Koliko časa bomo še trpeli tega Borata?

13.04.11 14:50

(objavi kot novico)

Pozdravljeni vsi na Redbooku!

Prepričan sem, da v svojih razmišljanjih in strahovih še zdaleč nisem osamljen, ampak jih delite z mano tudi vi, številni člani in članice Socialnih demokratov. SD sem se pridružil pred slabimi petimi leti, potem ko sem na lastni koži - že vrsto let sem zaposlen v državni upravi, prej sem delal v gospodarstvu - izkusil vse "blagodati" Janševe "uravnotežene in sproščene" vladavine (ideološko-politične čistke, šikaniranja, nestrokovnost janševskih in NSi-jevskih kadrov ipd.) Ker sem sicer levosredinsko usmerjen, iz stare partizanske in sokolske družine, sem v volilni zmagi SD in t. i. levega trojčka (čeprav ta dejansko sploh ni tako levo usmerjen) videl zagotovilo, da bo Slovenija vnovič zaplula v smer svobodne, napredne, gospodarsko uspešne in socialno pravične družbe. V mesecih pred volitvami sem se vsestransko angažiral za zmago SD, prepričal sem številne prijatelje, znance, sodelavce in sorodnike, da so volili našo stranko, delal sem propagando preko interneta, se udeleževal predvolilnih soočenj kandidatov ipd.

Po evforični zmagi na volitvah septembra 2008 in oblikovanju levosredinske vlade pa se je začela nočna mora, ki še kar traja in traja in katere glavni režiser in igralec (v eni osebi) je predsednik SD in vlade Borut Pahor, ki med ljudmi zdaj že dolgo časa velja za klovna Borata: najprej imenovanje starega političnega kameleona Rupla za zunanjepolitičnega svetovalca v kabinetu predsednika vlade, potem imenovanja raznih nesposobnih in/ali moralno spornih ljudi na vodilne položaje v državni upravi in gospodarstvu (se še spomnite Simone Dimic?), izjemno popustljiv, tako rekoč servilen odnos do napadalne opozicije na čelu z Janšo, stalno popuščanje koalicijskim partnerjem, nadalje nerazumljivo dobrikanje Rimskokatoliški cerkvi, očitna nesposobnost učinkovito usklajevati in voditi napore za premagovanje hude gospodarske in socialne krize, zunanja politika, ki je še vedno preveč proameriška, stalne puhle izjave za javnost, ki vzbujajo zgražanje in posmeh itd. itd.

Gospodarstvo še kar tone, tuji investitorji odhajajo iz Slovenije, revežev je vse več ... Ali ni čas, da tega Borata ustavimo in mu pokažemo vrata, se pravi, da mu jasno in nedvoumno damo vedeti, da nima več kaj iskati na čelu stranke in vlade? Ali ni čas, da staknemo glave in se v najkrajšem možnem času - tega je vse manj, parlamentarne volitve se bližajo - dogovorimo o novem, kompetentnem in zaupanja vrednem predsedniku (predsednici) SD in vlade, ki bo poskušal rešiti, kar se še rešiti da? Kajti alternativa je vse prej kot prijetna - novo obdobje po klerofašizmu zaudarjajoče Janševe avtokracije.

Prosim vas za vaša vsebinska mnenja in konkretne predloge! Lep dan vsem!

Komentarji

Same kritike, dajte kakno spodbudo-smernice kako bi bilo bolše narediti. Je samo človek, ki je v vsakem primeru lahko zmotljiv, a vi niste zmotlivi?    

