SO WHAT NOW BORUT ???

20.09.11 20:47

(objavi kot novico)

No kaj sedaj Borut ????

 

TO KAR SMO TUKAJ NAPOVEDOVALI SE JE ZGODILO !!!!!

 

HVALA TI, DA SI NAS VSE TU KI SMO TE ZAPUSTILI, ZAPUSTIL TUDI TI.

 

 

AND SO WHAT ??? se sprašujem tudi sedaj.....

Komentarji

Prijavil sem se specialno za to priložnost.
Kot levičar in volilec sem bil globoko užaljen nad dejanji tega predsednika vlade, začelo se je z pljunkom v obraz ob nagnjusnem onegavljenju z Ruplom, nadaljevalo v istem stilu od nesposobnosti urediti katerekoli zadeve, nič od nič.
Pahor in njegova kamarila ni zajebala le vlade, in stranke, zajebal nam je vso levo opcijo in dobesedno z buldožerjem ponovno pripeljal desnico na oblast.
Ne vem če je nesposoben, neumen ali pa to iz meni nerazumljivega razloga dela zanalašč.    

amav, 20.09.11 ob 21:27

Kaj zdaj? Prvi korak je narejen – Borat ni več premier. Tako sta se odprli 2 možnosti: i) nova »leva« koalicija v DZ, ki bi do rednih volitev formirala novo vlado z novim predsednikom, ali pa ii) predčasne volitve. V vsakem primeru pa bi moral slediti drugi korak (v SD), ki bi Borata odnesel tudi z mesta predsednika stranke. Čim prej, tem bolje. Namreč Borat na »levi« očitno ne uživa več zaupanja (vseh potencialnih koalicijskih) partnerjev, pa tudi lepega dela volivcev, volivk leve provenience. Slednje tudi pomeni, da stranka ne more z njim na čelu na naslednje volitve. Celo v primeru, če bi na volitvah SD zmagala z relativno večino, ne, saj bi ji kot zmagovalki kot potencialni partner zelo verjetno ostala le $D$. Kot sem zapisal že pred časom: (nadaljnja) podpora Boratu je pravzaprav podpora Janši (oz. koaliciji z njim). In v čem je razlika med Boratom in Janšo? Slednji ima veliko slabih zamisli, prvi pa je tako rekoč brez njih (ker je oportunist na domači politični sceni, ki svojo elitistično politično »kulturo« skriva za čvekom o konsenzualni politiki, na tuji pa ameriški hlapec in vernik, ki slepo sledi neoliberalističnim ekonomskim dogmam, pod vplivom katerih poskuša oz. je poskušal tudi v RS omejiti oz. ukiniti nekatere socialnovarstvene in delavnovarstvene pravice oz. svoboščine).    

Jurc, 20.09.11 ob 22:38

Če bi se naš Borut držal moralnih in etničnih načel svoje stranke v katero je stopil daljnega leta 1986, bi bil danes ne sam predsednik vlade in svoje stranke,temveč "cesar" v dani situaciji, ko so celotna socialdemokracija in njene vrednote na težkih preizkušnjah, ko moramo delavci, kmetje in ostali intelektualci "stopiti skupaj",katerim nam ni vseeno za našo slavno zgodovino in še svetlejšo prihodnost, rodovom Slovencev, ko so za nami.Žal ni poslušal svoje baze članstva stranke, še manj glasu njegovih volilcev, ki so verjeli v resnične spremembe in nov kodeks političnega vladanja, ki temelji na socialni tenkočutnosti, poštenosti in pravičnosti, ki bi bila lahko resnično vzgled vsem malim narodom, ki se borijo za svoj obstoj v globalnem svetu.Svojo popolnost in samozadostnost pri vladanju, je pač v tem trenutku plačal z "nezaupnico" v parlamentu, ki je v tem trenutku dejstvo, resnično pa upam,da je na koncu svojega predčasnega konca mandata dodobra spoznal,da v Sloveniji ni on vodil vlade,ampak vladajoče "elite" in kaste najbolj previligiranih povzpetnikov,tranzijcijskih špekulantov in ortodoksnih tajkunov,ki jih v "nekih" drugih kvazi "svinčenih časih" socializma šolala prav njegova predhodnica stranke SD.To obdobje vladanja stranke SD, bo žal "temnejše poglavje" slavne zgodovine, pa vendar,počakajmo nove vladarje Slovenije, ki bo, če ne bo "odločnega premika" v glavah politikov imela zaradi svoje zadrtosti,konzervatizma in nagnjenosti k vplivom RKC,še krajši in bolj klavrn konec VLADANJA.    

