V DRŽAVNIH FIRMAH ŠE VEDNO JANŠA DRŽI VS

29.09.09 17:05

(objavi kot novico)

Minilo je že eno leto, odkar je staro vladajočo garnituro v parlamentu zamenjala nova, katero naj bi vodil Borut Pahor.

Žalostno pa je, da v njegovem rojstnem kraju politiko v državni firmi kot je Hit d.d.še vedno vodi stara Janševa garda, čeprav se zdi, da je vodstvo v svoje roke prevzel Drago Podobnik, še vedno delujejo vidni člani SDS-a, kot je recimo delavski direktor, pa vodja gostinskega sindikata(čeprav je v penziji), pa razni direktorji, ki so bili politično kadrovani z strani prejšnje vlade, da ne omenjam še nekaj sto ljudi, ki je bilo zaposlenih na umetno ustvarjena delovna mesta tik preden je bil odstavljen prejšnji direktor Trošt Niko.

Boruta Pahorja, predsednika vlade RS, kot tudi ostale vidne in uplivne člane naše stranke pozivam, da se razišče politično kadrovanje v družbi Hit d.d. in se končno pelje to družbo po začrtani poti, ki jo je začrtal njen ustanovitelj, oziroma njen prvi direktor Danilo Kovačič, ki je pripomogel, da je ta firma sploh nastala.

Bolj kot se s tem odlaša, bolj se dopušča, da jo bodo do konca uničili člani Janševe SDS, ki igrajo še vedno vidno ulogo v delovanju znotraj Hit-a d.d.

Borutu Pahorju pa najbolj zamerim, ker ne poskrbi za svoj kraj in se ne spomni na obljube, ki jih je dal pred enim letom, ko je zatrjeval, da se bo lotil takih, ki so uspešne firme kot je HIT d.d. bila pripeljali na sam rob.

 

Komentarji

Pa na RTV tudi. Širca je pripravila zakon, pa očitno spet ni prave politične volje, zato ji preostane le pisanje blogov.    

Demie, 29.09.09 ob 17:37

Ja pa Slovenske železnice,Pošta UKC Maribor in še kje bi rekli, kljub števcu, bi bil že čas, da se določene ljudi zamenja, ker res ne razumem, kako naša vlada razmišlja, da bo kaj bolje, če jim vsi njihovi napori bežijo takoj ko kaj pogruntajo v palačo JJ in njegove vojske.    

olga, 29.09.09 ob 20:19

Samo poglejte kake ljudi z raznih ministrstev daje vlada na intervjuje, okrogle mize, debate na TV pa vam bo vse jasno. Obup... Nič ne bo očitno, na žalost...še vedno čakam na PRAVO delavsko stranko...     

Marko Kodelja, 29.09.09 ob 21:19

Ja,res ne vem kako lahko Pahor zaupa SDS-ovim ljudem na vodilnih mestih.Saj komaj čakajo kdaj in kako ga bodo sesuli.    

mirko, 30.09.09 ob 06:20

Fuck fuck fuck!

Če je glavna napaka nekoga da je v "napačni" stranki se zavedaj, da si popolnoma enak kot tisti, ki ga je zato ker je bil v "pravi" stranki nastavil.

Niti v originalnem blogu niti v komentarjih ni ene besedice o tem, da bi kdo slabo delal in da ga je zato treba odstaviti.

Fuck off!

Najlažje je kadrovati po politični liniji, račun pa na koncu tako ali tako plačujemo davkoplačevalci.

Parlament bi moral sprejeti zakon, da se lahko razrešuje le iz krivdnih razlogov. Če nekdo škodi firmi, naj bo nagnan brez odpravnine, če pa dela dobro, pa nima smisla da se razreši.

Naslednji, ki bo podpiral razrešitev kogarkoli brez da jasno napiše razloge iz katerih je razvidno povzročanje škode podjetju, je te**c, kre**n in pi**a. Sedaj se pa izvolite podpisat.    

Marko Pavlišič, 30.09.09 ob 08:28

Kdaj hočeš Mirko,vse preveč je nesposobnih in JJ vojakov, sem takoj za zamenjavo pa me lahko imenuješ kakor hočeš, to upam povedati kjer hočeš.    

olga, 30.09.09 ob 17:04

Olga,Marko,ne Mirko.    

mirko, 01.10.09 ob 06:08

Ja vraga se vidi, da sva vse preveč navezi, pa že imena zamenjujem, torej je bil moj namen napisat "Marko".    

olga, 01.10.09 ob 07:56

Olga, se strinjam! Marko daj podpiši se, takoj za mano !

