SKUPINA, PODSKUPINA,NOVA SKUPINA

29.10.10 15:16

(objavi kot novico)

Spoštovani sodržavljani, člani Red Book a. Osebno sem bil že v začetku prepročan, da je to prostor,namenjen tako komentiranju dogodkov,ki se prvenstveno tičejo stranke, kot tudi idejam in odkrite kritike. Vse skupaj se je v veliki meri sprevrglo v nekakšen " vaški vodnjak z klepetuljami",ki kakor katera a vse brez neke note konstruktivnosti in brez odziva stranke veselo kokodakamo v zrak.

Ne ustanavljanje novih skupin, manjka dvoje. Najbolj pogrešam redni odziv nekoga iz samega vodstva stranke, ki bi verodostojno podal odgovore na razne veliko krat zelo upravičene kritike, dobre predloge ali zamisli.Če je to nekakšno zunanje ogedalo - to naj bi Red Book bil - potem je čas in to skrajni, da se v njem ogleda tudi kdo, ki bi bil pooblaščen podati na zapise ustrezne odgovore, demantije, pojasnila itd.

Če bi, kar žal ne, imel Red Book dejansko vlogo, ki mu je bila vsaj mislim namenjena in bi vodstvo stranke imelo malo zdrave pameti in bi se spustilo malce nižje, vsaj toliko da sliši podložnike, bi bil  lahko Red Book tudi zelo dober smerokaz v določenih trenutkih. Žal je že veliko svoj čas zvestih piscev večinoma obupala saj smo vsi spoznali, da je iz tega in zamisli nastal samo en poligon za " lajanje v luno " več . Ni pa nikomur mar mišljenje , videnje ali kritika malega človeka, ki je žal uporaben le ob volitvah in za to tudi poplačan z " golažem ".

Verjamem, da bi stranka ob uporabi malo razuma in manj napuha veličin in vsevednežev lahko tudi preko tega pridobila precej dobrih zamisli, pametnih opozoril in z ustreznim odzivom tudi zvišala svojo popularnost in število pristašev.

No vse je pač odvisno od očitno vse preveč vzvišenega vodstva stranke, ki nima časa niti za podporo Pahorju ampak vedno bolj vidno ( Kontič in njegovi predlogi ) mimo njega poskušajo izvajat neke svoje zamisli. Tako ne usklajeno povzpetniško delovanje v korist osebni popularnosti je najbolj dekonstruktivno in resno škodi stranki in njenemu ugledu. Družina, ki ne zaupa in ne nudi enotne podpore " očetu " je obsojena na razpad.

Hvala in brez zamere.                            Hinko  MUROVEC

Komentarji

Za njih to ni pomembno saj niso sami osebno prizadeti in oškodovani, pa še volitev ni potem bi že vabili ljudi, da volijo za njih.    

kawboy, 29.10.10 ob 17:12

Hinko morda si mislil....mreža,nadmreža in podmreža,mislim,da je to aktualna tema.Drugače pa so zgodbe v glavnem končane...kolikor smo se veselili Borutove zmage(nekateri tudi volantersko pomagali zanjo)smo sedaj razočarani.Mislim,da se kmalu vidimo na barikadah!    

pohar, 29.10.10 ob 17:48

Pohar, vse tako kaže.    

Janez, 29.10.10 ob 22:42

Spet se ne morem strinjati z vami. Zakaj vedno samo slabo? In kaj nam bodo prinesle barikade? "Nove, mlade" ljudi, ki bodo najprej zagnano delali, potem pa začeli z lopovščinami. Potem nam res ne bo ostalo nič. Skušajmo zadržati vsaj to kar imamo! Hehe!

Zakaj ne bi enkrat rekli: veliko je dovolj,je dosti. Ne, ostajamo v svoji majhnosti in pravimo: veliko je malo in premalo!