BOJAN, 20.09.11 ob 22:54

No ja kaj čmo,pa ravno tle naš primorec nam je zabil nož v hrbet!Samo kot je nekdo zapisal,zgodba se je začela z Ruplom,očitno je bil Borut Trojanski konj nekih drugih sil,se bojim,da predvsem kapitala in Bruslja.Tako zgodba o SD-ju je očitno končana.Salonski levičarji,ki niso poprli delavstva in pravice so očitno stalnica na teh prostorih.Morda se bomo nekoč kaj naučili iz tega,samo ne verjamem,ker smo en beden ubogi narod,ki ga lahko kupiš z flašo pive in redkim golažem..Nč dejmo čakat kaj se bo zgodilo v Grčiji in poobnim državam,ki so že zdavnej izgubile svojo državnost in predvsem dostojanstvo.Lahko upamo le,da se stvari ne bodo tako zradikalizirale,da bo človeško dostojanstvo ogroženo še dosti bolj kot sedaj...srečno,če kdo sploh to še bere..    

pohar, 20.09.11 ob 23:42

Dostojanstvo pohar smo itak že izgubili, ne rabimo pa čakat Grčije, ker smo skoraj v istem ČOLNIČKU, ki se potaplja!!!    

redroom, 21.09.11 ob 04:26

SICER PA ????? KAJ ČE PA JE NAM VLADAL BORAT ????    

redroom, 21.09.11 ob 04:28

Saj tudi prejšnja vlada ni delala za blaginjo svojih državljanov ampak prej na škodo ljudi. Ne biti tako naivni, vse od osamosvojitve naprej se je delalo to kar je po zakonih prepovedano in ni skladno z ustavo. Tako, da so vsi krivi, zakonodajo so spreminjali in sprejemali, zakonskih lukenj pa niso zakrpali. Ves čas živijo na naš račun in še naprej delajo nepopravljivo škodo brez kakršnih koli posledic in odškodninske odgovornosti. In tista prisega, ki jo da vsak, ki nastopa kakšno državno funkcijo je napisana, vendar se v praksi ne izvaja po pravilih. Prav tako niti pravosodni sistem in vse ostalo, kot so pristojne državne institucije ne delujejo v skladu z zakoni in skladno z ustavo.    

kawboy, 21.09.11 ob 06:44

Če bi delali skladno z ustavo in skladno z zakonodajo ter res ravnali po svoji vesti in res delovali za balginjo njenih državljanov, kar se v praksi izkaže, pokaže vse prej kot to? In dokler bodo zakoni za navadne državljane samo mrtve črke na papirju, ki zaradi politikov, odvetnikov in stroke v praksi ne zaživijo, potem nobeden več ne bo vreden zaupanja, da bi lahko vodil državo v imenu ljudstva.    

kawboy, 21.09.11 ob 06:51

Ves čas Pahorjeve vlade so Janševi borci pljuvali po njegovi ekipi, nikdar pa nihče ni rekel nič čez Pahorja. Ne bi bil presenečen, če bi Pahor svojo politično pot nadaljeval v stranki SDS.    

dolznik, 21.09.11 ob 08:47

Edina možnost za SD je če se odstrani vsa vrh te stranke, sam Pahor je premalo saj je okoli sebe navlekel gmoto brezobličnih in brezidejnih ljudi, ki z levo opcijo nimajo nič, še več največkrat so ji v sramoto.    

