Slovanstvo kot osnova slovenstva?

18.04.11 15:29

(objavi kot novico)

Pred časom sem naletel na dve nenavadni in zelo zanimivi spletni strani (www.staroverci.org in www.slovanstvo.si). Ob tem se mi je vnovič zastavilo vprašanje, v kolikšni meri je slovanstvo osnova, temelj naše narodne identitete? Kajti dejstvo je, da smo Slovenci narod slovanskega izvora. Pa nisem kakšen jugonostalgik ali rusofil, ne me narobe razumet. Vendarle pa se sprašujem, ali ne bi bilo pametno tudi, recimo, v zunanji politiki bolj poudarjati našo slovansko komponento, sploh zdaj ko sta EU in Nato v hudi krizi, slednji bržkone celo v agoniji. Tale, naj tako rečem, evropska oz. evroatlantska popevka je že precej zlajnana, ne?

Komentarji

Mi nismo ne Slovani ne Germani,preprosto neka mešanica maloumnih bitij,brez identitete in ponosa!Moj nono je vedno govoril ,kot zavedan Sokol,da smo Slovani...no sedaj pa Slovenci uspešno naskakujejo stare pozicije in zopet postajajo zarukani hlapci...očitno je to nivo v katerem se Slovenci najbolje počutijo....SD stranka ki sem ji pomagal in jo podpiral je pa itaknateg stoletja!    

pohar, 18.04.11 ob 19:01

Pohar lepo in nazorno si zapisal o Slovencih srečnih hlapčkih, ki jim brez gospodarja z bičem živeti ni.    

Slavnik, 18.04.11 ob 21:10

Pohar lepo in nazorno si zapisal o Slovencih srečnih hlapčkih, ki jim brez gospodarja z bičem živeti ni.    

Slavnik, 18.04.11 ob 21:11

Skinheads united \o/
    

Damir, 20.04.11 ob 09:22

Pohar in Slavnik, če sebe ne cenita in se imata za maloumne hlašce brez identitete in ponosa, in je še nekaj takih v Sloveniji, se vama ne zdi nekoliko psihopatsko, da tudi vse druge Slovence, ki smo ponosni, da smo Slovenci, mečeta v ta koš?

Mene nikoli ni bilo sram, da sem Slovenec, me je pa velikokrat bilo sram, da so nekateri drugi tudi Slovenci...

To, da smo Slovenci tudi Slovani pa ne sme biti v naši zunanji politiki nič bolj pomembno kot to, da smo Evropejci....Lahko pa bi naše poznavanje slovanske Evrope lahko bolje izkoristili za gospodarsko ofenzivo na Vzhod, kot to odlično dela Krka ion še kdo.    

IvanIvanovich, 28.04.11 ob 21:34

IvanIvanovich,..narod,ki razproda svoje gospodarstvo,zemljo,resurse...narod,ki lahko v enem mesecu razproda svojo zgodovino za pest evrov je narod brez ponosa in zapisan hlapčevstvu!!!Če pa ti vidiš Slovenijo drugače,pa očitno živiš v neki drugi državi!Glede zunanje politike smo pa nažalost ,še vedno Slovaki...tako iz prve roke...morda bo kmalu prišel kakšen Germanski instruktor in nam povedal,kaj pravzaprav smo!Ja Lipicanci,pa Pokljuka,Bled,Postojnska jama....ja ponosni narodi skrbijo za svoje bisere točno tako kakor mi...sicer pa lepo,da si ponosen Slovenec...kljub vsemu....    

pohar, 29.04.11 ob 13:47

Pohar, če si ponosen, da si Slovenec samo takrat, kadar ni nobenega problema in nam gre odlično, potem je vseeno, za kaj se imaš, ker nisi nič......     

IvanIvanovich, 30.04.11 ob 08:40

IvanIvanovich....ja ja Ivan,samo obstajajo tudi Slovenceljni,kot pravi Svetlana..A veš kdo so to?..to so njbolj pametna samozadosna bitja na planetu...A morda kdo pozna kakšnega? Sicer sema pa jajast absolutno prvo Primorec,potem pa morda Slovenec!    

pohar, 30.04.11 ob 17:34

Ja, to je zanimivo, kako vsi mislimo, da je s Slovenceljni Svetlana mislila na druge, ne na nas. Sicer pa ima tudi sama elemente tega.

Očitno imaš krizo identitete, tako kot npr. Savel preden je postal svoje nasprotje, to je Pavel. Zanimiva regresija, da si najprej Primorec....veliko takim načelnežem je to samo izhodišče, da bodo (ko se bo izplačalo) ugotovili, da so kot Primorci bolj Italijani kot Slovenci....koliko takih primerov imamo v Trstu in čez mejo....saj je, kot sem že omenil, glavna lastnost Savla bila ta, da je preganjal kristjane, nato pa je postal njihov svetnik...zanimiva je ta zgodovina, kajne.....začne pa se s pljuvanjem po lastnem narodu tako, da se ne trudi odpraviti napake, ampak se ga kar počez obsodi....ker ne vidi čez plot in si je tako samozadosten v svoji psihozi, da je to stanje duha opazila celo Svetlana Makarovič.    

IvanIvanovich, 01.05.11 ob 08:04

IvanIvanovich..očitno si ti dejansko prepameten,čeprav dvomim,da si bil sploh kdaj v Trstu,razen če si šel po kavo!
...IvanIvanovich Primorstvo je stanje duha in to vsak Primorec razume! Se pravi,da je biti Primorec nasprotje biti slovencelj!!!Je pa res,da je to zelo težko razumljivo ljudem,ki niso Primorci...Ivan premisli malo,pa pust psihoanalizo,ki ti je kot vidiš zelo šibka točka!    

pohar, 01.05.11 ob 10:33

Pohar, če prav razumem, si iz Postojne, torej nisi Primorec temveč Notranjec...razen, če si v Postojno preseljen iz krajev zahodno od črte Snežnik-Vremščica-Nanos-Krn. Pusti psihoanalizo pri miru, ker nimaš pojma, kaj je to. To, kar sem jaz pisal ni psihoanaliza, vseeno hvala, da si tako visoko ocenmil moje pisanje.