Spet bom deležna kritike. Pa kaj! Sem že navajena. Kura, ki ne zna drugega kot kimati. Sem pristaš stranke in lojalna. In ne pobiram iz poročil (ki jih mimogrede od lanskega leta ne gledam več) ali pa še huje iz rumenega tiska, kako je kdo baraba in kaj je naredil. In "mi" (kot se sami imenujete) "mali" naj bi vedeli več kot ve Pahor ali kdorkoli drugi iz vlade. Dajte no! Veselite so sonca! In prijateljev!

Če pa boste vsak dan mrko gledali, samo kritizirali, samo čakali, da nekdo drug nekaj stori za vas (nas), ne bo dobro. Počasi se bodo tudi prijatelji obrnili od vas. In to je najslabše kar se vam lahko zgodi. Verjemite mi!

Lepo je imeti denar. Komu je pa prinesel srečo? Še enkrat poudarjam, najtežje v življenju je OSTATI SAM!    

Slavica, 30.10.10 ob 07:57

Slavica, nihče ne govori o velikem denarju, da pa ljudje delajo 32 let in več, pa niso vredni plačila, to pa je sramota. In ravno zaradi takšnega cinizma do teh ljudi, je potrebno, da se ljudje zganemo in nekaj naredimo, kajti naši politiki očitno niso sposobni storiti ničesar.Veš Slavica če imaš doma družino, pa ji nimaš kaj ponudit, slej ko prej ostaneš sam. To ni negativno mišljenje, kot govoriš, temveč čista realnost, našega vsakdana. Poglej samo francoze, italjane, itd. itd. za najmanjšo stvar gredo na ulice, mi pa prenašamo ponižanja in življenje ne vredno človeka, brez da bi karkoli storili, in vse dokler bomo tiho, bodo naši veljaki počeli in delali točno tako, kot ustreza njim.Zato je potrebno nekaj spremeniti in jim pokazati, da smo ljudje, ter da ne živimo v 18 stoletju.    

marija, 30.10.10 ob 09:50

Se strinjam z Marijo. Slavica vi ste pa tako brezbrižni kot politiki do delavcev, ne misliti, če ste v penziji, da je boste zato vsak mesec dobili nakazno na račun, hitro se lahko zgodi, da je ne boste sploh dobili.    

kawboy, 30.10.10 ob 11:27

Slavica pa saj tukaj ni debata,le o denarju,tukaj je debata o strukturi politike,o pravičnosti.Sicer pa je najlažje bit zvest nekomu in pač čakat kaj se bo zgodilo.Če hočemo Slovenci postat globalno konkurenčen narod,se moramo naučit prvo borit zase.    

pohar, 30.10.10 ob 12:26

Janez, ne ocenjuj nekoga, ki ga ne poznaš! 37 let in 9 mesecev sem delala, da dobim zdaj 570 € pokojnine za srednjo šolo. Nikoli nisem bila brezbrižna do nikogar. Vedno so me bolele krivice, ki sem jih v življenju veliko doživela. Tudi sama sem bila zaposlena v tovarni, ki je šla med prvimi v stečaj. Doma pa srednješolka. Z mojo plačo, ki je pred stečajem prav tako nekaj mesecev ni bilo. In smo dobili sladkor in olje in moko namesto tega. Ne mi očitat, da mi denar pomeni vse. Priznam, pomeni dosti, ampak še vedno ne vsega. In ne gledam v druge sklede, če imajo preveč. Če imajo premalo skušam pomagat. Da politiki ne naredijo nič, ni res. Naredijo veliko, vendar ne vedno pogodu vsem. In tistim, ki jim ni pogodu, bodo kritizirali. V četrtek smo imeli debato s prijateljico, ki je kuharica in se je razburjala, da bo morala delati do 65 leta. Ljudje se ne pozanimajo točno, kaj pokojninska reforma prinaša, potem pa ponavljajo kot papige. Ko smo ji predlagali, naj se vpiše v šolo, je spet našla kup razlogov, zakaj to ni mogoče. Prepričana sem, da bi, če bi ostala brez dela (razen, če bi bila invalid), bi si zagotovo našla delo. Hiše bi šla čistit, tako kot so počele naše mame. In ne bi me bilo sram. Kajti samo krast je sramota. Večina pa samo čaka, kaj bo držala naredila in potem udriha po njej. Samo v zadnjem stavku sem govorila o denarju, vi pa vse obrnete na denar. Kot sem napisala, denar ni vse. Je fajn, če ga imaš, a zaradi tega ne bom postala lopov, lažnivec, lenuh ali karkoli od tega.