amav, 21.09.11 ob 13:55

Če kasta, ki je na čelu SD, premore vsaj malo (samo)kritične refleksije, naj zdaj, po fiasku v DZ, sestopi tudi s pozicij v stranki in jih prepusti tistim, ki so bližje idealom in načelom volivcev, volivk leve provenience. To pomeni tistim, ki se bojo v morebitni novi vladi do rednih volitev ali pa v predvolilnem boju, če bo prišlo do predčasnih volitev, povsem nedvoumno izjasnili o takojšnjem odhodu SV iz Afganistana (odhod že do konca tekočega leta); o tem, da ne bojo omejevali ali ukinjali socialnovarstvenih in delavnovarstvenih pravic oz. svoboščin; da ne bojo pristali na zakonodajo, ki bi dovoljevala postopno privatizacijo in komercializacijo javnega zdravstva; da ne bojo pristali na zakonodajo, ki bi oz. ki že dopušča tajkunizacijo medijskega prostora; da ne bojo pristali na neenakopravno obravnavo istospolnih; da ne bojo pristali na kompromisarsko zakonodajo o verski svobodi, ki še vedno dopušča financiranje verskih skupnosti z javnimi sredstvi; da se bojo distancirali od neoliberalističnih ekonomskih zablod in na področju ekonomije poskušali realizirati vsaj nekaj od tistega, kar je že pred časom predlagal vladni svet za fiskalno politiko (dvig davkov, še zlasti davkov za premožne) ipd.

Če kasta, ki je na čelu SD in na čelu katere je Borat, res želi postaviti nek nov standard na področju politične kulture, potem NAJ (še pred volitvami) ODSTOPI SAMA, NAJ NE ČAKA NA VOLITVE, KJER JO BO (Z VOLILNO ABSTINENCO) »ODSTOPILA« VOLILNA BAZA (LEVE PROVENIENCE). Če bi omenjena kasta premogla vsaj malo samokritične refleksije, bi priznala, da je njen elitističen način vodenja tako stranke, vlade kot države pogorel na vsej fronti. Ne kriza, pač pa domišljavost, neupravičena samozaverovanost, prepričanje o lastnem mesijanskem poslanstvu in nezmotljivem vizionarstvu ter hkratno podcenjevanje »svoje« volilne baze, ki da naj ne bi razumela težavnosti aktualnih dogajanj doma in v svetu, so poglavitni razlog za fiasko; za fiasko, ki dokazuje, da kasta, ki vodi SD, ni zmožna »do konca pripeljati« v celoti niti enega 4-letnega mandata.    

Jurc, 21.09.11 ob 16:54

Pa smo nasedli. In to dobro. Sem si vzel čas in prebral dokument Slovenija danes, alternativni vladni program SD za obdobje 2008-2012. Knjižica ima datum januar 2008. In s tem programom smo zmagali na volitvah 2008. Mi Socialni Demokrati, ne LDS, ne Desus, ne Zares. Te so se zašlepali in se nam vsilili z njihovimi liberalnimi idejami, podporo povzpetnikom, nepridipravom, kimavcem. In od programa ni ostalo skoraj nič. Bolje bi nam bilo z SLS kot z vsemi temi. Bojevali smo se s sindikati, ki bi morali bit naši naravni zavezniki. Občasno se mi pojavlja misel, da so nam liberalci ukradli stranko. In kaj zdaj? Volitve bodo v naslednjih dveh mesecih, če seveda SDS ne izvede manever in si že sedaj izvoli Janšo, ki bo najprej veliko govoril o napakah predhodnikov, pospravljal dokaza proti njemu, čistil upravo in medije ter na na rednih volitvah zmagal. Ne bi se čudil takemu scenariju. Saj Janša je ja menda obtožen jemanja podkupnine, ima status obtoženca in bo napel vse sile, da se tega statusa znebi pred koncem sojenja. To lahko naredi samo tako, da pride na oblast. In še enkrat kaj naj mi? Mislim, da moramo začeti delati na lokalni ravni, promovirati program, seznanjati naše volilce z tem kaj bomo v naslednjem mandatu naredili. Moramo zamenjati vodstvo, saj bomo na ta način pokazali pokončno držo in si začeli pridobivati zaupanje. Mogoče bi mi morali začeti pripravljati program 50 plus, saj za njega obstaja dobra osnova v našem programu. Postati moramo tudi bolj agresivni do naših nasprotnikov, začeti voditi igro, ne pa da se ves čas sprašujemo kaj se je zgodilo. Saj poznate tisti izrek, ki pravi: Eni vodijo igro, drugo jo gledajo in tretji se sprašujejo kaj se je zgodilo. Mi moramo napredovati v prvo skupino. Vložek je ogromen. Delavci, upokojenci, mladi, izobraženi. Moški ženske. Tem moramo omogočiti bolj pravično družbo, prijetno življenje, mir, optimizem, veselje in nasmeh. To smo nekdaj imeli, ne glede na drugačne politične okoliščine. In ni razloga, da si to ne omogočimo tudi danes v tem političnem okolju. Zaustaviti moramo plenjenje, kaznovati nepridiprave, omogočiti okolje za polno zaposlitev delovno sposobnih, zaustaviti izkoriščanje socilanega sistema. Cilj je pravična družba. Ni cilj čimveč bogatašev, ampak pravična družba, pravična delitev ustvarjenega bogastva.    