    

miha, 01.10.09 ob 09:55

Marko Pavlišič, krivdne razloge je težko dokazati. Na primer, en direktor kupi od svojega prijatelja iz iste stranke požrešno drago opremo, kljub temu, da je imel na voljo tudi primerno in cenejšo opremo, ali ta prvo podjetje sploh ne rabi, to še vedno ni krivdni razlog. Če kdo na razpisu sprejema kadre iz SDS in NSi spet ni krivdni razlog. Če v firmi napredujejo samo kadri iz SDS, to spet ni mogoče dokazati. In lahko bi do jutri našteval, ne nazadnje tudi če firme katera ne izplačuje delavcom plače sponzorira razne tečaje, izlete itn ki jih vodijo strankarski kolegi ne moreš to dokazati kot strankarsko vodenje firme.    

Sašo, 01.10.09 ob 10:17

Sašo, za začetek pomaga če napišeš KATERI direktor je od KATEREGA svojega prijatelja kupil KAKŠNO opremo po KAKŠNI ceni. KATERI direktor je sprejel KATERE nove zaposlene, ki so VSI iz SDS itd....

To kar pišeš, pa ja, sodi med tercialke na kavo, ki so itak najbolje obveščeno o vsem.     

Marko Pavlišič, 02.10.09 ob 08:11

Marko Pavlišič, komu ali zakaj pomaga? Saj veš kako so nekateri bili presenečeni zaradi stavke v Gorenju, ne glede na to, da smo na tovrstne nepravilnosti opozarjali pred šestimi meseci! In to niso kofetarske zgodbe, to so dejstva!    

Sašo, 02.10.09 ob 08:48

Res ne vem Marko kje živiš ali pa se želiš delati iz nekoga norce, samo železnico si poglej in mi povej koliko SDS-ovih je bilo zaposlenih zadnja štiri leta, pa sigurno nimajo pravih šol, vendar so bili zaposleni za nedoločen čas, koliko v javni upravi zadnih štiri leta in tik pred novo vlado, pa še bi ti lahko naštevala.    

olga, 02.10.09 ob 22:15

Olga,železnice je treba razsutu im jih postaviti na novo .In to na zdravih temeljih.Brez Pavličev,Brdajsov,Njavrov in njim sličnim.    

mirko, 03.10.09 ob 08:23

Olga - eno samo samcato ime povej. Bo dovolj.

Sicer pa veš, ko so prišli eni na oblast so drugi tulili "lejte jih, samo svoje zaposljujejo". Ko so prišli drugi, so drugi tulili "lejte jih, samo svoje zaposljujejo".

Nihče pa ni tistih, ki so bili zaposleni brez kvalifikacij, ki delajo slabo, ki sploh ne delajo, spucal.

Zato lepo prosim, brez pavšalizma. Dejmo konkretno.     

Marko Pavlišič, 04.10.09 ob 09:47

Ni važno, čigav je kdo, ampak kako vodi firmo.

A je to tako težklo dojeti, da to zmore edino M. Pavlišič. Saj zgleda kar brihten, ampak za Nobelovo nagrado pa še ni....(brez zamere, Marko).

Ni Janševa napaka, da je zamenjal toliko kadrov, temveč, da jih je (skoraj vse) zamenjal s slabšimi. Našim medežerjem samo koristi, če se zavedo, da niso nezamenljivi.

In ni Pahorjeva napaka, da ne zamenja Janševih podtaknjencev, temveč da ne zamenja neuspešnih menedžerjev, pa četudfi so "njegovi". Seveda tam, kjer jih lahko oz. sme zamenjati.

Ka poglejte Muro...tam nikoli ni bilo Janševih ljudi, samo t.i. levičarji oz. taki s podporo SD, LDS itd. In?

In poslovanje po domače, o katerem piše Sašo (in ima prav, kar se mene tiče) je lepo razširjeno po naši mali Sloveniji ne glede na strankarsko pripadnost. Samo nekatzeri metode bolje obvladajo, pa še marsikdo tega noče opaziti, ker so naši. In to na obeh polih...    

IvanIvanovich, 04.10.09 ob 10:06

Marko Kodelja, sem pozabil napisati, da se dobro pripravi, ker boš čakal na delavsko stranko ene toliko časa kot so tvoji tolminski puntarji čakali, da je Bevk napisal, da je prišel njihov čas šele z zmago KPJ. Ali nkeaj podobnega.

Leve stranke po celi Evropi ne vedo, kaj bi, vasi že pišejo o tem in naše niso nič drugačne.