Pohar kot narod se moramo naučit borit vsak zase. Najprej. Poudarjam, premalo je čakati, da bo država nekaj naredila zate, tačas pa samo kritizirat. In če nič ne naredi ali ne naredi vsakemu všečno potezo, potem pa dajmo udrihat po njej.

Spomnimo se, "Travo bomo jedli, samo, da bomo samostojni"! Ne jemo trave, pa vseeno nismo zadovoljni.    

Slavica, 30.10.10 ob 13:36

SLAVICA, vsaka čast tvoji poštenosti in skromnosti, žal pa tudi veliko naivne preproščine ne manjka. Slavica daj zbudi se, pa tega ne pravim iz zlobe ali podcenjevanja, ne Slavica verjemi mi veliko sem preizkusil v življenju ( s 4 leti sem ostal sirota brez obeh staršev, preživel mlada leta v 9 različnih oskrbah in že z 15 leti in pol ostal praktično prepuščen sam sebi.Vajenec v barakah ko sem lahko pozimi na Jesenicah dal prste skozi špranje ob posteli in imel zjutraj na odejah sneg. Danes pri 60 letih imam kaj? invalidno ženo težak invalid halucinorne psihoze, hčerka mi je zaključila študij na FF v Lj. in zbolela ,gre po poti mame odvisno kako daleč in kako hitro, nihče ne more reči. Zato Slavica verjemi da vem kaj je lakota, samota v množici, strah dejanski strah ne za lastno rit ampak bodočnost otroka, žene. Slavica, veliko nas ima hudo življenje a smo o tem večino tiho, ne pomeni pa to,, da se moramo ljudje z vsem strinjati, da ima recimo Pahor vse prav samo zato ker je predsednik, da je Kontič popoln ker je vodja stranke, da je JJ pokvarjen zato ker je vodja SDS in ne zato ker ima tak značaj, itd. Draga moja, skromnost je eno, spoštljivost do spoštovanja vrednega drugo in naivna vera v nekoga ali nekaj tretje. Žal so minili časi bivše YU, ko smo imeli res malo a imeli smo vsi, če smo le hoteli delat toliko, da smo zmogli pošteno preživeti. Zato Slavica resno zbudi se, Pahor ni Tito in JJ ni Hitler.     

HINKO MUROVEC, 30.10.10 ob 15:50

Ma mi vedno tukaj debatiramo o denarju in to je ključni problem!Debatirat moramo o vrednotah!!!!!..vrednote so temelj politike.
Slavica če si članica neke stranke,upam,da si zaradi vrednot,ki naj bi jih ta stranka promovirala! Če pa si članica neke stranke ,kar tako,te v bistvu ne razumem.
Problem te vlade je v temu,da se je distancirala od vrednot levice,ki jo je volila, se pravi,da je izigrala svojo volilno bazo.    

pohar, 30.10.10 ob 17:06

Slavica, ste pa naivni, zopet verjamete praznim besedam in obljubam, kaj vse piše v Ustavi in njenih zakonskih in podzakonskih aktih. Papir prenese vse teorija je eno praksa je pa čisto nekaj drugega.
Problem v naši državi je ta, da pravna država ne funkcionira za vse in prav tako pristojne državne institucije ne.

