Kam pluje ta ladja?

21.06.09 21:01

(objavi kot novico)

Gremo z družino po mestu. Mimo gre starejši gospod, urejen, s pogledom zazrtim v tla. Naenkrat se ustavi, nekaj pobere in da v usta. Čez trenutek si prižge rabljen "čik", potegne dim dva in nadaljuje svojo pot na isti tihi, ponižni način.

Sedimo zvečer pri prijateljih ob kavici. Mesto je prekril mrak. Grem na balkon, da potešim svojo potrebo po grdi razvadi. In spet srce parajoč prizor. Mati, delavka, z malo hčerko, brskata po smeteh! Tiho, da nihče ne vidi, ponižno nekaj dasta v vrečko in hitro naprej.

Prižgem TV danes. Delavka ne upa prositi za dopust, delavci 5 mesecev brez plače, oseba imenuje normalno stanje, ko je plača 380€ ... katastrofa za katastrofo.

Kaj pa mi? Ukvarjamo se z poboji, Golobiči, s tem če je Sanader baraba ali ne, če je zmagala Slovenija ali Hrvaška, zanima nas ali imajo Hrvati turiste ali ne, ...

Rezultat anket podpore vladi ... ME NE PRESENEČA!

Tovariši levičarji, kako dolgo? Imamo lahko mirno vest, do kdaj bomo samo kimali in izrekali soćutja, kleli kapitaliste, ampak bomo samo nemi statisti?

Je to naše poslanstvo? Je to naš cilj?

 

Komentarji

Prav imaš, trebamo prek stranke pritisniti da nam oblast zagotovi delo in za to dostojno plačilo, kje je zdaj
Rrjavec in ostali ki so govorili o blaginji in plači 1000 evrov.     

alojz, 21.06.09 ob 21:18

Aleš res je katastrofa,vendar dokler se ljudje nikakor nočejo zavedat,da se nihče ne bo zanje boril če se ne bodo sami,tako dolgo bo ta ladja plula dalje.Levičarji so zaspači,pozabili da so nemi statisti,oblast jih je zaslepila in vedno bolj je znano da je Pahor usmerjen v desnico in ne v levico,zato pa tako lepo sodeluje z JJ.Rezultati anket nikogar ne presenečajo,mislim da sem nekje že zapisala o morebitnih predčasnih volitvah,katere si JJ tako želi in vsa njegova agonija ga vodi točno tja.Naša vlada pa samo sanja,postaja vse bolj slepa za dogajanja okoli sebe in očitno se bo res zgodila ulica,katere si tudi JJ tako želi.Vendar pa vseeno nikakor ne moremo in ne smemo pozabiti,da nas je na to potapljajočo ladjo pripeljal ravno JJ.Seveda pa jo bomo brez dobrega kapitana zelo težko rešili,lahko samo potonemo,kajti kapitan na tej ladji je malce preveč mehkužen in strahopeten.Torej bomo levičarji morali nekaj naredit,da rešimo to ladjo,rešimo pa jo lahko samo z konstruktivnim in energičnim kapitanom.IN KDO BI NAJ TO BIL?Potrebni so tehtni in razumevajoči razmisleki in hitri ukrepi,saj smo iz vode samo še z rokami in glavo.
To Aleš vsekakor ni naše poslanstvo,prav tako tudi ne naš cilj!Naše poslanstvo in cilj je vse prej kot revščina in iskanje hrane po smeteh,kajti potem se lahko takoj preselimo v afriške revne države,kjer je to vsak dan.    

marija, 21.06.09 ob 21:28

Alojz pozabi na 1000 eur plače,ja če bi nam prejšnja vlada zapustila presežek v blagajni bi o tem lahko sanjali,tako pa z takšnim primanjkljajem lahko samo sanjamo o lepem življenju.Seveda je možnost tudi 1000 eur plače,če se bo vlada pravilno odločila in zakonsko določila razmerja plač recimo 1-5,dokler pa bo veljal zakon 1-15 ali celo 1-25,tako dolgo pa menedžerji nikakor ne bodo delali v prid delavca temveč v prid lastnih žepov.Žalostno toda še prekleto resnično.    

marija, 21.06.09 ob 21:33

Posledice sodelovanja s kadri ki jih je nastavila prejšnja vlada so že vidne. Delodajalci pridno krčijo delavske pravice, pošiljajo delavce na borzo (zaradi nadomestila plače ki ga ponuja država), zamujajo z izplačili in za to krivijo vlado.
A to koga preseneča? Vsi vemo, da so kadri SDS zvesti svoji stranki! Za njih je dobro če narodu gre slabo!    

Sašo, 21.06.09 ob 21:36

Črna kontinuiteta je takoj po osamosvojitvi sprejela takšne zakone, da omogočajo takšne ralike pri delitvi narodnega dohodka. So pač mislili, ga je sedaj prišlo njihovih 50 let. Pa so se grdo ušteli, a njihov izvirni greh ostaja.     

