Vse ostalo je lov na čarovnice, kri za medije, kost za javnost. Taka kost ki jo tudi midva že dva dni pridno glodava.     

Polona, 07.01.10 ob 21:04

Za demokracijo je najbolj nevarno tisto, kar se po njej imenuje, a nima nikakršne zveze z njo.
Ko se je pojavilo "demos - kratos" je že bila kolizija, saj so se demokracije šli lastniki sužnjev.
Torej- čista NIČLA od demokracije, kot jo razumem jaz pa menda še kdo.
Potem, ko se je šla sedanja večna nomenklatura osamosvojitve, se zadeva zelo podobno ponavlja.
Imamo državo, ki je povsem po meri kapitala in o kakršnikoli demokraciji, predvsem socialni, spet - niti govora. Če nam govorijo, da so volitve , ki se sedaj imenujejo demokratične višek demokracije, naj si jo le-ti zataknejo..., nam pa pustijo živeti človeka vredno življenje. S takšno demokracijo naj obmetavajo svoje naslednike namesto z naharanim denarjem in še čem, da ne bojo rabili ne delati ne študirati dokler so živi.
Kako naj si drugače razlagam vse lopovije v podjetjih, še posebej kjer je lastnik država, ki jo sedaj vodijo tisti, ki so me naplahtali, d abojo to delali odgovorno in pošteno?
Kako si pojasniti dejstvo, da sedaj država, ki je popolnoma na strani delodajalcev (beri oderuhov z zelo redkimi častnimi izjemami) prepričuje sindikate, ki so itak podplačni s strabi kapitala in plačevani s strani delavstva, da se minimalna preživnina in ne plača za pošteno delo lahko dvigne na 510 evrov - enako kot to zahtevajo izkoriščevalci? Kako razumeti Pahorja, ki primerja znanje delavstva s tistim iz srednjega veka in njegovo željo, da kapitalizem lahko počne z ljudmi kar se mu zazdi brez vsakršnih omejitev na "trgu delovne sile", kar je popolno izenačevanje poštenega garanja za družbo s prostitucijo najslabše vrste, kjer so zvodniki neke sorte, ali celo enake - politiki? Pod pretvezo, da se bojo tako ljudje hitreje in lažje zaposlovali. A ga ni sram kaj takega sploh pomisliti, kaj šele postaviti kot postulat v pogajanjih s kapitalom, a dejansko z delavstvom v vlogi kapizalista, ki govori najokrutnejšo in nečlovečno govorico! A se to imenuje odgovornost za spemembe? A je to socialna demokracija, a so to postulati iz Programa naše stranke?
Mislim, dam je on prvi odgovoren za takšne!

Če ponudi odstop ali glasvanje za zaupnico, bo samo ponovil tisto, kar je njegov , kot kažejo njegova dejanja v primeru glasovanja o zaključnem računu in še katera naprej, šef, ki mu uresniči prav vse že z izbiro prvega lastnega svetovalca (morda nadzornika?) s telefonskim imenikom ali ministra ala sedanji okoljski.
Torej, če je šef takšne sorte in tako prokapitalistično nastrojen, potem ni noben čudež, da ima tudi takšne ministre. Kapitalizem, ki smo mu sedaj priče in sužnji pač temelji na lopoviji. Naprej ne bom izpeljeval...

Tole je bil moj zadnji prispevek na tej spletni strani. Res je,da zelo rad povem kaj mislim in še zmeraj enako rad slišim kaj si kdo misdli in kako skupaj naprej, toda tukaj to početi nima nobenega smissla več. Debatni klub je lepa reč, če to pomeni tudi kakšno dejanje.Ker pa se prav NIČ ni upoštevalo in ker to tistim tgoraj služi za vse prej kot je to namenjeno, se ne grem več. Kar ne pomeni, da sem porinil glavo (noro in radikalno in še kaj, ne samo reči nešpošteno!) zaril v pesek in naj se mimo pelje kar že hoče.

Tisto, kar sem mu obljubil v zvezi z loščenjem čevljev še zmeraj velja, čeprav se ne bojim,da bom doživel, a še kako bi si želel, da bo izpolnjen pogoj za uresničitev moje obljube.    

Janez, 07.01.10 ob 23:43

Meni je debata zelo zanimiva in pa tudi skoraj vse - motijo me le kakšne žaljive besede ali kritike. Za Janeza ,mi je žal da bi nas zapustil in upam da se še premisli.    

nikola, 08.01.10 ob 11:46

Meni je debata zelo zanimiva in pa tudi skoraj vse - motijo me le kakšne žaljive besede ali kritike. Za Janeza ,mi je žal da bi nas zapustil in upam da se še premisli.    

nikola, 08.01.10 ob 11:46

ObvestiloZa vsebino komentarjev ne odgovarjamo. Avtorje komentarjev naprošamo, da skladno s pogoji uporabe spletnega mesta spoštujejo mnenja in stališča drugih ter ne izražajo sovražnega govora oz. nestrpnosti.