Jaz sem uporen človek in bom tako tudi ostal, ne bom se pustil manipulirati, pa čeprav ima nekdo drug kakršnokoli visoko izobrazbo, če pa ni sposoben delovati skladno z zakoni in varovati osnovne Človekove pravice in dostojanstvo najšibkejših in ranljivejših skupin družbe.

Sloboden si le toliko, dokler se človek drži morale, kodeksov, pravil igre in zakonodaje.

Zanima me kakšno stroko imamo v ozadju, da jih nekateri vodilni tako upoštevajo, ker nimajo blage veze kako sploh to deluje in učinkuje v praksi. Teoretično je vse lepo in prav da zgleda vse v redu, razni vpleteni akterji, ki sodelujejo pri sprejemanju raznih zakonov pa se jih sploh ne dotika, kaj šele, da bi bili pri tem prizadeti ali oškodovani kot smo delavci v gospodarstvu.
    

kawboy, 31.10.10 ob 10:17

pohar - Great minds discuss ideas, average minds discuss events, small minds discuss people.

Eleanor Roosevelt    

Marko Pavlišič, 03.11.10 ob 21:27

In, s čim je ta Roosevelt zadolžil svet?    

Janez, 03.11.10 ob 23:33

http://en.wikipedia.org/wiki/Eleanor_Roosevelt

Anna Eleanor Roosevelt (pronounced /ˈɛlɨnɔr ˈroʊzəvɛlt/; October 11, 1884 – November 7, 1962) was the First Lady of the United States from 1933 to 1945. She supported the New Deal policies of her husband, Franklin Delano Roosevelt, and became an advocate for civil rights. After her husband's death in 1945, Roosevelt continued to be an internationally prominent author, speaker, politician, and activist for the New Deal coalition. She worked to enhance the status of working women, although she opposed the Equal Rights Amendment because she believed it would adversely affect women.    

Marko Pavlišič, 05.11.10 ob 17:03

Our women´s attitude was not comaparable to that in US. Better, all rights as men - Eleanor copied it from abroad!
It means, the rest of world did make obliged US and not vice versa!    

Janez, 05.11.10 ob 21:48

Podnapise prosim.    

kawboy, 06.11.10 ob 10:44

Položaj naših žensk ni bil primerljiv s pšoložaje ameriških. Boljši, vse pravice tako kot moški - Eleanor jih je kopiral nekje zunaj.
To pomeni, da je ostali svet zadolžil ZDA in ne obratno.

Pa še ena napaka v pisanju -(spellingu) - coppied, in ne samo en p.
Tam, kje r je vzor demokracija iz "zibelke demokracije" (beri tako samoimenovane ZDA ), tam demokracije zagotovo ni. Če je nerganje in lajanje vsevprek izraz le-te, saj toše zdaleč ne pomeni korekttnega izražanja misli in volje, potem hvala za kaj takega.
In, če lajaš večkot elita oceni, da ji ni v korist, e prej ali slej, tako ali drugače krambergirajo.     

Janez, 06.11.10 ob 12:02

janez - ZDA so zibeljka demokracije in prav gotovo najbolj demokratična država na svetu.

Ti enostavno ne ločiš ameriške notranje politike od njihove zunanje. Ameriška demokracija je za ameriko, kar pa ne pomeni, da se oni zavzemajo za demokracijo na celem svetu (čeprav načeloma se). Amerika vodi predvsem pragmatično zunanjo politiko. In pragmatično je, da imaš, sploh na kritičnih predelih sveta, opravka z enim močnim voditeljem, kot pa razpršeno množico, ki enkrat zavija v eno smer, drugič pa v drugo. Enega pač lažje nadzoruješ, usmerjaš ali celo po potrebi odstraniš. To seveda za to državao niti pod malo ni demokratično.

Ampak kar se tiče njihove interne demokracije, se pa lahko cel svet le uči od njih. In bi vsi bili srečni, če bi bilo tako tudi drugod po svetu. Ampak to je naloga nas, vsakega na njegovem dvorišču, ne amerike. Saj ZDA niso svetovni policaj. Čeravno bi jim marsikdo rad pripisal to vlogo.
    

