REZULTATI ANKETE

15.02.11 09:34

(objavi kot novico)

SDS 24%,

DESUS 13% in

SD 10%

in vse lepo teče dalje, nikogar to ne briga, država pa v bajbuk!!!

Pol pa rečejo, saj ni verodostojna anketa, narod pa ima že vsega preko glave!!!

Komentarji

Prijatelj, a ni lepše biti v opoziciji, z vsemi privilegiji in brez vsakršne odgovornosti? Pa tu in tam podpreti velikega vožda, ne zastonj, seveda.

Kdo in koliko je pred volitvami omenjal odgovornost in skrb za ljudi - pri tem je mislil samo na tiste, ki imajo denar?
V Srbiji takšnim pravijo "foliranti".
Tisti na terenu, ki so se zanj trudili so itak cepci s spominom zlate ribice, kot sem enkrat nekje že slišal.

Fašistični scenarij se uresničuje; očiten dokaz, da je kapitalizem v predsmrtnem hropcu in počne to,kar mu je poslanstvo od samega začetka - uničenje človeka in okolja.    

Janez, 15.02.11 ob 11:12

Redroom, komentar, ki je bil objavljen na spletni strani Dela mi je bil tako všeč, da ga moram »ukrasti« in je namenjen samo tebi.

»rocker69
14. februar 2011 ob 11:36:27 Kljub temu, da sem vedno bil za levo opcijo, seveda bom zanjo volil tudi na naslednjih volitvah, čeprav vem, da velikih možnosti nima, pa se prav veselim ponovne vladavine desnice, ki bo verjetno hitro popravila vse napake in začelo se bo cediti med in mleko.«

Lep pozdrav v današnji dan    

HelloKitty, 15.02.11 ob 15:07

Sem vam že v prejšnjih postih povedal, kam vse to pelje - VELIK PORAZ NA VOLITVAH. Pa bo spet desnicna an obrazu, SD pa mogoče nikoli več. Treba se bo res spopasti s tem in KONČNO narediti nekaj dobrega.    

papko, 15.02.11 ob 16:21

Poglejte ankete davnegaleta 2007 poleti koliko je imela vlada in SDS podpore okoli 10% se je sukala. Eni pač ne znate drugače kot z jadikovanjem, lep večer vsem .    

alojz, 15.02.11 ob 17:34

Odstotek podpore se bo vsak čas zapisoval z enomestnim številom in lepo bo, če SD brez korenitih notranjih reform v prihodnje prestopi parlamentarni prag ...    

Andrej Š, 15.02.11 ob 20:46

Andrej, bilo bi dobro, da ga ne prestopi. Da ne bojo tisti, ki so se požvižgali na članstvo, ljudstvo in obljube še naprej sedeli v vseh foteljih in k temu še brez kakršnekoli odgovornosti. Boš videl, kako bojo spreminjali barve (samo navidezno, saj so vsi ene sorte) kot na primer Thaler, Rop in podobni!    

Janez, 16.02.11 ob 14:03

Boste videli. Ko vladajočim ne bo uspelo priti v parlament, bodo le prestopili in si s tem zagotovili večno in dobro plačano službo.    

papko, 16.02.11 ob 19:33

Pa od kje vam ideje, da je politika dobro plačana služba???? Če je dobro plačana, zakaj pa ne greste sami v politiko?

za 3000k na mesec, da dnevno zlivajo po tebi in tvoji družini gonjnico, pač ni dobra služba. Pardon, če vi cenite svojo familijo tako malo, potem ja, drugače je pa to drek od službe, kar se mene tiče.

TO, da je javno sramotijo, diskreditirajo... pardon. Za 20k na mesec ja, 3000 je pa bolj miloščina.

Vsi ki poudarjate, da je to dobro plačano, JE, če ne upoštevaš, kaj vse ti potem sledi... Kriv al ine kriv, drek bo tekel po tebi, tvoji družini, tovjih prijateljih.. A bi res hoteli to? Za 3000 na mesec? Ne hvala.    

Brezveze, 17.02.11 ob 12:00

Kar smilijo se mi, reveži. Porkaduš!    

Janez, 17.02.11 ob 14:12

saj ne dobijo samo 3000.....    

papko, 17.02.11 ob 16:50

Kolko pa dobijo?    

Brezveze, 17.02.11 ob 16:59

Občutno več, če sem prištejemo še denar, ki se ga dobi pod mizo. To, da jih javno sramotijo pa se jim zdi še lepo, saj si mislijo, da so tako bolj pomembni;)    

papko, 17.02.11 ob 20:54

Res al kaj? Če veš, pa povej, kdo pa koliko je dobil? Dej, povej. Ne skrivaj.

Povej kje je ta miza, pod katero dobivajo.