Bogdan Škofljanc, 21.06.09 ob 21:42

Točno tako Sašo,se morda spomniš besed JJ -Zgodila se bo ulica in takrat izredne volitve,to je to na kaj cila SDS in JJ.Vendar upam,da bo narod bolj pameten kot leta 1990-1991 in ne bo več nasedal obljubam teh prevarantov,kateri so nas pripeljali sem kjer smo danes.    

marija, 21.06.09 ob 21:43

Alojz: Ja včeraj je bil dež , danes pa je sonček, zato ne bodimo preveč črnogledi.    

Marko Pavlišič, 21.06.09 ob 21:46

Ja ,ljudje bomo morali iti na ulice.Pa ne za predčasne volitve,temveč potrebna bo revolucija in sprememba trenutnega sistema,ki je pisan na kožo samo nekaterim izbranim.Ali bo to revolucija žametna ali bolj trda,pa bo pokazalo takrat ko se bo to zgodilo.    

mirko, 21.06.09 ob 21:53

Mirko, z žametom se ne bomo rešili nadloge. Samo zakonodaja, strogo izvajanje le-te do ravni pušk in kanonov bo spremenilo sedanje stanje. Zakaj -aztio, ker v kapitalizmu ni niti za kapljico demokracije in ne človekovih pravic. Človek je samo kapitalist, ostali smo navadni majmuni, da uporabim srbski ali hrvaški izraz za bebce, ki delajo zastonj in morajo biti zraven še tiho.
Ker zakonodajna oblast (beri koalicija)ne deluje v tej smeri, bo po pravico treba s puško.Tako kot vzorniki naše demokracije po svoje interese v povsem tuje dežela kot Irak, Afganistan, Panamao,...
Misli kdo drugače? Torej, naredimo koalicijo vredno vladati - s puško ali , veliko raje, brez.
Kot pravi Pavlišič, kapitalizem je to kar je, ker smo volili zanj devetdesetega, smo sedaj lahko tiho, upognemo glave, vzdignemo ta zadnje in še plačamo, da bojo kapitalisti in njihovi hlapci uživali v sadovih nategovasnje s konca osemdesetih in z začetka devetdesetih. Zato je tudi veliki Janašin vzornik vpil iz vsega grla "Jugoslavije nicveč ....!" in ne, da je Slovenija samostojna. Spomnimo se tega dejstva vsakič, ko nam na pamet pade brniško letališče in mu zapojmo slavo, ki so jo zasluži naaaavaden užaljeni revanšist.Revanšist narodu in ne oblasti. Bdi m temu enaka slava in vsem, ki jim je vzornik. Kao...    

Janez, 21.06.09 ob 22:18

Poleg zakonodaje je zelo pomembno kdo tisto zakonodajo izvaja. Kot sem že enkrat zapisal,vodilni kadri v gospodrskih družbah ki jih je nastavila prejšnja vlada delajo na tem, da se zgodi ulica ali predčasne volitve. Zanima me, kdaj se bodo naši voditelji strznili?     

Sašo, 21.06.09 ob 22:28

Da bi prišel na oblast, moraš imeti vsaj malo pameti.Ali pa kaj drugega, kar nekomu prija, da te pusti zajahati kobilo, ki se imenuje oblast, vendar v njegovem interesu.Z ozirom na vse, kar sem do sedaj videl, nisem ravno optimističen glede prihodnosti pravic in standarda tistih ki držijo ta svet pokonci dobesedno s svojo krvjo. To je DELAVSKI RAZRED.    

Janez, 21.06.09 ob 22:36

Janez, delavski razred je zaupal SD na prejšnjih volitvah zaradi znanih razlogov. Videti je, da vlada za delavske pravice ne skrbi preveč, prav tako se je stanje v zdravstvu drastično poslabšalo. In nikomur nič.     

Sašo, 21.06.09 ob 23:00

Predvidevam da se bo kot nekdaj rodila Delavska stranka. Če smo že demokratična država, mislim da bi z lahkoto zmagala na volitvah. Brez nasilja, mirno i pošteno! Zakaj pa ne???    

Milan, 21.06.09 ob 23:17

Imam trdo izkušnjo.Nisem pobiral iz smetnjakov.Delal pa sem marsikaj.Od države nisem nikoli nič dobil,nobene pomoči ali podpore.Kljub vsemu pa verjamem v vrednote socialne demokracije, ki pa se ni začela in se ne bo končala s Pahorjem in njegovimi "počasnimi" ministri.Tako neučinkovite vlade še Slovenija ni imela.Prepričan sem,da bo Pahor zbral dovolj poguma in zamenjal znaten del vlade, še preden se zgodi ulica.Časa je malo, lačnih in nezadovoljnih pa vsak dan več.    

cof, 21.06.09 ob 23:26

ko bo 1x ljudem prekipelo in bodo na cestah pa ne proti vladi ampak proti pohlepnim delodajalcem!     