alojz, 13.04.11 ob 18:52

Ah daj no daj alojz !! Spodbud in predlogov je bilo že na RB-ju cel kup, ampak ga v SD ni, ki bi jih vsaj prebral kaj šele preučil.G. Pahor je res samo človek, je pa tudi prvi minister in za to nalogo se je pravzaprav javil prostovoljno. Nihče ga v to ni prisilil ... Sam je ocenil, da je nalogi kos in da bo vladal tako, da bo večina zadovoljna.In kaj - naj ga sedaj ljudstvo podučuje vladanju?Za šefa vlade pač nista dovolj samo politična kilometrina in retorične sposobnosti.Potrebno je mnogo več, v nasprotnem lahko na tak položaj nastavimo kogar koli izmed dveh miljonov .... O zmotljivosti pa: res se vsakdo lahko zmoti, toda za svoje zmote sebi in družbi odgovarja tako moralno, kot tudi materialno in kazensko. Odgovornost politikov pa je samo in le "moralna" in politična, materialna pa se prenaša na državljane .... Kaj pa je sploh moralna ali politična odgovornost? Prazne floskule ...Čisto enostavno - če bova midva nekaj zafurala, bova za to tudi na vse mogoče načine odgovarjala, če pa nekaj zafurajo vladajoči, pa moralno odgovarja vlada in prvi minister, zafurano pa še dolga leta plačuje predvsem tisti na beraški palici....     

Andrej Š, 13.04.11 ob 21:18

Stari Srbski pregovor pravi: "Kakršna vojska,takšen general",kar preprosto pomeni da bomo zelo težko dobili novega generala,ki bi bil v tej težki ekonomski situaciji, brez deklariranih moralnih in etičnih načel sposoben voditi vlado.     

BOJAN, 14.04.11 ob 00:43

Ne Bojan - kakršen general, takšna vojska. Tako pravi srbski pregovor ....    

Andrej Š, 14.04.11 ob 18:10

Mislim, da bo DZ sprejel zakon o menjavi ljudstva....
Ko bi le šli koga drugega jahat, mi se bi že nekako znašli.
In, da ni nikogar ki bi lahko zamenjal kašnega politika, ki nam se smejejo v obraz, je pokvarjeno lajnanje. Stokrat ponovljena laž postane resnica.
Držalo bo ravno nasprotno - vsi, ki jih imamo so ali skorumpirani ali do nebes nesposobni, ker jih ta prvi potrebujejo.
    

Janez, 15.04.11 ob 09:31

Halo, iz katerga filma je ta tvoja "zgodbica" akcija, drama, grozljivka, zgodovinska ali samo komedija. Morda imaš že tudi idejo in pa skupino, ki bo podprla vašo,-ega novo predlaganega brezmadežnega kandidata,-tke.    

nikola, 15.04.11 ob 09:38

Situacija je vedno bolj grozna.

Zakaj ne dobimo več sposobnih ljudi na glavna mesta za vodenje države?

DRŽAVA

Ker smo preveč birokratska država (še Bruselj se nam po moje čudi).

Ker državo ne vodijo izvoljeni politiki, temveč srednji in mali birokrati.

Ker imamo nesposobne birokrate, ki jih noče NIHČE odpustiti. S poenostavitvijo postopkov, se znebimo 20-30% idiotskih birokratov.

Ker vsaka aktualna politična opcija jemlje državo kot PLEN.

Ker večino aktualnih politikov ženejo naprej zamere izpred 20-30 let in so zaslepljeni s maščevanjem.

Ker za reševanje problemov ustvarjamo vedno nove zakone, pri tem pa ne znamo niti obstoječih izvrševati.

Ker vsak jeben postopek traja predolgo.

Ker politične stranke kadrujejo nesposobne kadre na funkcije, ki jim niso dorasli. Pa da ne bo pomote. Sem ZA kadrovanje, naj si vsak pripelje ljudi, s katerimi misli, da bo najbolje delal. (ODGOVORNOST)

Ker imajo sindikati preveč moči. (vsak dan bolj jasno)

MEDIJI

Ker ne bo nihče šel za 3000 evrov na pozicijo, kjer bodo MEDIJI sramotili njega in njegovo družino (ali njo)

Ker so MEDIJI postali sodnik, tožnik, porota, ječarji...

Ker MEDIJI dnevno zlivajo drek po vsakemu, ki poskuša kaj narediti.

Ker mediji objavljajo izjave novinarjev, ki so glupi, ne tistih, ki poskušajo narediti kaj pametnega.

Ker ljudstvo pričakuje spremembe na način, da se NIČ ne spremeni.

Ker MEDIJI v vsaki dobri stvari iščejo nekaj slabega.

Ker dobre novice v MEDIJIh niso zaželjene.