Nabijaš kot tipičen SDSovec. Brez dokazov, brez kakršnihkoli argumentov.. skratka, BREZ PAMETI!    

Brezveze, 17.02.11 ob 22:07

alojz, sej zato pa je pol SDS popuš.la    

redroom, 18.02.11 ob 04:36

Brezveze - zakaj sami ne v poilitiko?Kdopa pravi, da nismo volontersko aktivni? Je tri tisoč evrov mesečno res tako malo in res edeni dohodek? Se politiki res tako nesebično žrtvujejo za državo in državljane? Znajo pokazat kaj tudi v gospodarstvu? Nekateri sicer že, ostali pa? Daj, daj!!!Gre jim za sladko in dobro plačano oblast, za zadovoljitev osebnih potreb, pričakovanj, sanj, prestiža in še kaj.Kar naprej si vsako najmanjšo odločitev okvalificirajo kot "zgodovinsko" kot da ne vedo, da se zgodovina in zgodovinskost ugotavljat in ocenjujeta za nazaj in ne za v naprej. Beda od bed in povsem brezveze!!!    

Andrej Š, 18.02.11 ob 12:16

Andrej, ja zakaj pa ne greš višje kot volontersko? Dej, pejd, pa se nesebično žrtvuj za narod, pa boš videl, kako ti bo narod to povrnil.

Kar se mene tiče, smo Slovenci najbolj nehvaležen narod z neverjetnimi frustracijami, ki jih (verjetno) ne bomo nikoli pozdravli. Vsaj ne s takimi kalibri, kot jih imamo danes. Pa ne mislim, samo v politiki. Politika je v neki meri samo odraz nas samih.

Slovenci mislimo, da nam pripada VES svet, ma naredili pa ne bi nič. Najraje bi se po riti čohali in jamrali, kako je cel svet proti nam in se spraševali zakaj, če smo smo tako fejst in bi si zaslužli najmanj svoj planet, če ne že galaksijo. TO smo Slovenci.

Pa če pustimo ob strani še tiste zadeve okoli sosdevih krav. To je naša realnost, ki je nikoli ne bomo hotli sprejeti. In če je ne bomo sprejeli, je ne bomo niti spremenili.

Pa mi povej, če si res zaslužimo lastno državo??    

Brezveze, 18.02.11 ob 14:06

Mogoče še nekaj pozitivnega – v Obrazih je namreč objavljen članek, in sicer o Mevludinu Duvančiču,
ki so ga mediji zaradi točnosti njegovih napovedi poimenovali balkanski Nostradamus. Kakšno prihodnost napoveduje Sloveniji:

SLOVENIJA
Kar se tiče Slovenije, napoveduje, da ekonomski in socialni krizi, nezaposlenosti in odpovedim delavcem v letošnjem letu sledijo podobne stvari. Zapirale se bodo tovarne in podjetja, rasle bodo cene hrane, višji bodo računi, zato bodo državljani seveda nezadovoljni. Vladni ukrepi bodo vseeno izboljšali naša življenja in proti polovici leta 2011 lahko pričakujemo izboljšanje. Slovenija se bo čedalje bolj vključevala v svetovne institucije in na ta račun bo kar nekaj novih delovnih mest. Veliko bomo vlagali v turizem in napredovali v športu, letos pa bo tudi veliko govora o sporu s Hrvaško glede morske meje. Na koncu bomo dosegli kompromis in trajno rešitev, ki bo zadovoljila obe strani. Z izjemo manjših poplav in blagih potresov se v Sloveniji ne bo zgodilo nič strašnega."

Upam, da bo njegova napoved držala

Vsem želim lep konec tedna
    

HelloKitty, 18.02.11 ob 14:27

Politiki grejo tja samo zato, ker si hočejo iz niča pridobiti imidž bogataša in nek "kao" luksuz, lagodno življenje..... Se hočejo pokazat pred drugimi, vendar tega niso sposobni storiti s tem, kar imajo. To jim tudi uspe in začne se jim dozdevati, da so pomembni. Zato pa se tudi tako obnašajo in sprejemajo takšne odločitvae.    

papko, 18.02.11 ob 17:24

ja res so revčki naši politiki kaj morajo pretrpeti za ušivih 3000€ na mesec.

me zanima kako plačane službe bi lahko dobili v gospodarstvu, seveda brez "zvez". nekateri nimajo niti izobrazbe da bi lahko kandidirali za službe nad 1000€, drugi imajo zelo koristne smeri izobrazbe itd.

razen tistih, ki že sedaj zaslužijo toliko brez izpostavljanja, mislim da bi vsi drugi sprejeli to grozno službo.    

