Ustanovljena skupina Mladi starši

23.07.08 13:48

(objavi kot novico)

Pozdravljeni vsi uporabniki RB-ka!

Glede na to, da sem že en mesec ponosni očka fanta SVIT-a, sem se na podlagi želja drugih staršev in bodočih staršev odločil, da naredim skupino, ki bo povezovala vse ljudi z otroci, tiste ki otroke še pričakujejo v kratkem, tiste ki si otrok želijo, skratka vse ki jih kaj o otrocih zanima, želijo deltiti svoje lepe in manj lepe izkušnje, težave, mnenja, predloge, dati kakšen nasvet in pomoč mladim in bodočim staršem.

Vabljeni v skupino "Mladi starši", kjer si bomo izmenjali izkušnje in probali odgovoriti na vsa vprašanja in tegobe.

Lep in uspešen dan želim vsem uporabnikom še naprej.

Matej

Komentarji

Matej, super! Si opazil, da smo že štirje? Na povabilo se je odzval Samer. Lp od skorajšnje mamice    

Tjaša, 23.07.08 ob 13:54

aja, a vesta že kaj bo? Midva nisva hotla vedeti, in je bilo ful dobro o sem bil prisoten pri porodu, pa ti babca reče, fantek je. no al pa če bi bla punčka je vseeno, važen je filing, ko ne veš kaj boš dobil....ja sem videl, da tal skupina kar raste, pa šele pred dobro uro je nastala...    

Matej Mencej, 23.07.08 ob 13:56

Prihaja na svet kolega od Svita, prav zdaj veselo pleše. Kot da ve, da smo ustanovili skupino, včeraj zvečer pa je dobil voziček. Bomo tudi skupaj pri porodu, se mi zdi, da bo kar šlo in zaenkrat ni strahu v zraku.    

Tjaša, 23.07.08 ob 14:04

Sebastjan, dobrodošel v skupini in lp vam vsem petim. Uživajte zaslužene počitnice in vse najlepše    

Tjaša, 23.07.08 ob 14:52

Matej, odlična ideja. Sedaj se je treba samo truditi, da bo skupina čim večja. Mladi delajte na tem na vseh področjih, da bo lahko čim več članov. Saj potomci konzervativcev so v pretežni meri konzervativci, naši potomci socialdemokratov pa so v največ primerih socialdemokrati. Mi, ki smo svoje tovrstno poslanstvo že opravili in nimamo pogojev, da bi se vam pridružili bomo navijali za to skupino. Naše otroke, ki lahko postanejo člani te skupine bomo nagovorili, da se vam priklučijo.     

Bogdan Škofljanc, 23.07.08 ob 15:08

Spoštovani Bogdan, sledeče bom napisala, ker se mi zdi, da si mnogo na RB in preneseš kakšen komentar. Kar pišeš vsaj zame ne drži. Sem iz konzervativne družine, pa sem vseeno (ma, to sploh nikoli ni bilo vprašaj!) že mnogo let ZLSD, zdaj SD, celo funkcionarka stranke. Skratka, namig velja, ma naj se otrci sami odločijo.    

Tjaša, 23.07.08 ob 15:48

Spoštovani Bogdan, sledeče bom napisala, ker se mi zdi, da si mnogo na RB in preneseš kakšen komentar. Kar pišeš vsaj zame ne drži. Sem iz konzervativne družine, pa sem vseeno (ma, to sploh nikoli ni bilo vprašaj!) že mnogo let ZLSD, zdaj SD, celo funkcionarka stranke. Skratka, namig velja, ma naj se otrci sami odločijo.    

Tjaša, 23.07.08 ob 15:48

Jaz se strinjam s tabo Tjaša, čeprav je velikokrat le dejstvo, da "zgledi iz družine vlečejo". Bogdan, tebi hvala za pohvale, se pa pridružujem tvojim mislim, da pride veliko ljudi v to skupino, pa da mladi, tisti, ki še nimajo otrok, pa morda o njih razmišljajo le začnejo pridno delat na njih (seveda po pameti). Več kot nas je, lepše nam je. Saj bomo mi poskrbeli, da jim ne bo težko vzgajat otrok,pa da bojo imeli vse pogoje za to (stanovanja, delo, vrtce, šole,...)    