Pa še dosti je tega... fill the gaps :)

In v razmislek: Če se neki problemi v državi pojavljajo že 10-20 let, ali je resničen problem v ministrih in vladah?    

Brezveze, 15.04.11 ob 10:33

Kompradorski burkež Borat, ki napoveduje, da dokler bo on predsednik vlade, se bo zavzemal za reformno politiko, naj izid referenduma glede pokojninske reforme veže na zaupnico vladi. Če se je res pripravljen žrtvovati za reformo (oz. reforme), naj to dokaže z omenjeno vezavo. Če se mu zdi pokojninska reforma res pomembna za »sedanjo in prihodnjo usodo te države«, potem se zdi takšna vezava tako rekoč neobhodna. S tem bi dal volivcem&volivkam sporočilo, da misli resno, po drugi strani pa tudi možnost, da se znebijo tako njega kot omenjene reforme (in ne le te). (Mimogrede, ko je Sarkozy izpeljal pokojninsko reformo in podaljšal delovno dobo, so francoski socialisti obljubili, da jo bodo, če se jim uspe naslednje leto zavihteti na predsedniški položaj, razveljavili, in ponovno uvedli upokojitev pri šestdesetih. Pri nas očitno ni več socialistov…) Ali ima vladni burkež dovolj poguma za omenjeno vezavo?!    

Jurc, 15.04.11 ob 22:51

Jurc, zaradi takega načina razmišljanja se Slovenija ne bo premaknila niti cm naprej... Dokler se bomo odločali proti nekomu in ne ZA nekoga, tako dolgo bomo v dreku. Odločli smo se PROTI LDS 2004, odločli smo se proti SDS 2008... In zdej se spet odločamo PROTI Pahorju...

Vam še ni potegnilo, da to ni rešitev?

Ne gre v betico, da rušenje prinese samo ruševine?

Je preveč naporno razmisliti, kaj pa po tem, ko pade Pahor? Kdo, kaj, kako, na kakšen način?

Intelektualni domet večine slovenceljnov je kot espreso. Kratek in drag.

Nihče nam ne bo pomagal, dokler si ne bomo pomagali sami. Sami tako, da začnemo RAZMIŠLJAT!    

Brezveze, 16.04.11 ob 11:13

Alan Ford bo pravi!    

RomanM, 16.04.11 ob 14:43

Br. 1 je boljši.
Ampak kaj nam pa preostane? Dinastija Topalović, ki bo spet izkopavala mrtvece, da bi dobila volilni kapital?
Obsojeni smo, da živimo v groteskni in samomorilski državi.    

Lipe, 17.04.11 ob 19:27

Vstanite v suženjstvo zakleti ...

Odločimo se že enkrat za nas, ljudstvo in ne za tiste, ki se nam ponujajo. Ta roba je pokvarjena še preden je šla čez rok in sama se še kar naprej ponuja. Izberimo sami!Neposredno.    

Janez, 17.04.11 ob 23:26


Čudijo me vsi ti komentarji.Nevem koga bi radi videli na oblasti: tisti, ki so trenutno (z Borutom na čelu),so še najmanj pokvarjeni od vseh pokvarjenih politikov.Povejte poštenega politika,ki bi delal bolje.Jaz ga ne vidi..Žal..Pa tudi rešitelja ne.

    

mirko, 18.04.11 ob 06:49

Tudi najmanj pokvarjen je pač pokvarjen in pričakovati je, da bo delal - ali že deluje prav tako kot tisti, ki je bolj pokvarjen.    

Janez, 18.04.11 ob 09:08

Glede na zadnje dogajanje (DeSUS očitno odhaja iz koalicije) bo treba hitro sprejeti tudi daljnosežne kadrovske odločitve v naši stranki. Borat ne samo, da nima znanja in avtoritete za vodenje vlade, ampak, kot vse kaže, niti operativno ne obvladuje dela vlade. Kdo bi bil po vaše primeren za novega šefa vlade? Moja favorita sta znani poslovnež Uroš Slavinec ali pa uveljavljeni ekonomist dr. Mojmir Mrak.     