Matej, 21.06.09 ob 23:44

Plače 1 : 5 se lahko zgodijo samo v negospodarstvu in v tistih podjetjih, ki so v lasti države. Pa že to bi bilo veliko, če bi se spremenilo, ampak to pomeni tudi, da bi poslanci imeli nižje plače. Ne glede, da so naši v večini, ali mislite, da bi se vsi strinjali s tem? Menedžerji pa naj imajo plače kakršne hočejo (beri si zaslužijo), če firma posluje kot bi morala in so tudi delavci plačani kot bi morali biti.

V primeru, da bi v negospodarstvu bilo razmerje 1 : 5, mislim, da več tudi ne bi bilo tako "poželjivo" biti poslanec ali karkoli drugega, ampak na vrhu lestvice, ker "srednji sloj" v negospodarstvu glih tako životari. Z edino razliko, da so plače redne.

O tem sem pisala že takoj po volitvah, ampak mislim, da so to še vedno sanje. Ker biti politik v Sloveniji je najboljše plačan "poklic". Tako ljudje gledajo na to: šole tako ne rabiš nobene, govoriti moraš znati, pa niti ni treba, da je preveč pametno, da te razumejo tudi tisti "za šankom" in čimbolj udrihati po državi, pa istočasno ne narediti ničesar. Tako si po volji večine ljudi. Samo, da si upaš reči, in to z besedami teh istih ljudi.    

Slavica, 22.06.09 ob 06:43

Ja, to nam nudi vaša vlada. Žal, ni sposobna nič dobrega postorit.
Z modro lučjo po odstavnem pasu, LAGANJE, trošarine+, vinjete po italijanskih željah, dohodnina nenormalno visoka, .....

ZA KOZLAT.
Kdo še to podpira, razen strankarski plačanci????    

Felix, 22.06.09 ob 08:07

ZARES socialno. Ni kaj.

HEHEHEHEHEHE.

P.S.: Kako kaj stoji zadeva Patria?
Nič novega?
Seveda ne. Volitve so mimo, koga še zanima resnica?
POKVARJENCI NA KUBIK !!!!    

Felix, 22.06.09 ob 08:08

Mislim, da je v Sloveniji čas za eno pravo levo, delavsko stranko...    

Marko Kodelja, 22.06.09 ob 08:20

Janez da bo jasno, tega jaz nisem napisal: ... smo sedaj lahko tiho, upognemo glave, vzdignemo ta zadnje in še plačamo, da bojo kapitalisti in njihovi hlapci uživali v sadovih nategovasnje s konca osemdesetih in z začetka devetdesetih

Sicer pa bo kapitalizem poskrbel, da bodo nesposobneži svoje izgubili. V socilaizmu so pa lahko obdržali, ker jim je država pomagala ohranjati. Zato je treba vladi nonstop gledati pod prste in razmišljati kdaj gre pri "pomoči delavcem za delovna mesta" v tresnici za ohranjanje trenutnega stanja kapitalistom.     

Marko Pavlišič, 22.06.09 ob 08:22

Marko, še kako se strinjam, da je treba državo držati na kratko, toda kako? Vsi sedanji inštrumenti niso dovolj, to smo menda že videli, na vidiku pa ne duha ne sluha o kakšni zakonodaji, ki bi ta kapitalizem naredila za znosnega tistim, ki vse plačujejo, pravice pa imajo samo na papirju, pa še te so vprašljive.
Strinjam se, da podpora curlja neprave žepe, marsikomu sem že pisal, da vse, kar se v tem smislu vlaga v firme, kjer služijo samo posamezniki, raja pa dela za ponižujoče nizko plačilo in vrednotenje, mora v ustreznem deležu postati lastniški del tistih, ki vlagajo. Bob ob steno, nisem nikjer zasledil takšne bogohune ideje, ki pa je čisto kapitalistična lgia. Kakor kdaj, pa smo spet pri merilih, ki jih določajo oni, ki imajo moč in denar.
Kako naj se imenuje sistem, ki bo resnično zaščitil človeka pred izkoriščanjem me prav malo briga, sedanji že ni te sorte.    

Janez, 22.06.09 ob 09:34

Sirotinja uvek najebe!!!!!    

Damir, 22.06.09 ob 09:54

Janez - preveč inštrumentov. Država se mora zreducirati na to in samo na to, kar je res v splošnem interesu. In tisto izvajat hitro in učinkovito. Če ne gre drugače se zreducira na 10 božjih zapovedi, potem pa naprej.

Imamo ogromno agencij, ki delajo le to, da iščejo za kaj niso odgovorne.