Matej Mencej, 23.07.08 ob 15:54

Hvala za povabilo, čeprav še niti "mlada babica" nisem. A upam, da bom kmalu. Veliko veselja ob vzgoji otrok, z dobro voljo se vse da. Mož je bil v vojski, ko sem vstajala ob štirih in otrokeca 10 mesecev starega z avtobusom vozila v edine jaslice na drugi breg Drave, ker so takrat bile edine v Mariboru. Pa zdaj dela doktorat iz filozofije. Je pa po vzgoji in naravi levo usmerjena. Nikoli je nisem v nič silila, ker se mi zdi, da trda roka ali prisila naredi več škode kot koristi. Lepo, lepo, naj nas bo čimveč. In čestitke za otroke in novo skupino. Predlagam, da "virtualno" proslavimo vsako rojstvo redbukovcu.    

Slavica, 23.07.08 ob 16:32

Ja se strinjam za virtualno proslavo. Aja, SVIT je danes napolnil natanko 1 mesec, drugače se je oa na državni praznik (25.6.) rodil. Pa država ni dala nič zraven....    

Matej Mencej, 23.07.08 ob 16:40

Kaj pa vaški župan? Baje je naš Janković edini, ki ne da nič    

Tjaša, 23.07.08 ob 16:42

o to pa ja, sicer še nisva nič dobila, ampak baje KR da okoli 100 EUR. Ja najbolj so "bogati" v Cerkljah na gor oz. v Šenčurju, kjer dobijo krepko čez 250 EUR (po mojih informacijah).    

Matej Mencej, 23.07.08 ob 16:44

Na Goriškem dajo celo po štiristo na vsakega novorojenca iz občin. Pride zelo prav. Le v LJ prav nič, baje. Ma kaj baje, sva se pozanimala in nič. Pa ravno tukaj, ko so najbolj pametni.    

Tjaša, 23.07.08 ob 17:07

Jaz imam dve punčki stari 2,5 let in 1 mesec . Verjemte da je največje veselje jih gledat kako rastejo in so vesele ter ko te objame in reče moj ati tako da se mi o vzpodbudah občine ne zdi vredno govorit. Največja nagrada so one same in
verjemite do zdaj imam več ali manj samo lepe izkušnje (pa ne z državo) z njima.
Samo pogumno saj mormo poskrbeti da ne izumremo.
En prav lep pozdrav iz bele krajine    

IGOR, 24.07.08 ob 20:22

Ja res je lepo biti mlad, pa še starš,mamica in očka.Tole je pa super ideja in mogoče vam rata, da postanete tudi baby boom skupina.Vse je na vas očkih in mamicah.LP.    

Nada, 24.07.08 ob 20:32

Se pridružim starševski skupini, čeprav sem že bolj "izkušen" starš :-) Imam štiri otroke, stare od treh do dvanajst let.    

Karmen Mlinar, 25.07.08 ob 07:50

Ja takih smo najbol veseli, da nam kakšno izkušnjo, predlog daste.

Dobrodošla v skupini,

LP. Matej    

Matej Mencej, 25.07.08 ob 07:57

Tole je pa ena super skupina, ker, ko si enkrat starš, sploh če imaš dva majhna škrata (kot jaz), skoraj nimaš časa za druge aktivnosti...Tjaša, drži se, jaz moram pa še malo dodelat svoj profil. Saša    

Saša Ogrizek, 25.07.08 ob 13:43

Saši, dobrodošla in pozdravi doma.    

Tjaša, 25.07.08 ob 13:53

Bi pričakoval, da se bo v tej skupini oblikovalo mnogo več mamic..pa jo izzove očka in potem mu sledimo ostali očetje. Kaže, da se tudi tu dogajajo premiki, ko moškemu ne moremo več očitati kar so generaciji mojega očeta in deda. Moja očetovska izkušnja pravi; tamali sta mi vse obrnili na glavo, pa ogromno sta me naučili o življenju..prav veselim se tele skupine!    

Dejc, 26.07.08 ob 07:49

no no niso samo očetje, bomo mamce tud kr kmalu prevladale al kaj!
Ideja je super se pridružujem z veseljem kot mamica skoraj 2 letnega malega lumpa Alvina!
    

elvisa, 26.07.08 ob 22:27

Še ena mamica tukaj :-)    

N., 04.08.08 ob 14:40

Jaz sem pa hotla osnovat skupino Mame.:) Pa vidim, da smo tukaj pokriti.:) Fajn!    

Dazha, 20.08.08 ob 15:54

Vidm, da nekaj govorite o pomoči občin. No, Slovenska Bistrica da 150 evrov, kar je super, ampak moraš izpolniti pogoj, da starša tukaj živita vsaj eno leto. Meni osebno je to grdo, ker moj otrok je takoj in samo občan Slovenske Bistrice. Tako, da mi te pomoči nismo dobili.