Slavko , 21.09.11 ob 18:43

Kakšni nevzgojeni ljudje komentirajo bloge! Malo osnovne kulture vam ne bi škodilo, očitno vas mame niso naučile osnovnega človeškega spoštovanja.
Močno dvomim da ste vi, ki Boruta Pahorja zmerjate z "Boratom" v življenju naredili več dobrega kot on. Dvomim tudi, da ste naredili manj napak kot on, ker glede na vaše besede očitno ne razmišljate preveč. Kar je še hujše, tudi vaša dejanja so prenagljena. Predsednik vlade je svoje delo opravil zelo dobro glede na razmere (gospodarska kriza, koalicijska trenja). Na zunanjepolitičnem področju je svoje delo opravil odlično. Glede na čas, je normalno, da mu pada podpora javnosti, prav tako stranki. Poglejte naokrog po Evropi, ne bodite tako ozkogledi. Namesto, da bi ga podprli in se poenotili, da bi volilci začutili ekipni duh, podporo, sodelovanje - to daje volilcem vero v stranko - nihče ne bo šel volit stanko polno razprtij, kjer člani pljuvajo en po drugemu. Namesto podpore in spodbude ga rušite. Sram vas je lahko! S tem rušiite 15 let, ko je bil na čelu stranke. Ko vas je pripeljal do zmage na volitvah. Kdorkoli bi bil zdaj v njegovi koži, bi bil nepriljubljen zaradi reform, ki zategujejo pas. Prepričana sem, da mu bo tudi priljubljenost znova narasla. Ker je Človek z veliko začetnico. To je bilo jasno videt tudi iz njegovega pokončnega poslovilnega govora. Kapo dol. Če ga primerjam z Janševim, ki je kuhal zamero in popljuval vse, kar ni volilo SDS, se vidi razlika v zrelosti in dostojanstvu. Zato preden naslednjič zapišete kakšno grdo na njegov račun, malo pomislite prej. Ker je 3 leta požrtvovalno delal, ostajal popoldne v pisarni, živel v stresu, sprejemal udrce z desnice in levice in celo lastne stranke, medtem ko ste najbrž vi modrovali v gostilni, kako bi rešili svet. Če niste dajali na sestankih SDja nobenih konkretnih predlogov rešitev takrat, se tudi zdaj ne rabite oglašati. Zlasti pa ne z žaljivkami in zaničevanjem. Te še največ povedo o vas, kakšni ste. Brez osnovne vzgoje in spoštovanja. Podgane, ki prve zapustijo ladjo, ko vdre voda vanjo. Pejte v Zares! Ne gre za to, da ne bi smeli kritizirati predsednika al kogarkoli. Gre za to, da si vsakdo zasluži osnovno spoštovanje, če je pa toliko naredil za stranko in Slovenijo, kot je Borut Pahor, pa si sploh zasluži spoštovanje. Ugibam, ampak najbrž niste v življenju naredili za SD nič tako velikega, da bi si lahko privoščili rušenje in blatenje dolgoletnega predsednika stranke, ki ji zvest s srcem in je zanjo naredil ogromno in še več. Malo razmislite.

Lp    

Maja , 22.09.11 ob 10:55

MAJA??? Vsak ima lahko v demokraciji svoje mišljenje! Za nas je pač BORAT...žal je osramitil s svojo neodločnostjo in s svojim krogom sodelavcev in zaupnikov SD in nas zveste privržence. Žal nas je pripeljal do tega, da si stranka in levica še dolgo ne bosta upomogla. IN TO JE TVOJ BORUT????? Imaš vso pravico, da ga ščitiš, mi pa svojo pravico, da povemo in zapišemo kaj mislimo.!!!!    

redroom, 22.09.11 ob 11:35

Bravo Maja za vse to, kar ste napisala. Prav vesela sem, da nisem edina, ki tako misli.