Marko Pavlišič, 06.11.10 ob 23:56

Jaz živim v Sloveniji in niti z besedo nisem omenjal Amerike.Vem pa dobro kako deluje ameriško pravosodje v primerih ko delavec ne dobi plače, tam državne institucije delujejo bolj usklajeno, strogo in pravično, prav tako v Avstriji.    

kawboy, 07.11.10 ob 09:31

o jeba, imamo janeza in Janeza. Svašta.    

Marko Pavlišič, 07.11.10 ob 10:37

Marko, jaz potrebujem našo demokracijo, Američani naj jo imajo tam kjer so in naj bojo s svojimi puškami tudi tam.    

Janez, 07.11.10 ob 17:39

Se strinjam Janez. Mi rabimo svojo demokracijo.

Glede ameriških pušk se bi pa raje ugriznil v jezik. V prvi in drugi svetovni vojni, so nas nekako reševali. Pa tudi na Balkanu so zelo pomagali razčistiti.     

Marko Pavlišič, 07.11.10 ob 17:54

Reševali so sebe. Pred tem, dokler se ni vedelo kam pes taco moli, so reševali tiste na drugi strani , četnike na primer. Celo posthumno so dodelili priznanje Draži Mihajloviću, saj so se še kako strinjali z okrožnico papeža iz Vatikana, ki je govorila kako se boriti proti komunizmu.
Najbolje bo, da mislimo na danes, ki ga moamo obogatiti za jutri, sicer nam bo od gledanja naaj še vrat počil.Pozabiti pa le ni treba, zavoljo nauka.    

Janez, 07.11.10 ob 18:57

Janez pojdi si malce zgodovino pogledat, potem pa otresaj naokoli.

In ja, borili so se proti komunizmu. V tem boju tudi marsikaj zagrešili. Ampak konec koncev so se borili na isti strani kot mi. Tudi mi smo vrgli komunizem na smetišče zgodovine, pa čeprav marsikomu to ni všeč.    

Marko Pavlišič, 07.11.10 ob 20:19

Marko, tudi ti jo poglej, ne bo ti škodovalo.
Če so že tako demokratični, zakaj je KP tam prepovedana? Zakaj so v ZDA celo na smrt obsojali nekoga zaradi suma o pripadanju KP?
Na isti strani kot mi so bili iz računice in ne iz ljubezni do koga drugega.
Nihče ni z nobeno svetovno vojno zaslužil razen njih.In z največjim številom ostalih vojn. Se spomniš,kako je embargo dvignil cene orožju in opremi tudi pri nas, ko smo pihali v isti rog z njimi? A veš, da je eden števlnih in še zmeraj neznanih pogojev za priti v NATObil prevzem Leka?
Res so nam pomagali!Takšna je vsaj pamet tvojega zveličavnega kapitalizma.

S kakšno pravico govorijo o ogroženosti sveta s terorizmom, ko pa so sami največji teroristi prav oni.Koliko ljudem so pomagali umreti samo v Iraku, koliko zla so naredili v Vietnamu, ki so ga poleg rušenja in pobijanja , brisanja s površja Zemlje celih naselij - od tu tudi PTS, kaj ne- še z vsemi mogočimi strupi kontaminirali, a enega terorista ni bilo tam?
Al Kaida je njihov proizvod in prav zanima me, kdaj se bo kdo upal dokazati, da so za njo še zmeraj prav oni.
Z versko nestrpnostjo pa je isto kot nacionalizmom - ena drugo prebuja in hrani.Na tem področju so že zdavnaj doktorirali.
Zakaj že pri nas prvošolčke pri verouku učijo, da so Muslimani hudobni? A mora ves svet prisegati na Biblijo ali Ustavo ZDA?    

