Trditve stranke SDS pravilne?

26.09.08 12:53

(objavi kot novico)

Kakšno je vaše mnenje o namigovanju oziroma trditvah stranke SDS, da je prišlo na volitvah do nepravilnosti in s tem tudi do nepravilnih oziroma neregularnih izidov volitev...

..."V SDS želimo, da se razčistijo vse nepravilnosti v zvezi z delom volilnih organov, da pridemo do čistega volilnega rezultata" je poudaril dr. Virant...

Citat vzet s strani stranke SDS.

Komentarji

Ali ne govori tudi Borut o tem?    

Slavica, 26.09.08 ob 14:19

Me prav zanima, kakšna bi bila njihova želja po razčiščevanju, če bi bila obratna situacija :)    

Nejc, 26.09.08 ob 14:54

Iščejo iglo v kupu sena :) Me res zanima če bi se v takšne niskotnosti spuščali, če bi bila situacija obratna . Ne razumem tega , a je res tako težko priznati poraz ... saj smo jih porazili volilci , pa tudi to želijo zanikati in se obešajo na vse mogoče stvari druge stvari, samo na realna tla ne ! Verjetno tal zaradi poraza sploh ne najdejo :)     

rajko gačnikar, 26.09.08 ob 15:18

Vse kaže da nekateri težko prenašajo poraz.
Nič ne pomaga,situacija je znana. Zmago SD je pač treba priznati - tudi s težavo.    

Ivan , 26.09.08 ob 15:43

Glede na izid volitev, je reakcija SDS pričakovana, saj JJ ni človek, ki zna prenesti poraz, še posebej, ko gre za oblast. Bojim se, da se nismo prehitro veselili prepotrebnih sprememb, ki so se nam sprva obetale, saj se bo poslužil vseh sredstev in taktik, da bi volilni izid obrnil sebi v prid.     

Kristina Gorišek, 26.09.08 ob 16:08

Kristina na žalost imaš prav, da se bo JJ poslužilvseh sredstev in taktik, da bi volilni izid obrnil sebi v prid. Kar me najbolj jezi pri njegovem ne priznavanju poraza je njegovo govorenje : zaupam volilnim organom, kateri delujejo predvsem neodvisno, po drugi strani pa ravni tej volilno komisili grozi u "upravnim sporom" ! Le česa se boji, da bi lahko prilezlo na dan , ko bomo mi sestavljali novo vlado, po tem ko bo on lahko pospravil svojo mizo?    

rajko gačnikar, 26.09.08 ob 16:37

Če bi se volitve še enkrat ponovile, bi zmagali še z večjo razliko - potem bi mu pa bilo žal, da je sploh kaj zinil in bi se kar lepo pogreznil v zemljo.    

Josip, 26.09.08 ob 16:44

men se to zdi prou žalostn, res. nikakor se ne morjo sprijaznt s tem da so zgubil na volitvah. zdej pa s takim izjavam in s takimi nizkimi udarci poskušajo spodbijat rezultate volitev. men se to zdi res patetično.!    

podolski, 26.09.08 ob 16:46

No, najbrž vsi tukaj vemo, kako je ko greš na volišče. Najprej pokažeš osebni dokument in oddaš listek (vabilo na volišče). Nato te obkrožijo na seznamu, zraven se pa še podpišeš.

Izgleda da so na nekaterih (mediji poročajo o dveh) voliščih pozabili na zadnji korak (podpis). Vendar, ali to pomeni, da se je tam zato goljufalo? Npr. posameznik dvakrat ni mogel voliti, ker so ga imeli že obkroženega. Prav tako pa je zelo malo verjetno, da je goljufal volilni odbor, saj ga sestavljalo ljudje iz različnih strank in tako drug drugega nadzorujejo (da ne omenjam še volilnih zaupnikov, ki so krožili po voliščih).

Prav tako se mi zdi, da če bi želeli goljufati, bi ti ljudje ponaredili tudi podpis - le zakaj bi pustili to polje namenoma prazno (če je prazno jih DVK zagotovo bolj natančno pregleda).

Poleg tega pa mislim da bi bilo možno poneveriti le zelo zelo majhno število glasov - v teh okrajih, ki jih SDS problematizira pa je bila razlika med prvima dvema kandidatoma ogromna, in ni bila odvisna od le nekaj glasov.