Pribina, 18.04.11 ob 15:00

Problem te vlade in največje koalicijske stranke je trojen: i) brezidejnost; ii) operativna nesposobnost in iii) burleskno obnašanje oblasti. Brezidejnost je posledica odpovedi »klasičnim« socialnodemokratskim načelom ter ne-posluh za različne reformne socialnovarstvene, delovnovarstvene, davčne idr. predloge, ki ne bi uničevali socialne države in kratili težko izborjenih delavskih pravic, pač pa bi jih nekateri celo utrjevali (npr. pravica zaposlenih do dela dobička podjetji); ti predlogi so bili predstavljeni v javnosti (pa tudi na RedBooku). Namesto tega se je kompradorska kasta odločila za imitacijo; imitacijo četrt stoletja starih neoliberalističnih receptov (= privatizacija, deregulacija, deregulacija), ki so jih že v 1990ih implementirale srednje- in vzhodnoevropske države oz. njihove politično-ekonomske elite in s tem tako rekoč uničile ekonomije teh držav, uničile sisteme socialnih in delavskih pravic, pahnile milijone v bedo, države, ki so jih oz. jih vodijo, pa utrdile na evropski margini oz. jih pahnile v neformalne neokolonialistične odnose z državami evropskega zahoda in ZDA. Kot da se iz tujih napak ne bi nič naučili, kot da se niso ničesar naučili iz aktualne krize, vladni burkeži zdaj lovijo nemško-francoski vlak oz. pristopajo k paktu za evro, ki ga tudi predsednik Stranke evropskih socialistov, Danec Rasmussen, prepoznava kot ultraliberalistični diktat kapitala.

Tudi operativna nesposobnost je v nemajhni meri posledica odpovedi socialnodemokratski »liniji«, tj. operativna nesposobnost je posledica razkoraka med formalnim programom SD in zapisanim v koalicijski pogodbi na eni strani ter ravnanji vlade na drugi. Ta razkorak botruje nedoslednostim in operativnemu kaosu. Burlesknost oblasti pa je deloma pogojena s politično kulturo v Sloveniji (kot jo na »levi« gojita, denimo, Borat in odhajajoči klovn Erjavec), v veliki meri pa je pogojena s prej omenjeno imitacijo zahodnjaških praks. Naj gre za ekonomske (turbo-kapitalistične) prakse, ki jih poskušajo posnemati vladni burkeži, čeprav »upravljajo« periferno ekonomijo; naj gre za vojaške (solatarica Ljubica je napotila »divizije« SV, ker da nas ogrožajo afganistanski talibani, in v imenu slovenske države prevzema soodgovornost za zločine ZDA idr. zahodnjaških sil); naj gre za politične. Slednje bojo oz. že so tudi RS utrdile na margini, kot banano republiko, ki jo skladno z zahtevami globalnega velekapitala in njegovih globalnih institucij (OECD, bonitetne hiše, IMF ipd.) upravlja kompradorska buržoazija.

Anti-levičarska, antisocialna, anti-socialistična, anti-delavska kompradorska kasta, ki vodi SD oz. vlado, mora doživeti referendumski ali volilni fiasko, da bo spustila stranko iz svojih krempljev. (Kakopak, ako pri njej pojem »politična kultura« še kaj velja, saj nihče ne jamči, da bi kljub porazu stranko spustila iz rok.) Čim prej se to zgodi, toliko bolje za SD in predvsem za državo. Do rednih volitev je še poldrugo leto. Aktualna vlada v formi, kot jo kaže zdaj, bi oz. bo državo pahnila v politično-ekonomsko agonijo. Predlog: predčasne volitve.

    

Jurc, 18.04.11 ob 16:22

Jurc,tzkaj pa se ne strinjam s tabo.Bilo je narejenega kar veliko za ublažitev krize in je navadni ljudje skoraj niso občutili.razen tistih,ki so izgubili delo.Žal.Veliko denarja je šlo za socialne transferje.Težko je vsem ustreči v teh čudnih časih.Nevem zakaj
Borut ne pove javno in večkrat vse ukrepe in njihove posledice.Mogoče bi vsi skupaj videli,da ni vse tako črno belo kot prikazuje opozicija in razni mediji.Mnogo se dela
na daljši čas,tudi za naše otroke.Ni vse za ta trenutek,mislimo tudi na svoje potomce.    