Janez, 08.11.10 ob 00:29

Irena Sendler



Svet ni takšen samo sedaj – vedno je bil tak. Nagrade ne dobi vedno tisti, ki si jo najbolj zasluži.

Nedavno je v 98. letu starosti umrla Irena Sendler. V 2. svetovni vojni je dobila v varšavskem getu zaposlitev kot vodovodna inštalaterka – varilka.

Imela je prav poseben motiv za to. Ker je bila Nemka, je poznala nacistične namere glede iztrebljanja Židov. Na dnu svoje torbe za orodje je tihotapila otročičke iz geta, v zadnjem delu svojega majhnega kamiona pa je imela košaro, v kateri je skrivala večje otroke. Tu je imela tudi psa, ki ga je naučila, da je lajal takrat, ko je morala s kamionom mimo stražarjev pri izhodu iz geta. Vojaki se niso hoteli ukvarjati z lajajočim psom, ki je s svojim lajanjem prikril glasove skritih otrok in dojenčkov.

Ireni je tako uspelo iz geta prepeljati okrog 2500 otrok. Ko so nacisti odkrili to njeno dejavnost, so jo nečloveško pretepli in polomili roke in noge.

Irena si je zapisala imena vseh otrok, ki jih je rešila in ta spisek hranila skrit v

steklenici, ki jo je zakopala pod drevo na svojem dvorišču. Po vojni je poskušala najti preživele starše in jih povezati z njihovimi otroki. Žal je večina staršev končala v plinskih celicah. Otroci, ki jim je Irena pomagala, so bili razdeljeni po domovih ali pa so jih posvojile različne družine.

Lani je bila Irena nominirana za Nobelovo nagrado za mir. Ni je dobila. To nagrado je dobil Al Gore – za slikovno predstavitev o globalnem segrevanju. Letos pa je to nagrado dobil Barack Obama za svoje obljube v kampanji za predsednika ZDA.

Vlagam majhen trud, ko vam pošiljam to pismo. Želim si, da boste tudi vi storili enako. Minilo je 65 let od konca 2. svetovne vojne. To elektronsko pismo naj obudi spomin na desetine milijonov ponižanih, mučenih, ubitih človeških bitij in naj prebudi moči v nas, ki zmoremo doseči, da se kaj takega ne bo ponovilo.

Zdaj – po izjavah uradnega Iraka in Irana in celo nekaterih sil v Evropi, da je holokavst izmišljen mit – je pomembno zaščititi resnico pred poskusi, da jo predrugačijo laži. To pismo je namenjeno na 40 milijonov naslovov. Postani člen v verigi spomina. Pomagaj, da ga pošljemo celemu svetu tako, da ga razširiš po Sloveniji. Pošlji znancem in jih prosi, da ne prekinejo vezi.






Več o tem na www.irenasendler.org

    

Janez, 08.11.10 ob 15:42

Janez - na poti v Irak se ustavi v Srebrenici.

In ne vem od kje tebi informacije, kaj jih učijo v prvem razredu glede muslimanov, vendar so so pravljice za takšne kot si ti. Pojdi enkrat čez lužo si sam ogledat kako je tam z diskriminacijo in podobnimi zadevami. presenečen boš.

Do takrat pa s tabo o tem nima smisla razpravljat. Imaš pač svoj prav o svetu, ki ga poznaš skozi pravljice in pripovedke.

PS: Da smo si na jasnem. Amerika ima seveda veliko madežev na sebi. Med njimi tudi Irak, Vietnam pa še marsikaj bi se našlo. Ampak primerjalno z ostalimi se kar dobro držijo. Sploh z našo Evropo.     

Marko Pavlišič, 08.11.10 ob 18:19

ObvestiloZa vsebino komentarjev ne odgovarjamo. Avtorje komentarjev naprošamo, da skladno s pogoji uporabe spletnega mesta spoštujejo mnenja in stališča drugih ter ne izražajo sovražnega govora oz. nestrpnosti.