Recimo ob tej recesiji, se bi država lahko fokusirala le na delavce, ki izgubijo službo, njim zagotovila kvalitetno preživetje. Podjetij ni potrebno reševati.     

Marko Pavlišič, 22.06.09 ob 10:30

Marko, si prepričan, da je to rešitev? Saj zagotavljanje kvalitetnega preživetja gre tudi iz proračuna. Ki se bo polnil od kje?    

Slavica, 22.06.09 ob 10:38

mislim da naša stranka bi mogla se daržit vec na levo!! se strjnajte????    

Aldo pipo, 22.06.09 ob 11:43

Slavica - od denarja, ki se preko podjetij porabi za delavce ga gre veliko mimo delavcev.

Podjetja, ki vedo da jim bo priskočila država na pomoč (socialna bomba PRESS) so stimulirana predvsem za to, da molzejo državo, da vzdržujejo takšno stanje, .... prave posle pa, če jih že imajo, speljejo kam drugam.     

Marko Pavlišič, 22.06.09 ob 12:50

Marko, se javiš na moj e-naslov?
    

Janez, 22.06.09 ob 14:04

Vse dokler našim vladam in ne samo zadnji ne bo postalo jasno, da se denar dobi od dela-proizvodnje,tako dolgo bodo nekateri imeli 10.000 in še več plače, drugi pa 300 eurov. Žal se nihče ne vpraša kako dolgo bo to vzdržalo, kako nikogar ni sram in se ne vpraša kako lahko kdo preživi s 300-500 euri. Počasi bo tudi poštenim Slovencem dovolj in zgodila se bo ulica, kajti edino sindikati zdravstva,sodstva, šolstva so porihtali svojim plače, za tiste, ki pa za njih plačujejo v državno blagajno pa nihče ne skrbi.    

olga, 22.06.09 ob 14:23

Olga, kaj morda nismo podprli spremembe?
Spremembe naj udejani tisti,ki smo mu zaupali in to na pristojnih mestih po običajni poti. To smo dolžni zahtevati in ne ulice vspodbujati.    

Slavnik, 22.06.09 ob 14:49

Ivan nihče ne vzpodbuja ulice,kajti to ni nikoli dobro,menim le, da bo ljudem počasi dovolj, da delajo, si zategujejo pas, drugim pa se plače povišujejo, pa še nezadovoljstvo z zdravstvom, sodstvom....    

olga, 22.06.09 ob 14:57

Se spomnite kaj se je zgodilo z Titanikom,tako se bo zgodilo tudi z našo državo,slej ko prej če bo šlo še tako naprej.    

kawboy, 22.06.09 ob 16:05

Potrebujemo Stranko slovenskih delavcev (SSD) z vodstvom v stiku s svojo bazo, ljudi na terenu, ljudi iz ljudstva ... pravo levičarsko stranko!    

Aleš, 22.06.09 ob 19:46

Že nekaj časa nisem nič pokomentiral,vendar ob tej temi ne morem imeti zaprtega kljuna... Strinjam se z razmišljanji "ta plavega" Janeza!Popolnoma sem razočaran nad sedanjo vlado in njenimi negotovimi in blago rečeno - mlačnimi potezami...Niti trohice levičarstva ni nikjer zaslediti.. Nobene odločnosti in avtoritete , ki bi nakazovala,da ekipa res ve ,kaj počne...Nikjer tiste leve pokončnosti in spoštovanja delavskega razreda,spoštovanja pravic iz dela in sicer...Človeško dostojanstvo je na psu... Razmere ne le da spominjajo na sužnjelastništvo , ampak ga že doživljamo...Vlada pa nič...Sramota za sodobno državo,da samo ljudstvo (pretežno manj premožni in revni) z dobrodelnimi akcijami poskuša pomagati popolnoma obubožanim in obupanim sonarodnjakom in sodržavljanom...Samovšečnost in neučinkovitost sedanje vladajoče garniture bo na tak ali drugačen način kaznovana...Če ne prej , na naslednjih volitvah...In ne se potem čudit in jamrat... Bo pač prekasno...Upam,da bo vsaj sledeča vlada(gotovo Janševa SDS)naredila kaj več za ljudi,ki ji bodo zaupali mandat...Vsekakor pa je sprememba oblasti nujna...Naj vlada boljši , pa četudi to ni SD!!    

Andrej Š, 22.06.09 ob 20:57

Vsekakor pljuje naprej!
    

RomanM, 22.06.09 ob 21:11

AndrejŠ kaj pa je naredil JJ za ljudi, kot sem že zapisala manj kot ta vlada v najhujši krizi, vendar upam, da bo ta vlada kmalu naredila tudi kaj za delavce.    

olga, 22.06.09 ob 21:17

Andrej, menim, da nas je v SD dovolj v hlačah, da se stvari začnejo prav vrteti. Za to bo treba najprej napraviti nekaj v naših vrstah, da ne bo boljših od nas.    