xyz, 18.02.11 ob 22:37

@ brezveze - vrh slovenske politike je zaprt krog izbrancev v katerega le redko koga spustijo.Dogajanja kažejo, da ne gre več za klasično politično delovanje, temveč za politične hobotnice, članstvo pa predstavlja le priseske na lovkah in sredstvo za dosego ciljev.Sam pa nočem biti sredstvo, temveč del skladno delujočega tkiva. Prispodoba velja tako za leve, kot za desne opcije.Politično sem bil še do nedavnega aktiven. V času delovanja sem pripadal stranki SD,ampak pripadnosti ni bilo čutiti obojestransko.Članstvo je bilo vodstvu pomembno le v času parlamentarnih volitev, pozneje, ko pa je bil cilj dosežen, pa se za želje in potrebe baze po tesnejšem sodelovanju nihče z vrha ni več zmenil. Ampak tebi je to poznano. Glede na tvoje komentarje si blizu ali pa celo v vrhu vodstva.    

Andrej Š, 19.02.11 ob 01:24

brezzveze, res pašeš,če že nisi del neumakljive nomenklature. Ti bi kar zamenjal narod, a te ni niti najmanj sram? Kdo naj koga posluša - ljudstvo politiko pod prisilo zakonov in represivnega aparata, ki varuje IZKLJUČNO barabe, ali politiki, država ljudstvo, ki bi mu imela biti servis. In, glede na to kako visoko varnost in več kot čudovite delovne pogoje ki ji ljudstvo omogoča s krvjo, ki mu jo kapitalistična oblast brez "refundiranja" izsesava iz najmanjše kapilare, bi morala delati ljudstvu v prd. Ti bi ga pa kar zamenjal. Že videno in ne enkrat obsojeno. Če si njihov - bodi tudi tebi tako.Vsaj nekaj za plačilo spošovanja lastnega ljudstva, v prvi vrsti očeta in matere, ki sta te morda celo pomotoma spravila na ta svet, ki ni samo za s sveto vodico pošpricane. Če si kaj drugačen in pripadnik ljudstva, se boš že pokazal in takrat se bom tudi opravičil za nekaj grobosti v izražanju.    

Janez, 19.02.11 ob 11:40

Andrej, če je vrh slovenske politike zaprt, potem ga zapiramo MI, volivci. Ker mi vsake toliko izvolimo politično vodstvo, a ne? "Žal" nisem nikjer blizu vrha vodstva, sem eden izmed tistih, ki smo verjeli, da bo po volitvah 2008 mogoče pa res drugače.. Mistake. Prav tako sem nezadovoljen s Vlado kot tudi z odnosom stranke do njenega članstva in tu se povsem strinjam s tabo.

Janez - nikjer ne govorim, da bi zamenjal ljudstvo temveč o tem, da si SLovenci, glede na to, kako ravnamo z lastno državo, te države še nismo zaslužili, nismo upravičili svojih teženj, da bomo v lastni državi za narod skrbeli bolje. Ali pač?

Dokler ne bomo imeli kakšnega krvnega predajanja oblasti, dedovanja krone ali kaj podobnega, smo kot državljani sami odgovorni, koga volimo in kako oblikujemo politični vrh.    

Brezveze, 20.02.11 ob 11:09

Država si mora zaslužiti ljudstvo in ne ljudstvo državo! ko bo tako, bo red.    

Janez, 20.02.11 ob 16:19

@ brezveze - vse življenje sem pripadal levici, verjel v teorijo neke relativne enakosti (popolna je namreč utopija)in delovanju za v dobro in korist večine ali bolj natančno - delavstva.Najbolj mi je bil blizu program KP, nato ZLSD kasneje SD.Spoštovanje do NOB, pa je bila odločilna utež, ki je odločitve vedno nagnila v levo.V času po osamosvojitvi pa se je politika SD-ja ( pa tudi drugih levih strank) pričela čedalje hitreje spreminjati in se nagibati v korist kapitala in posameznikov, spoštovanje do NOB pa je postalo nekako mlačno in vsaj zame nima več nekega odločilnega pomena. Da bi samo zaradi tega, da levica spoštuje odpor proti okupatorjem izpred več kot sedmih desetletij še kdaj brezpogojno podprl leve opcije, se mi ne zdi več smiselno.Spominu udeležencem NOB se laho poklonim kadar in kjerkoli. Osebno bom podpiral vsakogar, ki bo sposoben relativno dobro in tudi v korist vseh in vsakega posameznika urediti državo. Tudi leve opcije, ko bodo tega sposobne in si povrnile zaupanje večine. Popolnoma mi je jasno, da vsi nikoli ne bomo(do) zadovoljni, dovolj mi bo že podatek, da je z delom vlade zadovoljnih kaj več kot trenutnih 17% prebivalstva.Res je, da smo za vsako vladanje in vlado soodgovorni, morda celo edini odgovorni, toda nobena oblast ni sprejela zakonskih podlag, da bi mi kot volilci odločili tudi o odhodu vlade, ki ne bi izpolnjevala naših pričakovanj.Torej, popravnih možnosti nimamo.Idealno bi bilo, ko bi se ob takem nezadovoljstvu kot smo mu trenutno priča , lahko na podlagi zakona ali pa preprosto referenduma odločili tudi o predčasnem odhodu nesposobne vlade. To bi bila krona demokracije .... Ampak to je šele utopija ...    