mirko, 19.04.11 ob 02:59

Mirko, res ne vem, zakaj se greš tukaj apologeta tega zavoženega Borata??
Naj naštejem le nekaj najhujših napak in pomanjkljivosti vodenja vlade s strani tega človeka:
1. Očitno je, da je še povsem pod vplivom neoliberalnega koncepta socioekonomskega razvoja, četudi je ta s sedanjo gospodarsko krizo v svetu doživel totalni zlom in diskreditacijo. Zakaj zdaj, v drugi polovici mandata, ljudi posiljuje s pokojninsko reformo, ki je sicer nujna, a ne bo nič hudega, če se izvede čez dve leti? Zakaj se raje v okviru EU ne zavzame za uvedbo protekcionističnih ukrepov zoper nelojalno konkurenco iz Indije, Kitajske ... Protekcionizem je zanj nesprejemljiv. Zakaj? Zato, ker tako pravijo neoliberalni ekonomisti. Halo? In to naj bi bil socialdemokratski premier!!!
2. Neumestno, strahopetno popuščanje in dobrikanje skrajno napadalni opoziciji na čelu z Janševo SDS. Kaj pa, če ga ti s čim izsiljujejo?
3. Stalno popuščanje pritiskom in zahtevam koalicijskih partnerjev. Pogosto se zdi, da je največja stranka v koaliciji LDS, glede na to, da par Kresal-Senica doseže vse, kar hoče.
4. Skrajno dvomljivi ljudje okoli Pahorja: spomnimo se bivše šefice njegovega kabineta, tudi o generalnem sekretarju stranke Jauševcu ne slišim nič pozitivnega.
5. V državni upravi se še vedno bohotijo Janševi kadri, ki odnašajo informacije in po svojih močeh sabotirajo še tiste redke pozitivne premike, ki jih izvaja Pahorjeva vlada.
Tega je še in še ... Edina prava rešitev: nov, kompetenten in odločen človek na čelu vlade in SD!    

Pribina, 19.04.11 ob 12:32

Edina prava rešitev: nov, kompetenten in odločen človek na čelu vlade in SD! In to je spoštovani Pribina?

Upam, da ne predlagate ljudi, ki politiko izkoriščajo za svoje osebne koristi, lažejo, se obračajo po vetru, sedijo na več stolčkih, enkrat razlagajo kako je potrebno koga odstaviti, potem pa so z njim na prijateljsko-poslovnem kosilu.

Glede Pahorja: Verjamem, da je Pahor razočaral nekatere bližnje sodelavce, ki sedaj vedno bolj delajo njemu za hrbtom. Kako drugače pa si naj razlagam ta zapis bloga: Kako dolgo bomo še prenašali tega Borata?

Očitno se pozablja, da je SD po zaslugi Boruta Pahorja pridobila zelo veliko glasov, in s tem tudi zmago. Sigurno zmage niso prinesli taki, ki jih sedaj zanaša, da še sami najbrž ne vedo, če vozijo po levem ali desnem voznem pasu. In zaradi takih SD izgublja glasove, ne pa zaradi BORUTA Pahorja.

Malo ga Pahor res lomi, jezna sem bila recimo pri Ruplu, popuščanju pri Zaresu (energetika) vendar ga volim dosmrtno, če bi morala izbirati zgolj med njim in nosilcem sovraštva in sejalcem razdora. Zame je Pahor dober človek.

Glede citiranja in naziva Borat: Opažam da Slovenija postaja dežela šal in političnih domislic. Zanima me, če se bodo nekateri čez 2 leti, ko Borut Pahor ne bo več na oblasti, še vedno norčevali samo iz njega.