Pa še rdeča soba, sem ti že enkrat napisala, če že anonimno komentiramo, potem vsaj ne žalimo ljudi. Res je, da smo v demokraciji in da ima lahko vsak svoje mnenje, samo to mnenje naj ne bo žaljivo.

Moj komentar na vse to dogajanje pa je naslednji:

»Naj povem, da že odkar sem polnoletna volim SD. Tega me nikoli ni bilo “sram”, pa tudi sedaj me ni. Tudi ko so vsi volili LDS ali pa SDS.

Upam, da so poslanci zadnjič dokazali, da jim je le za svojo rit, saj so s padcem vlade sebe povsem razbremenili krivde (Zares, Desus) nastale situacije in odgovornosti lastne nesposobnosti in vodenje naše domovini prepustili brezvladju.

Ampak vlado tvori tudi vseh 90 poslancev, torej so vsi v isti meri odgovorni za dno, do katerega so nas pripeljali. Ta cirkuška burka padca vlade, Pahorja, pa je le dokončno dokazala, da se nobenemu od teh naših glasnih politikov niti približno ne sanja, kako rešiti Slovenijo.

Upam, da nas nova Vlada ne bo razočarala tako kot ta »neumni« Pahor oziroma Borat. Po njemu je pljuval vsak, ki je imel 5 minut časa. Menjavali so ga že od Rupla dalje. No, mene ni razočaral. Še vedno sem ponosna, da je bil moj predsednik.
P.s. Pa nimam niti najmanj mokrih sanj, ko pomislim nanj, niti nisem imela kakšnih koristi od njega. Ta pripis je namenjen knezu in rdeči sobi.
In da ne pozabim: rdeča soba, (pred časom si že na veliko objavil, da zapuščaš ta blog, zato bom zelo vesela, če boš to prebral oziroma ostal še nekaj časa na spletu, ker vidim, da si prijavljen); če »slučajno srečaš« mariborskega mlajšega poslanca mu prosim povej, da on osebno mojega glasu ne dobi več. Obisk Popoviča, skrivno zbiranje podpisov proti sodelavcem predsednika Vlade, je pa malo preveč, tudi zame. Ali je tudi za take poteze svojih članov kriv Pahor?

Vsem anonimnim komentatorjem, pa, ki pljuvate/ste pljuvali po B. Pahorju predlagam, da se pojavite na kandidatnih listah, Slovenija namreč potrebuje super junake, ki nam bodo dali upanje, ker končno takrat se bo, in sicer v super kratkem času, začel v tej naši ljubi Sloveniji red, dvignil se bo nivo komuniciranja v državnem zboru, končalo se bo s krajami, korupcijami, zaposlovanji, ipd., da ne naštevam dalje. In ker je vaš največji adut na teh volitvah neomaževanost (po vaših zapisih tako sodim), odločnost in ste brez vseh popkovin s sedanjimi političnimi strankami ter interesnimi povezavami iz njihovih prikritih ozadij, kar pogumno. Mi vas pričakujemo.

Ja, Slovenija potrebuje čudeže in super junake, ki nam dajo upanje, da bomo enkrat le prijeli mavrico za rep in jo zajahali. Prav vsi, vi in jaz.

Pa lep dan naprej
    

HelloKitty, 22.09.11 ob 12:07

HelloKitty, prečitaj si komentar Na BORAT ALI BORUT, PA TI BO JASNO, DA STA EDINI Z MAJO TISTI, KI ŠE SLEPO ZAUPATA B O R A T U !!!!    

redroom, 23.09.11 ob 12:15

Vsem, ki zdaj "se....te" po Borutu in ga niste kritizirali že prej, vam povem povem, da se strinjam z Majo in Kitty, ni lepo brcati v mrtvo (kakšno pa naj bo) truplo.....    