Jaz mislim, da so bile te napake na voliščih samo posledica malomarnosti in niso niti malo vplivale na rezultat. Če pa bo SDS-u uspelo z zahtevo po ponovitvi volitev na teh voliščih, pa mislim da bodo dosegli še slabši rezultat, kot v nedeljo.    

Matej, 26.09.08 ob 16:55

Volitve so ogromen sistem in ZANESLJIVO VERJAMEM, da so se napake dogajale.
Ali in zakaj bi pa zdaj iskali iglo v kopisi slame, je pa stvar iskalcev in njihove kalkulacije, da se jim bo to na prihodnjih volitvah obrestovalo.
Sam se bojim, da ne gre za to, da bi bi se želeli iskalci igle pokazati v boljši luči, ampak da bi želeli nasprotnike osrati in biti zadovolj(e)ni s tem, da so sami manj.     

LIgor, 26.09.08 ob 17:00

Da, prihajalo je do nepravilnosti na voliščih (ne na mojem). Ljudi se ni vzpodbujalo naj se vpišejo v volilni imenik. Vendar pa je potrebna razprava, čemu je sploh namenjen. Namreč poleg tega, da je postopek zamuden in po mojem mnenju sploh nepotreben (izmislil si ga je ravno Virant) je po drugi strani vpogled v zasebne podatke. Namreč volilec lahko na tisti strani, kjer se podpiše vidi VSE osebne podatke ostalih volilcev na tisti strani in še to, ali je prišel na volitve. Tole bi morali iti k Pirc Musarjevi za zaščito osebnih podatkov!    

Mitja Iskrić, 26.09.08 ob 18:18

Kot pravi Mitja, podpis v volilni imenik je razmeroma nova stvar in ni odločujoč dejavnik varnosti in poštenosti volitev. Je samo dodaten ukrep.    

Matej, 26.09.08 ob 18:26

samo eno vprašanje, kaj so počeli NJIHOVI člani komisije na volišču?...    

Godfather, 26.09.08 ob 18:28

...da niso prepoznali nepravilnosti in TAKOJ na mestu zahtevali spoštovanje pravil, zakona?...    

Godfather, 26.09.08 ob 18:36

ker tudi sami niso vedeli, da se to mora in da bojo volitve izgubili in da se bo potem ljubljeni predsednik razjezil    

Slavica, 26.09.08 ob 18:43

Pri nas niso zahtevali dokumenta s katerm se identificiraš (osebna,potni list), menim, da je to bolj sporno, saj bi lahko prišla z čisto tujim vabilom, pa nisem delala problemov, žal se JJ in njegovi ministrčki pač ne morejo sprijazniti, da nam naslednja 4leta ne bodo več vladali. Čas je, da gremo naprej, saj so bile njihove pritožbe zavrnjene.    

olga, 26.09.08 ob 19:20

navodila so jasna: obkroži kandidata.. kdo tukaj lahko za j.......je pa res, da J ne bo šel kar tako stran...BO PA ŠEL ZA VEDNO IZ POLITIČNEGA PROSTORA...ampak nevem kaj naši še čakajo!!!    

george, 26.09.08 ob 19:44

Po volilnem zakonu se naj bi volilec podpisal v volilni imenik in to je treba dosledno spoštovati. Če se to ni izvzvajalo je napaka volilnega odbora, ki pa ni vplivala na izid volitev, zato so pritožbe upravičeno zavrnjene. Vse kar se pa sedaj dogaja, je čisto nagajanje in poizkus odvrniti pozornost od dejstva, da so za pritožnike volitve dokončno izgubljene. Namesto, da bi se v SDS ukvarjali z analizo zakaj so volitve izgubili in morebitno odgovornost ter odstop Janše, preusmerjajo pozornost drugam. Zarote iz ozadja in nepravilnosti na volitvah so krive za polm. Veliki grosupeljski brat je vsemogočen, nezmotljiv in nenadomestljiv. Ali nam to, nam, ki smo preživeli že dve državi ni dva družbenopolitična sistema, ne zveni zelo znano?     

Bogdan Škofljanc, 26.09.08 ob 20:58

Šlo je za šlamparijo volilnih odborov, ki niso prebrali navodil državne vololne komisije, vendat to ne more vplivati na volilni izid. V teh volilnih odborih so bili člani posameznih strank, poleg tega pa imajo stranke že zaupnike.