Janez, 22.06.09 ob 21:29

Ja nas je že v hlačah ,samo centrala bi se naj bolj zmigala.    

alojz, 23.06.09 ob 12:45

Bo potrebno poslati kakšno močno sporočilo v centralo, da bodo razumeli kaj želimo.    

olga, 23.06.09 ob 12:55

Najboljša prilika za "močno" sporočilo centrali je bila na zboru v Mariboru ampak ?    

Slavnik, 23.06.09 ob 13:39

Aleš prijatelju, kad sam počeo čitati tvoj blog dobio sam dojam da govoriš o Hrvatskoj, jer se sve ovo,čak i u težim okvirima može viditi i kod nas.Zato podržavam tvoje zamisli da se ovi podanici kapitala uklone sa političke scene demokratskim putem.Samo molim, stranka treba biti anacionalna i mora djelovati izvan svih granica.    

mate, 23.06.09 ob 15:48

Olga,v osebnosti J.J.ne vidim rešitelja-vendar pa mu je volilno telo po javnomnenjskih raziskavah čedalje bolj naklonjeno.To je kruto dejstvo in ga ne gre spregledati.Dejstvo je tudi,da aktualna vlada ne ukrepa odločno,vsekakor pa ne v prid svojim volilcem , socialno šibkim.Delavstvo v zadnjih 50 letih še ni bilo tako ponižano in brez vsake vrednosti,kot je sedaj,v tem trenutku,ko smo na oblasti prav socialdemokrati.Vodstvo in vlada pa kot da sta brez sluha za rotenja in prošnje ljudstva...Pa me popravite če se motim...Dragi prijatelj Janez-Hribljan,tebi in ostalim v vednost-meni pa v slabo tolažbo-vse od kar sem član "prenoviteljev" se aktivno trudim za spremembe v stranki,ampak glas je prešibak za gluho vodstvo...Jim že tako bolj paše...Potrebujemo organizirano,usklajeno in bolj množično akcijo,pa še dvomim,da bo vse skupaj kaj drugače...A gremo v akcijo??    

Andrej Š, 23.06.09 ob 16:37

AndrejŠ saj tudi nisem verjela, da ti je naenkrat všeč JJ in da mu zaupaš, kar se tiče anket so lahko zelo čudne-prirejene, sicer sama verjamem, da nam je padla podpora, to bi pripisala temu, da je svet v krizi in se vsekakor pozna tudi pri nas,da naši vse premalo poudaarjajo kakšno zapuščino so dobili od tistih, ki so jih še pred volitvami bile polna usta "Naj se ne straši z gospodarsko krizo, ker ni res", seveda za njih ni krize, ker so dovolj nakradli, problem je, da v času konjukture niso poskrbeli za delavce in veš Andrej tudi mene je sram, da je vse več SLOVENCEV na pragu revščine in tukaj bo treba kmalu nekaj narediti ker drugače res ne vem kaj bo, saj bo nastala socialna bomba in te me je strah.    

olga, 23.06.09 ob 17:10

Vedno za!    

Slavnik, 23.06.09 ob 17:33

Žalostno je to da moramo imeti dobrodelno akcijo za Sežansko bolnico ker imajo premalo denarja,sramota za našo državo.Sprašujem se a rabimo potem sploh vojsko če pa še za zdravstvo nimamo dovolj denarja,za razne patrije,avione,pa avtomate za kavo,pa razkošne in drage avtomobile in še bi se našlo kaj?!Za osnovne stvari ni več denarja za brezvezne in pa nepotrebne stvari je pa denarja še preveč.Do kdaj gospoda?Predlagam vam da vsi skupaj spokate in greste ven iz parlamenta od prvega do zadnjega.Dovolj je teh laži in sprenevedanja.Naj pridejo takšni v parlament,ki bodo enkrat naredili nekaj za ljudi in ne samo za sebe,takšnih politikov ne rabimo in ne potrebujemo.
Potrebujemo poštene in pa pravične politike,ki bodo delali v prid večine.Zato vas plačujemo in pričakujemo konkretne korake,ki nas bodo popeljali v boljši jutri,ne pa v bedo in siromaštvo.
DOVOLJ JE TEGA.    

kawboy, 23.06.09 ob 17:58

Torej?
Dajmo, organizirajmo se tako, da bo naša stranka res scialdemokratska in da se s tstimi, ki ta svet pokonci držijo ne bojo mojstri kar tako balinali in hkrati delali škodo stranki, programu, ki je vse bolj mrtva črka na papirju in predvsem težko dobljeni tenki zmagi na volitvah.JJ ne spi in njegovi v Vatikanu in Washingtonu ne dremajo, kar kažejo ankete in še kaj.
Mislim, da nas bojo potem še kako slišali.    