Andrej Š, 20.02.11 ob 22:21

Janez, ti si kreten.

Andrej, se strinjam s tabo. Vsebina socialne demokracije in predsednik SD sta dva povsem različna pojma. Salonska levica je nekdo rekel pred časom. Res je. Salonska, in kot taka ne nudi in nikoli ne bo nudila tega, kar ljudje potrebujejo. Zaradi česar smo jo podprli...

Sicer ne vem, če bi predčasni odhod te vlade kej spremenil situacijo, ma zakaj pa ne... še 4-8 let Janše na oblasti. Valda. 4-8 maščevanja, podpihovanja, odstavljanja (btw SDSov števec menjav je kr naenkrat izginil) vseh, do kateih v prvi vrsti goji zamere JJ. Res, to bo mandat to remember.

Se levičar ni kljub pahorju, bom še naprej podpiral levico. Pravo levico, ne SD v takšni obliki, kot je danes.

Upam, da bo izbira na naslednjih volitvah kej boljša, kot je danes. Upam.     

Brezveze, 20.02.11 ob 23:02

Hvala, razsvetlitelj.    

Janez, 21.02.11 ob 09:05

@ brezveze - večini v tej naši deželici je že popolnoma vseeno ali je na oblasti levica ali pa desnica. Kakšne bistvene razlike v obnašanju in delovanju pravzaprav niti več ni opaziti.Vsekakor ta večina upa, da se bo na političnem parketu pojavil nekdo, ki je neobremenjen z bližnjo ali malo bolj oddaljeno preteklostjo,zazrt v trenutne probleme in prihodnjost, ki je že izkazal oprijemljivo skrb za državljane, ki že uživa nek ugled in zaupanje med ljudmi.Seveda če se kaj takega nezgodi, pa bodo(mo) izbrali manjše zlo, ki pa ni nujno da je levica.Vseskozi in za vse se vedno obtožuje Janša in SDS.Ja, njihov odnos do NOB in RKC marsikomu nista po godu.Res je tudi, da se tako Janšo kot njegovo stranko obtožuje še za marsikaj, vendar argumentirano ni dokazal še nihče nič. Ne gre da zagovarjem Janšo, predvsem me moti, da nihče nikomur ni ničesar še dokazal, pa naj gre za umazane posle v politiki ali pa v gospodarstvu.Tudi uspešnih obtožnic in pravnomočnih obsodb še nikomur ni uspelo sestaviti. In tudi nihče nikoli ne bo, dokler se bodo "hobotnice" zaradi lastnih nepravilnosti in nečednosti bale ena druge ....    

Andrej Š, 21.02.11 ob 12:05

Andrej in Janez tako je vse druge debate so- Brezveze!    

Slavnik, 21.02.11 ob 15:10

Slavnik,morda niso brezveze, ker SLOVENIJA TOOOOONE iz dneva v dan BOLJ!    

redroom, 22.02.11 ob 09:17

redroom- razumeti in komentirati.    

Slavnik, 22.02.11 ob 14:52

redroom- razumeti in komentirati.    

Slavnik, 22.02.11 ob 14:52

Ne razumem,zakaj vsa ta gnojnica na SD?pod vlado JJa bi bilo še slabše.Saj v teh norih časov te krize je sociala ostala še vedno v nekih normalnih okvirjih.Mi,ki že prej nismo imeli veliko ,imamo še enako.Torej nič ali malo.Če si optimist ti pač teče življenje po ustaljenih tirih.Kar se pa stranke SD tiče pa sem ji še vedno ,kljub nekaterim velikim in malim napakam zvest.Verjamete ali ne,trenutno ni boljše.Lahko je opoziciji pljuvati na vse,ni jim pa potrebno nič narediti,samo s pljuvanjem delajo meglo in pridobivajo točke.Res pa je,da bi lahko bila komunikacija vodstva s članstvom boljša.Pa lep pozdrav.    

mirko, 04.04.11 ob 08:38

ObvestiloZa vsebino komentarjev ne odgovarjamo. Avtorje komentarjev naprošamo, da skladno s pogoji uporabe spletnega mesta spoštujejo mnenja in stališča drugih ter ne izražajo sovražnega govora oz. nestrpnosti.