SDS ne prizna poraza, zato se je pritožila. V pritožbi ni navedla nikakršnih relevantnih dejstev, ki bi lahko pripeljale do drugačne odločitve volilne komisije. Tu gre pa res že za zlorabo pravice do pritožbe. Enostavno ne želijo prepustiti oblasti.    

obama, 26.09.08 ob 22:06

Ali pa želijo le zavlačevati, zato da bodo lahko (dokler še vodijo vlado) sprejeli določene odločitve (predvsem kakšne kadrovske).    

Matej, 26.09.08 ob 23:17

Pošteni priznajo poraz.
Pošteno do svojih članov in volilcev je, da v kolikor nisi izpolnil svoje obljube daš vprašanje o zaupnici na glasovanje.    

Slavnik, 26.09.08 ob 23:19

Tako je, Obama, šlo je za čisto šlamparijo volilnih odborov, ki ni vplivala an volilni izid. Upam, da so poraženci to dojeli ni da ne bodo po nepotrebnem šli do konca, kot jim omogoča zakon. Ali pač, poraz je preveč boleč?    

Zorica, 27.09.08 ob 10:28

Poraz je grenak in sposobnost njegovega požiranja ni ravno vrlina JJ in še zlasti ne g. Viranta.    

licko, 27.09.08 ob 13:12

Kakšen miselni preobrat SDS! Očitno bodo izčrpali vsa pravna sredstva, ker z odločitvijo okrajne volilne komisije niso zadovoljni.

Cel mandat so kritizirali sodnike, vzeli so jim vso avtoriteto, a sedaj jim bodo pa zaupali, da bodo pravično razsodili!     

obama, 27.09.08 ob 13:53

Ja potem pa še naj kdo reče , da se ne iskorišča pravni sistem .
Če sem včeraj pri dnevniku dobro razumel pravnika Ustavnega sodišča, bodo tudi tam po domače " pogoreli " !    

rajko gačnikar, 27.09.08 ob 14:04

Pogoreli so na volitvah,volilcev se ne da zamenjati.    

Slavnik, 27.09.08 ob 20:25

Gospodu Virantu lahko samo rečem, da bi tudi jaz rada marsikaj razčistila v zvezi z mojim plačnim listkom, novim aneksom in pogodbo, ki sem jo prejela pred kratkim (prej sem kar nekaj let delala brez nje oziroma z neprimerno tj. neveljavno...), v zvezi z napredovalnim obdobjem itd...

Najbrž nisem edina, ki bi želela vedeti o tem kaj več in če smo že tako pošteni bodimo pošteni vsestransko le le do sebe!    

Nadja Kreft, 28.09.08 ob 01:05

Gospod Janez Janša razmišlja o ukinitvi volitev, saj on je itak vedno zmagovalec..to so seveda intimne želje ikone, ki demokracijo vidi kot nepotrebno navlako. Še koalicijskega partnerja mu je uspelo vreči s parlamenta, cilj opravičuje vsa sredstva, ali človek je = problem oz. človeka ni = ni problema..    

Dejc, 28.09.08 ob 10:47

Podpiram, da se razjasnijo vse nepravilnosti in, da dobimo verodostojno izvoljene poslance. Kdo bo pa poslušal in prenašal JJ štiri leta, ker bo kdar bo le imel priliko razlagal, da se mu je zgodila goljufija tranzicijeske levice in mu ukradla zmago.     

Nada, 28.09.08 ob 12:47

Ja Nada kar se tega tiče imaš prav, res ga bomo morali drugače poslušati vsa štiri leta, saj je sedaj privlekel na dan rdečo barvo.Pa se vidi da JJ malo pozna Evropo, ker drugače bi vedel da sta v Evropi dva pola rdeči socialni demokrati, drugi je pa črni pol tja pa spada on. Z njim pa tako vsakem primeru ne bo mira, saj se bo jokal in stokal, metal polena pod noge, to moramo vedet.    

olga, 28.09.08 ob 13:16

Dober športnik zna prenest poraz, dober politik pa prav tako!    

Bojan Plavšič, 29.09.08 ob 10:44

S strisnjenimi ustnicami je končno priznal.    

obama, 30.09.08 ob 13:19

Pa še s čim drugim (stisnjenim)!    

Slavica, 30.09.08 ob 13:49

ObvestiloZa vsebino komentarjev ne odgovarjamo. Avtorje komentarjev naprošamo, da skladno s pogoji uporabe spletnega mesta spoštujejo mnenja in stališča drugih ter ne izražajo sovražnega govora oz. nestrpnosti.