Janez, 23.06.09 ob 18:00

Olga,res je,da je sedanja vlada podedovala "razmetano bajto". Vendar to ne sme postati izgovor za vse napake! Dobra gospodinja bajto pač pospravi in vzpostavi nek red. Pamže in dedca pa okrca in jih tako ali drugače nauči,da vzpostavljeno ohranjajo,če že ne izboljšujejo..Recesija je tudi le začasni in ne dolgoročni izgovor...In če spet vzamem primerjavo z gospodinjstvom-mater- ne morejo samo najšibkejši-otroci mlatit zelje in fižol,oče in mati pa se mastit z mastnimi dobrotami ...Prišpara se pač pri bolj požrešnih.Manj jih pitaš,pa se prišpara kak cekinček...Tiste pa,ki naskrivaj iz špajze kradejo hrano,pa po prstih... Dajmo mislit z zdravo kmečko logiko-še vedno se je izkazala za pravilno!!    

Andrej Š, 23.06.09 ob 18:27

A smo sposobni narediti red na primer v zdravstvu tako, da noben denar ne more pomeniti manj čakanja kot za tistega, ki ga nima in lahko crkne pred dohtarjevimi vrati, ko mu vrsto odjedajo tisti, ki pridejo namesto s knjižico obveznega in dodatnega zavarovanja z žakljem denaraja in imajo pravico preživeti? Tisti, ki pa je v največ primerih garal in bil ponižujoče plačan ter k temu še zdravje izgubil prav za prej omenjenega, naj crkne kot klatežki pes, ki ga še šintar ne povoha.
Tudi v tem se ogleda demokracija, ki so nam jo podarili osamosvojitelji.    

Janez, 23.06.09 ob 18:48

Bravo Janez!Še eno področje ki kar vpije po vzpostavitvi reda!Kdor bo naredil red pri bogovih,ga je sposoben naredit tudi kje drugje!!!    

Andrej Š, 23.06.09 ob 18:55

Ste ravnokar poslušali, kaki denarji se obračajo v kliničnem centru? In o korupciji, katere se ne da odpraviti. Pa v kaki državi živimo? Kako naj tisti, ki dobi 300 € na mesec da še za podkupnino, ko še za življenje nima. Bog mu pomagaj, če zboli!    

Slavica, 23.06.09 ob 18:57

Hja,zdaj pa bog pomagaj...Kako za vraga,če ga pa "navodno nema"???    

Andrej Š, 23.06.09 ob 19:24

Kadar bog pade tam kamor spada, nič več ni bog.In , ko se božji stol ukine, tudi drugega boga ne bo...
Pomagali pa si bomo sami ali pa nam nihče ne bo. "Use i u svoje kljuse" pravijo nekdanji južni sodržavljani.    

Janez, 23.06.09 ob 19:45

Obstoječa strankokracija z polnimi usti demokracije ne bo pomagala pomoči najbolj potrebnim, ker funkcionirajo vsi na podoben način. Strankarske centrale, ki podpirajo na kakršen koli način nečloveški kapitalizem in v svoje vrste privabljajo oportuniste ter ignorirajo in z zvitostjo ter raznimi metodami, ki niso nikomur v čast vežejo nase (pravo)verno članstvo z obljubami, ki ne bodo izpoljnjene ne dajejo upanja na boljši jutri.

Proletarci vseh dežel združimo se!    

Slavnik, 23.06.09 ob 20:04

Tudi po naše je:Sam si pomagaj in bog ti bo pomagal.Tako, da bo res treba kmalu nekaj narediti, da nastane red v državi, saj tako ne gre več naprej, sami nedotakljivi JJ, zdravniki, šolniki, sodniki.... politiki, delavci pa naj delamo zanje, brez, da bi ti pomislili ali sploh lahko živimo.    

olga, 23.06.09 ob 20:07

Vroča jesen bo nekatere ideje tudi uresničila. Verjemite, pa naj bo ulica,če ne gre drugačje, ali karkoli! Moramo tudi misliti na svoje otroke, naši očeti niso sedeli prekriženih rok, tudi mi ne bomo!    

Milan, 23.06.09 ob 20:11

Milan jaz pa mislim da je potrebno zamenjat liderja levice,kajti Pahor ni lider,prej samo politik.Nima sposobnosti voditelja,takoj ko bo levica zamenjala liderja se bo pobrala.Morda mu delam krivico,vendar pri delavskem razredu je žal izgubil vso podporo,čeprav moram reči,da če bi v teh časih vladal JJ je bilo veliko,veliko huje,pa vendar to ni izgovor.Dejstvo je da je vlada izgubila na celi črti,samo zato ker je Pahor preveč samovšečen in premalo drzen in konkreten.Na področju delavskega razreda ni naredil do danes še nič,delodajalcem je ponudil pomoč,kaj pa ubogi delavci?To je res sramota.    

marija, 23.06.09 ob 21:45

Upam, da tudi našim politikom ne bo recesija samo izgovor za neuresničevanje pričakovanj volilcev, kot to delajo številni nesposobni gospodarstveniki!    