In na koncu: Upam, da bodo vladni ukrepi vseeno izboljšali naša življenja in da lahko pričakujemo izboljšanje. Upam tudi, da bo Borut Pahor z vsemi dosegel kompromis in trajno rešitev, ki bo zadovoljila vse.

p.s. za tiste, ki ne berete Požarja, zadnje (ne vem že katero po vrsti):
Ime predsednice upravnega odbora SKB banke Cvetke Selšek, ki se je prejšnji teden pojavilo okoli zakulisnih spletk in kombinacij pri morebitni zamenjavi predsednika vlade Boruta Pahorja
    

HelloKitty, 19.04.11 ob 14:58

Pa kaj je to za ena stranka, da ne najde bolj pametnega človeka za predsednika?? Boratu se je strgalo že pri Ruplu in potem kot po tekočem traku ena neumnost za drugo. Naredil je več škode socialni demokraciji kot največji sovražnik. Vsi pametni se umikajo, na ključnih mestih pa je stranka dovolila, da so jo zablokirali in zapečatili morebitne volilne glasove tipi ala Kokl, kar imamo v Kopru.

Mislim da bomo imeli ogromno volilno abstinenco, ki bo v tem mandatu naplavila najslabše, kar ima Slovenija, poleg janševcev še narodnjake in klerikavzarje najslabše vrste, ki bodo šli zvesto volit.

    

maja2, 19.04.11 ob 15:20

Maja2, se čisto strinjam s tabo: ta človek je naredil že toliko škode, da jo bo treba sanirati minimalno kake tri mandate. Če bo sploh kdaj sanirana ...

Glede bebave pisarije t. i. HelloKitty pa samo sledeče: gre bodisi za enega ali eno iz ozkega kroga Pahorjevih prilizovalcev bodisi za eno članico (ali člana), ki ima mokre sanje o Pahorju. Nočem bit žaljiv, ampak drugače si te izjemne slepote za katastrofalno stanje v stranki, vladi in državi ne znam razlagati.     

Pribina, 19.04.11 ob 15:31

Dajte no samo pred nosom vidite in to kar lansira SDS v javnost, a ni tako?    

alojz, 19.04.11 ob 18:20

Peterle začel in Pahort dokončal uničevanje lastne domovine.
Pod masko konsenza je skrival dve bistveni stvari - nesposobnost vodenja, za kar ni niti slučajno primeren, ker je zelo lepo vodljiv in se je prav zato našel na tem položaju in drugo - vse ciaše in ostalo Janšino pa še kogaršnjo kampersko svojat v vseh porah državnega aprata je pustil pri miru, tako, da niti slučajno proces rušenja še tistega malo kar je ostalo od socialn države in narodovega bogastva ne bi bil zaustavljen, kaj šele narejeno kaj v prid socialdemokracije. Hudo, vendar mislim, da nič drugače. Mogoče pa kakšen pametnež z IQ prekoo 200, ki me je že nekajkrat dal med kretene najde državno rešitev , kar pa zelo sumim, saj je tudi on del tega zajedalskega aparata.
Niti najmanj ne bi bil preseneče, če si sedaj z JJ-em skočita v objem in tako bo sledil še po Siranu "pik na koncu balade".
Kako vodstvo stranke ravna s člani, ni potrebno govoriti - kot z bebci, ki služijo za pdpiranje sedenja le-teh v foteljih, v katere že dolgo ne sodijo. Lahko si mislimo, kakšen odnos šele ima do nečlanov stranke. Ko jih podpira Bandelj, alias Bandelli, je vse jasno, mar ne? Za tiste, ki upajo ziniti, pa imajo neomajno ignoiranje.
Zdaj bo Janšin minister brez težav v celem pretelem mandatu kriv, da je s populizmom in "izdajo" razkopal koalicijo. Predstava za neinformirane tepce - za kar se je ta vlada še kako ptrudila in po drugi plati žalostna zgodba kot tiste v tridesetih letih bivšega stoletja - fašizem je že nazaj!    

Janez, 19.04.11 ob 18:21

Pribina: glede mojega bebavega komentiranja: Moj komentar je samo moje mnenje in pogled na določene stvari. To ne pomeni, da se morate s tem vsi strinjati, Mislim, da je še vedno zagotovljena pravica do svobode govora in razmišljanje po svoje. Sploh, če pri tem nobenega ne žališ. Ali je mogoče že drugače?

Vi imate pač drugačno mnenje, se sicer ne strinjam z njim ga pa zato spoštujem.

Če sem komu stopila na žul mi je »zelo« žal, vendar kot sem prej napisala, to je moje mnenje.