IvanIvanovich, 28.09.11 ob 21:29

IvanIvanovich

JAZ SEM GA KRITIZIRAL ŽE PREJ....tako, da upravičeno brcam v mrtvo!!    

redroom, 02.10.11 ob 20:02

Torej gre SD s (političnim) truplom na čelu na volitve? Res »modra« odločitev, ki obeta »veliko«… Res ni lepo brcati v truplo, a resnici na ljubo predsednik SD še diha; bližje resnici bi bil zapis, da je »le« klinično mrtev, pri življenju pa vzdrževan z aparaturami. Postavi se vprašanje, zakaj ga stranka ni odklopila od aparatov že pred volitvami? (Če ne prej, vsaj po izglasovani nezaupnici v DZ.) Pa tudi to, kdaj ga bo po volitvah? Če ga sploh bo. Morda jo bo »zombi« še pred odklopom popeljal v koalicijo s SDS. Vedno bo pri roki kak izgovor v prid »vlade narodne enotnosti«, najbolj primeren bo, kakopak, konsenzualno reševanje »težavne krizne situacije«, ali pa »nujno potreben konsenz glede strukturnih reform«, ali pa…    

Jurc, 02.10.11 ob 21:46

Mislim, da ostaja edina možnost izstop in vstop v stranko, ki ji bi bilo vredno rečt socialna stranka.    

JEBI GA, 05.10.11 ob 12:23

Ko berem ta mnenja, se mi zdi kot, da sem
v državnem zboru. Sama obtoževanje brez
vsakega spoštovanja. Ljudje ne smemo biti takšni. Socialni demokrati se ne smemo enačiti z politiko SDS-a, ki ne znajo pogledati človeku v oči. Kdaj je Janez Janša pogledal komu v oči. Vedno gleda nekam stran. Takšen človek ne sme zmagati na volitvah. Bojim se, če bo SDS zmagala na volitvah, takrat bodo lobiji v ozadju dobili še večjo moč in vse afere bodo utihnile. Si resnično to želimo? Prav tukaj gledam, kako Janša dobiva na politični moči. Mi v stranki se kregamo in obtožujemo s tem izgubljamo moč in energijo on pa z vso hitrostjo drvi svojim umazanim ciljem naproti. Poznano načelo: SKREGAJ IN VLADAJ. Ali mu bomo Socialni demokrati to pustili? Jaz mu ne bom! Zato predsednik vsem spoštovanjem se vam zahvaljujem, da ste dali svoje ime in bili predsednik vlade. Vem, da ste želeli vse najboljše ampak okoli vas se je sukalo preveč ljudi v katerih so prevladovali osebni in zasebni interesi.
Tako pač je. Zato so tukaj predčasne volitve, da to spremenimo.    

HELENA, 22.10.11 ob 20:02

Helena???
Verjetno živiš na kakem drugem planetu, da ne razumeš KAM NAS JE NAŠ PREDSEDNIK PRIPELJAL....

Sicer pa folk si itak drugega ne zasluži, če sam ni dovolj kritičen....sej gremo za njimi kot ovce.......ovce pa niso pripravljene poslušati mnenj drugih, ki so jim pomagali postati vodje ovčje črede.    

redroom, 23.10.11 ob 19:22

Helena???
Verjetno živiš na kakem drugem planetu, da ne razumeš KAM NAS JE NAŠ PREDSEDNIK PRIPELJAL....

Sicer pa folk si itak drugega ne zasluži, če sam ni dovolj kritičen....sej gremo za njimi kot ovce.......ovce pa niso pripravljene poslušati mnenj drugih, ki so jim pomagali postati vodje ovčje črede.    

redroom, 23.10.11 ob 19:23

Redroom dobro razumem dogajanje v RS od leta 1991 naprej, ker sem bila ujeta v to umazano tranzicijo. Ti ne veš kolikokrat so mi jemali moje dostojanstvo, pa čeprav sem pošteno delala.Kolikokrat sem bila glasna in zato tudi plačala. Ja, prekleto živim na tem svetu. Ampak jaz ne obsojam našega predsednika ampak vso politično drhal od leta 1991 naprej vklučno z sindikati, ki so naredili takšen sistem, kjer imajo
nesposobni (ki so seveda bolj vodljivi) več pravic kot pametni in tako zapravili in zavrli razvoj naše države. Ni mi všeč, da pa za to obsojamo samo enega človeka in v njem iščemo grešnega kozla
za kraje in izčrpavanje naše države, ki se je začelo že leta 1995, ko nadzorni sistem države ni več deloval in se je lahko počelo kar se je želelo samo denar si moral imeti.    