Aleš, 23.06.09 ob 22:17

Žal moram povedati samo nekaj,če se bo tako nadaljevalo ,se bo zgodila ulica.Tega se po eni strani bojim,po drugi želim.Jaz bom sigurno zraven,saj kot kaže bo samo tako mogoče prišlo do sprememb,ki smo jih obljubljali.    

mirko, 24.06.09 ob 06:38

Pomagajmo tej vladi, da izvede spremembe,spremembe in samo spremembe. Kriza je huda stvar samo en napačen namig in je ulica tukaj.Zaradi tega moramo podpirat vodje,ki niso naklonjeni represiji oz. trdem vladanju.Močno upam, da bo tej vladi uspelo potešit potrebe ljudsta v tej krizi.V opoziciji je lahko bit in kljuvat še tisto kaj so ga oni sami zamočili np. vinjete,vračanje cerkvi premoženja,rtv zakon....itn.Ko odprem nacinalko še vedno mislim,da je JJ premier vedno njemu in njegovim več časa kot vladajočim.tukaj in še kje drugje bi vlada morala posečt.malo bodimo strpni saj je ta vlada komaj dobrih 6 mesecev na oblasti počakajmo en realni čas in komentirajo argumentirano.    

miloš rusić, 24.06.09 ob 07:59

Se strinjam, čeprav je težko biti strpen, če nimaš kaj dati v lonec. Še vedno mislim, da s(m)o najbolj glasni tisti, ki še imaj(m)o s čem živeti. Tudi sama spadam med upokojence, ki po 37 let in 9 mesecih delovne dobe s srednjo izobrazbo, dobivam 560 € penzije. Pa sama se moram prebijati skozi življenje (danes minevajo natanko tri leta, kar mi je umrl mož). Ni lahko. Pa vsak ima svojo osebno stisko: smrti, bolezni... Ampak saj življenje ni lahko. Ne razumem pa ljudi, ki hlepijo po neizmernem bogastvu. Materialnem. Verjetno je fajn živet, ko ti ni treba trikrat vzet v roke vrečko česarkoli že in premišljevat ali si jo lahko privoščiš ali ne. Ampak tako bogastvo, da se ga niti zavedaš ne. Kaj ti bo to? Potem pa samo razmišljaš o tem, da ga ne boš izgubil in da te ne bodo spravili pod rušo. Ali kakorkoli drugače diskvalificirali. Pa s sabo itak ne boš nič odnesel.    

Slavica, 24.06.09 ob 08:29

Denarja ni, in čarobne palčke, ki bi zapuščino prejšnjih vlad, oziroma "kaos", kar naenkrat spremenila, tudi ne! Da se bi vzpostavil ponovno nek red, bo potrebno veliko truda. Včasih so v ljudeh živele ideje, vera in zaupanje, danes prevladuje apatičnost. Žalostno je kar se dogaja in hudo je gledati, kako nastradajo predvsem pridni in tisti najbolj nedolžni, a če ne bomo verjeli, da lahko kaj izboljšamo in če se ne bomo vsi, po svojih močeh trudili za to, ne bo dobro. Verjamem, da se današnja vlada zavzema in trudi, da bi ta nesrečni položaj izboljšala, četudi se komu zdi, da to dela preepočasi.Verjamem, da nas še čakajo boljši časi...    

Nadja Kreft, 24.06.09 ob 08:54

Včasih so v ljudeh živele ideje, vera in zaupanje, danes prevladuje apatičnost.
----
Jup. Predvsem ker so ljudje spoznali, da se od idej in vere ne da živeti.
    

Marko Pavlišič, 24.06.09 ob 09:14

Ja, kaj pa jambrate?
Kako da ni čarobne palice?
Enostavno: Pahor s svojimi nesposobneži - ODSTOP !
Čarobna palica pa se imenuje: Janez Janša.

podpora vladi ne pada zaradi recesije.
Tudi v Franciji, Španiji, Nemčiji, Italiji je recesija.
Pa na zadnjih volitvah te vlade ni8so dobile KLOFUTE, kot vaša (stranke).

Enostavno: Naroda ne boste več flancali s predvolilnimi floskulami.
Ko do biš priložnost, je enostavno treba delat, ne pa se ukvarjati z videzom in samim s sabo, kot to počne ta vlada.
JA, ogromno masla za čedalje slabše stanje v naši državi ima VLADA !!!

In ne se zgovarjat na prejšnjo.
Tud Janša je od Ropa in Drnovška podedoval Sranje, po štirih letih pa je bila pesem druga. Zato, ker je delal, ne pa paradiral !!!    