Pa še to: nisem član SD (zato tudi ne vem kakšno je stanje v stranki) , nisem nobeno ozko grlo Pahorjevih prilizevalcev, nimam niti nobenih mokrih sanj glede Pahorja.

Me pa moti, da je za vso stanje, ki je sedaj prisotno v državi, kriv samo on. Kaj pa akcija SD, ki je bila 21. 3. 2011 v Kopru? Kaj pa Ankaran? Kaj pa sedenje članov SD na dveh stolih... Vse to se je namreč lahko prebralo v medijih. Je tudi zato vse kriv Pahor?

Pribina, ne potrebujem odgovorov na prejšnja vprašanja. O tem/takih imam že dolgo svoje mnenje. In taki definitivno ne morejo dobiti več mojega glasu na volitvah.

Pa lep pozdrav vsem     

HelloKitty, 20.04.11 ob 11:13

Žalostno.Toliko gnojnice ,ki je prelita na predsednika stranke in člane ,ki smo mu ostali zvesti ni mogoče več prenesti.Čas bo pokazal kdo se bo na koncu moral potresti s pepelom in reči:žal ni je.Gabi se mi že vse to pisanje in to je moj zadnji zapis Na RB ju.Tukaj sem spoznal mnogo prijateljev ,sedaj pa je postal pljuvalnica. Zato se poslavljam in želim lepe dneve vsem,tudi pljuvalcem.


    

mirko, 21.04.11 ob 06:39

Če se zvestoba ideji ogleda v prikimavanju velikemu vodji in njegovih izbrancev, potem ... ni nobene razlike v primerjavi z SDS.    

Janez, 21.04.11 ob 08:02

Vsi imate prav. Dajmo zgled in mi začnimo odstopat iz vodstva na OBČINSKI ravni pa na vzgor. Sam sem pripravljen sprejet kolektivno nezaupnico članstva. Kako pa volit na naslednjih volitvah? To mi povejte. A naj podpremo SD ?? Kaj pa, če spet zmagamo bomo vodili vlado pol mandata?? RAZOČARAN SEM DO KONCA!! Mi se na občinskih nivojih trudimo in uspevamo drugi pa nas uničujejo. Borut!! Nikoli nisem bil v kaki stranki a sem ravno zaradi tebe in upanja v drugačno vodenje vstopil v vašo družbo a verjami, da si me razočaral. ŽAL.    

Dugi, 22.04.11 ob 18:12

Ta pokora od Borata je očitno izgubila stik z objektivno realnostjo: medtem, ko se cela država potaplja, ko javnost glasno zahteva, naj se spelje, on trdi, da v državi "ni politične krize" ... Človek je očitno zrel za na Studenec!
Lahko pa za njegovo "psihotično" vedenje obstaja drug razlog: človek je plačanec nekoga, da dokončno uniči socialdemokratsko politično opcijo v državi. Po značaju je tako ali tako sluzast, torej neoprijemljiv, zagovarja pretežno neoliberalna stališča, do pravih socialdemokratov v SD je krut do neizprosnosti. In znano je njegovo oboževanje Janše ...    

Pribina, 22.04.11 ob 19:13

Kaj pa delajo občinski odbori-območja da ne dajo svojih mnenj na centralo. Kako se centrala odziva na vse skupaj pa je poseben problem. Nekaj posameznikov centrala SD kuje v oblake ostalo članstvo pa nergira. Tudi jas sem se odločil da ne bom več dajal komentarjev na tej strani, ker vsak lahko ima svoje mnenje (tudi če ščuvamo in hujskamo ljudi eden na drugega)    

alojz, 23.04.11 ob 08:55

pribina, naj bo pahor kakršenkoli, tvoji zapisi kažejo, da bi ti koristilo, če bi mu vsaj nekaj časa delal družbo na Studencu...    

IvanIvanovich, 28.04.11 ob 21:43

ObvestiloZa vsebino komentarjev ne odgovarjamo. Avtorje komentarjev naprošamo, da skladno s pogoji uporabe spletnega mesta spoštujejo mnenja in stališča drugih ter ne izražajo sovražnega govora oz. nestrpnosti.