HELENA, 23.10.11 ob 21:11

No Helena, s tem komentarjem se strinjam, pravim celo, da bi vsem, ki so se s politiko v Sloveniji ukvarjali od leta 1991 morali z zakonom prepovedati kakršno koli politično udejstvovanje!!!    

redroom, 24.10.11 ob 03:26

Redroom povej mi, kako lahko v 10-ih oz 15-ih dneh napišeš program stranke in se hvališ da bo ta program rešil našo Slovenijo iz krize. In ta program ima 10 točk. Ali ni to malo čudno. Veš koliko dejavnikov vpliva na dane situacije od finančnih, gopodarskih, različnih interesov, konkurence, razmer v tujini itd, itd. Najprej pa je potrebno nekaj urediti v naših glavah, imeti veliko palico in začeti tepsti po prstih oziroma potrebno je narediti zdravo in pošteno okolje. Potem bo pa šlo.    

HELENA, 25.10.11 ob 09:45

Redroom povej mi, kako lahko v 10-ih oz 15-ih dneh napišeš program stranke in se hvališ da bo ta program rešil našo Slovenijo iz krize. In ta program ima 10 točk. Ali ni to malo čudno. Veš koliko dejavnikov vpliva na dane situacije od finančnih, gopodarskih, različnih interesov, konkurence, razmer v tujini itd, itd. Najprej pa je potrebno nekaj urediti v naših glavah, imeti veliko palico in začeti tepsti po prstih oziroma potrebno je narediti zdravo in pošteno okolje. Potem bo pa šlo.    

HELENA, 25.10.11 ob 09:45

Helena, zelo dobro to vem, ker delam na strokovnem in ne političnem področju...in vem kaj sroka rabi, da gre naprej....politika pa tako kot si ti napisala......vsak ki ima 5 minut dela in poznanstva je politik in obvada stroke ekonomije, prava, tehnike, managementa in še in še.....IMAMO SAME VUNDERKINDE V NAŠI POLITIKI!!!    

redroom, 26.10.11 ob 17:49

Redroom, bomo videli kakšna politična kaša se bo pa zdaj skuhala na teh predčasnih volitvah.Imamo veliko "špehastih" obljub in malo "mesnatih". Še bomo imeli prazne žepe.    

HELENA, 26.10.11 ob 21:25

KAŠA???????

GODLJA!!!    

redroom, 02.11.11 ob 18:24

Helena, kakšna je razlika, če napišeš program v 10 dneh ali 10 mesecih, če ga napišeše samo za javnost in ne zato, ker ga nameravaš realizirati? Edino pri "starih" programih veš, da imajo samo napisanega in shranjenega v predalu, pri "novih" (veliko prepisovanja) pa lahko vsaj upaš.....

Problem je globlji in ne samo v enem človeku, v tem imaš žal zelo prav, vendar ga s palico ne bomo rešili...

Vsakič znova bo treba voliti nove, morda pa se bo zgodil čudež...ali pa ni upanja za Slovenijo? Sam mislim, da se poajvalja nekaj upanja, vendar ne pri Janši, Jankoviču, Pahorju, Kresalovi, Golobiču, Erjavcu...ne ostane veliko,če za nekatere nove lahko jasno vidiš, da želijo dobro, vendar ne vedo kako in tudi organizacija jim šepa...    

IvanIvanovich, 06.11.11 ob 07:51

In še ena povezava...se splača prebrati, pa tudi vse drugo od Mazzinija...ti da misliti:
http://www.siol.net/priloge/kolumne/miha_mazzini/2011/ 09/slovenstvo_za_zacetnike.aspx    

IvanIvanovich, 06.11.11 ob 07:58

ObvestiloZa vsebino komentarjev ne odgovarjamo. Avtorje komentarjev naprošamo, da skladno s pogoji uporabe spletnega mesta spoštujejo mnenja in stališča drugih ter ne izražajo sovražnega govora oz. nestrpnosti.