Vsekakor ne moreš od politikov, čeprav trdijo, da so socialni demokrati, pričakovati, da bodo to tudi bili, če se obnašajo kot kapitalisti, imajo enake vrednote, kar s ekaže najbolj vidno v njihovem življenjskem stilu, načinu dela in dejstvu, da imajo vsi premoženje naloženo v delnicah in t v takih količinah, d ajih bolj kot delavci v firmah, zanima dobiček teh firm. Tega je najlažje povečati z odpuščanjem in nezakonitimi obremeneitvami preostalih delavcev. Je kdaj kateri od naših "levičarskih" politikov protestiral? Razen zaradi lepšega kot na primeru Gorenja.....    

IvanIvanovich, 04.10.09 ob 10:13

Odgovor bi dal Markotu Pavlišiču:
Če si podrobneje prebral to kar sem napisal, ne blebetaj neumnosti.
Ne gre se tukaj za nekoga ki vodi dobro firmo.
Ampak za take, ki so v štirih letih pripeljali vodilne firme v Evropi na sam rob prepada.
Pa naj bo to HIT ali pa Gorenje, mogoče Iskra ali pa Mip ali Šampionka Renče.
Seveda verjetno ti situacij v teh firmah ne poznaš, ker so iz mojega konca in vsaj verjetno vem dosti več od njih.
No, da ne bom preoster, naj se že takoj opravičim za moj uvod v odgovor.
Govoril bom o Hitu, kjer poznam situacijo.
Janša je postavil svoje vodstvo takoj ko je prišel na oblast, postavil je svoje nadzornike in kup prijateljev od prijateljev....no to počnejo vsi ki so na oblasti, tudi LDS pred njim in ostali.
No tudi SD je postavil par svojih na vodilna mesta in zaradi tega ni nič drugačen od ostalih.
Gre se pa za to, da so v firmi še vedno ostali ljudje, ki so bili zaposleni po politični liniji in ne delajo drugega na firmi kot mešajo zrak, med njimi je tudi nekaj vidnih lokalnih članov SDS, ki so še vedno na visokih položajih in še vedno škodijo firmi namesto da bi ji koristili, take je potrebno takoj zamenjati, se pa strinjam, da nekoga, ki dobro vodi podjetje ne smemo zamenjati, neglede iz kakšne stranke je.
Zato še enkrat apeliram na našo vlado, predvsem pa na premjeja, da vsaj v firmah, kjer je država večinski lastnik preveri kdo je dober in kdo ne, ne glede na njegovo politično opredelitev.
Enostavno je, če je slab ga je potrebno zamenjati neglede če je naš.
V kratkem bodo lokalne volitve in spet se zbira nove člane- kandidate za svetnike, župane, člane krajevnih skupnosti....
SD bo spet pozivala volilce da jim damo svoj glas, enako tudi ostale stranke. Vse stranke vedno iščejo podporo, ko pride tak čas, pa je mogoče res kar je napisal Marko Kodelja, da bi bilo potrebno ustanoviti svojo delavsko stranko, ki bi res skrbela za delavca in ne za tiste, ki jih samo dobiček iz kapitala zanima.
Zato apeliram tudi na Uroša Jauševca, da prenese naše komentarje k predsedniku vlade in da se začne kaj premikati.
Lokalne volitve bodo sigurno pokazale, da so ljudje v Sloveniji nezadovoljni, pa ne samo z vlado ampak z vsemi ki so v parlamentu.
Ne iščite samo podpore od volilcev, ko so volitve, naredite tudi vi kaj za volilce, ko so volitve mimo.
TO NAJ VELJA ZA VSE, KI MISLIJO KANDIDIRAT.

Lp



    

Borut Pintar, 05.10.09 ob 20:05

Bravo Borut,napisal si kar nekateri niso hoteli razumeti, predvsem, pa je našemu predsedniku in pa glavnemu tajniku treba jasno povedati, da naj že nekaj naredijo za dobro stranke in ne samo prazne obljube tik pred volitvami, potem se pa nanje pozabi.    

olga, 05.10.09 ob 20:35

Hvala za tvojo podporo Olga in upam, da tudi ostali tako mislijo, predvsem pa upam, da tudi vidnejši člani SD-ja preberejo naše komentarje.    

Borut Pintar, 22.10.09 ob 20:01

Borut se pridružujem tvojemu upanju, čeprav sem glede tega postala že pesimist, kajti tudi na maile več ne odgovarjajo.    

olga, 22.10.09 ob 21:16

ObvestiloZa vsebino komentarjev ne odgovarjamo. Avtorje komentarjev naprošamo, da skladno s pogoji uporabe spletnega mesta spoštujejo mnenja in stališča drugih ter ne izražajo sovražnega govora oz. nestrpnosti.