Če si v Trst hodil po kavbojke namesto po kavo, še ne pomeni, da si poznavalec....sam sem imel veliko stikov z našo manjšino v Trstu in Gorici in veliko prebral o zgodovini, da vem, kako je v Trstu psihoanaliza na ceni, ker se je toliko Primorcev po duhu odločalo, da se jim bolj splača postati Italijani, samo da ne bili Slovenci. Bilo jih je namreč sram, da so potomci Sčovencev, tako kot tebe. Sam si napisal, da te je sram, da si Slovenec, prenesi potem še posledice neumnosti, ki si jih zapisal, ker na Primorskem je logična posledica, da prej ali slej postanmeš Italijan, če te je sram biti Slovenec....    

IvanIvanovich, 01.05.11 ob 16:17

IvanIvanovich....HAHAHAHA Ivan kako smo se naprdnili..človek jaz sem v Trstu vsak dan in poznam situacijo iz prve roke.Morda bi bilo pa dejansko zate,ki si tako pametem,da prebereš kakšno knjigo o življenju v medvojnem Trstu..pa brez psihoanalize,ki jo tako obvladaš...pojem Primorske se definira po Rapalski meji..se pravi skupna borba proti Italijanskemu fašizmu..sier si pa menda tudi ti živel baje v Postojni samo Ivanovichi pa res niste avtohtoni Postojnčani,očitno si tudi ti prišel nekje od daleč...    

pohar, 01.05.11 ob 17:18

Ja, to me zabava, da ste tako vneti za italijansko okupacijo, da ste zato nekateri postali Primorci....samo, da imate sem ter tja izgovor, da niste Slovenci...očitno vam je tako žal za Italijo, da Primorske nočete definirati po zgodovinski meji, ko je bila postojna glavno mesto Notranjske in ji tudi tako preprečujete, da bi spet postala regionalno središče.

Svoj odklonilen odnos do slovanstva in s tem tudi do slovenstva kažeš tudi s tem, ko mi posredno namigneš (Ivanovič), da sem z juga bivše države, torej že tako manjvreden, kaj šele Postonjčan. Moji so v Postojno prišči s gornje Pivke, kot avtohtoni Notranjci, ki nikoli niso priznali italijanske okupacije (stari oče je bil član TIGRa in partizan), nick IvanIvanovich pa sem si nadel prav zaradi provociranja takih "demokratov", ki si poleg tega domišljajo, da so celo "socialni", ker jim prej ali slej plane ven njihov rasizem in mi očitajo izvor, ker so le tako sposobni razumeti moj nick. Gre pa za to, da je bil tudi moj oče Ivan in saj menda veš, kako gre to potem pri Rusih...s tem sem poudaril tudi svoje slovanstvo, čeprav menim, da v zunanji politiki to ne sme biti osnova naše strategije.

In tako sem lahko kritičen do slovenstva ne da bi postal Slovencelj ali samo patriot (ni slabše ideologije kot tiste, ki temelji samo na patriotizmu, se hitro sprevrže v fašizem ali kaj podobnega)in me kljub temu nikoli ni bilo sram, da sem Slovenec in se zato nikoli nisem zatekal v alternativne identitete (regionalna pripadnost, Veneti, Etruščani, mešanica ljudstev itd)...

Kar se pa Trsta tiče, medvojni je del zgodovine, zdaj so Slovenci v Trstu pred veliko težjimi izzivi,ker sovražniki slovenstva niso več tako očitni in jih je nekaj med njimi samimi....

še nekaj, če si vsak dan v Trstu..nisem vedel, da je šverckomerc iz Trsta še vedno aktualen...    

IvanIvanovich, 02.05.11 ob 11:31

IvanIvanovich....Kot prvo šverc-komerc..le zakaj?NARODNA ZAVEST NA PRIMORSKEM IN ŠE POSEBEJ V ZAMEJSTVU JE VSAJ 100X MOČNEJŠA KOT V LJUBLJANI Z PAHORJEM NA ČELU!!!!LAHKO BI VEDEL DA SO "BOLJŠE LJUBLJANSKE DRUŽINE ŠE V DEVETNAJSTEM STOLETJU GOVORILE NEMŠKO,KER JE BILO TO BOLJ NOBL,ČEPRAV SO BILI SLOVENCI!
vČERRIŠNA PROSLAVA ZA PRVI MAJ ,KI SE JE DOGAJALA NA OPČINAH JE IMALA TOLIKO SLOVENSKO-SOCIJALNEGA NABOJA,DA SI JO V SLOVENIJI LAHKO SAMO NARIŠEMO... ZATO NE PIŠI NEUMNOSTI,ČE NE POZNAŠ STVARI..
VČERAJ NA OBČINAH SEM SE TUDI POGOVARJAL Z MNOGIMI LJUDMI IN SO IMELI ZELO ODKLONILNO MNENJE DO PAHORJA IN SPLOH DO TE VLADE..TAKO JE NAŽALOST...NEOLIBERALCEV PAČ NIHČE NE MARA!!!     

pohar, 02.05.11 ob 12:15

ObvestiloZa vsebino komentarjev ne odgovarjamo. Avtorje komentarjev naprošamo, da skladno s pogoji uporabe spletnega mesta spoštujejo mnenja in stališča drugih ter ne izražajo sovražnega govora oz. nestrpnosti.