Felix, 24.06.09 ob 10:21

Morda je palica (kol), čarobna pa zasigurno ne!    

Milan, 24.06.09 ob 10:40

felix nehaj ga že srat, kaj slabega je pa JJ podedoval po prejšnjih vladah, vse prejšnje vlade niso toliko pokradle kot JJ v štirih letih in naredile toliko revežev kot zadnja, sedaj pa bi rad da naša vlada v 6 mesecih vso to svinjarijo reši. Bomo žal že morali biti malo strpni pa čeprav težko in zaupati, da delajo v dobro vseh državljanov Slovenije.Ker so problemi imamo seveda še prej občutek, da gre vse prepočasi, jezi pa me, da včasu JJ vlade, ko je bilo dovolj denarja, podjetja niso propadala zardi svetovne gospodarske krize ni bilo več glasnih, ki bi zahtevali boljše plače, sedaj, ko smo dobili blagajno z minusom, pa se vsega res ne bo dalo hitro izpeljati.    

olga, 24.06.09 ob 15:07

Felix daj razloži kaj pa je delal?To da je paradiral z urško,je zate delo?Daj malo se zamisli kaj pa je naredil ta tvoj in vaš JJ?Razsul je policijo,sodni sistem,zdravstvo,šolstvo,ter želel RKC podariti najlepše vrednote Slovenije,zato pa smo danes tu ko smo.    

marija, 24.06.09 ob 18:33

Felix,odpri očke!Malo pobrskaj po spominu in ugotovil boš, v katerem obdobju so se podeljevale koncesije v zdravstvu,v katerem so se dogajali razvpiti tajkunski-ups-menedžerski odkupi in neuspešni pregoni gradbenih mogotcev,katerim je prav vlada SDS najprej aplavdirala in držala "štango",potem pa iz vsaj meni nekoliko nejasnih vzrokov , uprizarjala spektakularne aretacije iz katerih ni nastalo popolnoma nič!Ne sedaj za anomalije in za motno,netransparentno ravnanje prejšnjih vlad(posebej SDS-ove) obtoževat sedanjo!!! Za napake predhodnih ni prav nič odgovorna-bodimo pošteni!Tudi ti!!Mogoče je bila prejšnja oblast res nekoliko bolj odločna in radikalna,vendar to še ne pomeni,da so bile odločitve pretežno res prave in modre,ter v interesu države in državljanov.In za konec- mi ne jambramo,le konstruktivno kritiziramo pripadnike lastne stranke,ki so na oblasti in s tem prispevat k ureditvi razmer tako v državi,kot v stanki sami...Pa še ti se potrudi pri svojih-pokritiziraj( če ti je sploh dovoljeno in omogočeno),predlagaj spremembe v SDS in sicer in ni vrag,da se nekaj ne bi premaknilo!    

Andrej Š, 24.06.09 ob 19:12

Vstanite v suženjstvo zakleti,
ki jarem vas teži gorja.
Zdaj pravda stara v borbi sveti
vas kliče za prostost sveta.
Ta svet krivičnosti razbijmo,
do tal naj boj ga naš podre;
nato svoj novi svet zgradimo,
BILI SMO NIČ, BODIMO VSE!

Nihče ne da nam odrešenja,
ne carji, kralji in ne bog;
osvoboditev iz trpljenja
bo delo naših lastnih rok.
Sami razbijmo jarem sužnji,
ki tlači nas že tisoč let;
zdaj kujte, bratje, kujte družni
ČLOVEŠTVU BOLJŠI, LEPŠI SVET.

Mi vse ustvarjamo na svetu,
zato naj vse bo naša last;
zato naj delavcu in kmetu
pripada tudi vsa oblast.
Ko vse lenuhe in tirane
uniči naša trda pest,
KRIVICE BODO VSE PREGNANE,
svoboden rod vasi in mest.



    

HELENA, 24.06.09 ob 20:27

Helena,bravo.To bi morala biti himna socialdemokratov.Naučimo se jo in ob kakšnih priložnostih zapojmo.    

mirko, 25.06.09 ob 07:30

Mirko saj je zelo poznana, treba jo bo le ponavljat, kmalu bomo imeli možnost, da jo ob srečnju zapojemo ali pokomentiramo.    

olga, 25.06.09 ob 09:23

Tudi če bi bila program, bi bilo vse v redu?    

Janez, 25.06.09 ob 09:26

Vem,da je znana,ampak smo jo že pozabili,vsaj jaz.    

mirko, 25.06.09 ob 15:41

ObvestiloZa vsebino komentarjev ne odgovarjamo. Avtorje komentarjev naprošamo, da skladno s pogoji uporabe spletnega mesta spoštujejo mnenja in stališča drugih ter ne izražajo sovražnega govora oz. nestrpnosti.