Kako ste drugače? Mi se ravno uvajamo v vrtec.    

Dazha, 02.09.08 ob 09:32

Zanimivo kaj pogojuje občina. V KR je pogoj ob vlogi samo da eden od staršev živi stalno v tej občini (KR). Brez drugih pogojev. Res čudno. Bomo spremenili, kajne?    

Matej Mencej, 02.09.08 ob 13:05

dadzha koliko je pa star otrok!? Mi smo se odločl da za letos ga pustimo še doma dugo leto pri 3 letih pa naj s epočasi kar pridruži veselim korenjakom!    

elvisa, 03.09.08 ob 21:45

dadzha koliko je pa star otrok!? Mi smo se odločl da za letos ga pustimo še doma dugo leto pri 3 letih pa naj s epočasi kar pridruži veselim korenjakom!    

elvisa, 03.09.08 ob 21:45

Ja, moj miško je star lih eno leto, ampak nimam druge izbire, nimam babic okrog. Pa mu je kr fajn, pridno je pa spi v vrtcu, se že smeje, ko prideva ke.:) Sm vesela.

Tist za občine je pa obup. Ampak potem se je ena soseda s podobno situacijo prtožla na občino in dobila denar... Tko da sm bla pol sam še nase loh jezna.

    

Dazha, 05.09.08 ob 16:04

Pa smo ga dočakali, Miraša. Dva tedna čez napovedan rok, potem sva ostala še malo dlje na polnem penzionu v porodnišnici, zdaj pa smo doma, vsi veseli. Lp skupini od nas treh    

Tjaša, 11.09.08 ob 23:15

Čestitke!    

Slavica, 12.09.08 ob 05:21

Živjo

Sem ponosni očka treh otrok in naj mlajši je Blaž,ki je 1. septembra napolnil dve leti.Samo upam lahko,da mladi starši imate čas za otroke in niste vseskozi v delu in zagonu.Komaj pri Blažu sem doživel očetovstvo v polni meri od nosečnosti do prihoda na svet in dalje pri vsakodnevnih opravilih.Lepo je biti z otrokom.Prvi sin je napolnil 21 r. dan ,hči pa je stara 12 in pol tako da za cartanje ostane edino še Blaž.In šele sedaj vidim koliko sem zamujal pri prvih dveh,ko si nisem vzel dovolj časa za otroke.Lp    

Stanislav Perc, 13.09.08 ob 18:56

Ah, vedno je tako. Tudi če si vzameš čas, hitro mine in že so odrasli, potem pa ti ne dovolijo več, da jim rečeš otrok. Uživajte z njimi, kolikor se le da. Jaz lahko samo upam, da bom kmalu babica.    

Slavica, 13.09.08 ob 20:49

Ko je ravno debata o uvajanju v vrtec - najin princ, prestolonaslednik Patrik je v vrtec zakorakal pri 16 mesecih in sodeč po prvih dveh tednih je prav tako - da je v svoji družbi, saj le te doma nima...ja ja, saj vem, dajmo še enega, dva, štri in tako dalje...
Uvajanje je minilo brez večjih pretresov, malce moti to, da je vrtec v prvem nadstropju, do tja pa vodijo samo stopnice - zaenkrat (celo poletje ni bilo dovolj, da bi naredili dvigalo in igrišče - z deli se pač prične na prvi šolski/vrtčevski dan...), tako da se do 14 malčkov vsakodnevno prenaša na rokah dveh vzgojiteljic ko gredo na sprehod oz. vožnjo z vozom. Malce neugodna situacija.
Uvajanje samo po mojem mnenju traja malce predolgo, teden dni bi bilo ravno prav. Otrok se pač mora navaditi na nov svet. Sicer sem bil tudi sam mnenja, da bi otrok ostal doma do 3 leta, ampak zdaj, ko vidim kako se igra s kolegi/cami, mu pa tega ne bi vzel.
LP
Austin    

AustinPowers, 16.09.08 ob 16:11

Austin, me veseli, da se je Patrik tako lepo navadil! Moj sinko je tudi zdaj začel hoditi v vrtec, vendar je star dobra 3 leta. In meni se zdi to krasna starost (mladost) za vstop v vrtec in upam, da bom imela to možnost tudi pri hčerkici, saj ne bi rada hitela z vrtcem.
Dejstvo je, da ima vrtec svoje prednosti in slabosti, domače varstvo prav tako...zato se vsak odloči po svoji najboljši presoji in seveda možnostih.
Tudi pri nas doma je zaenkrat prva vrtčevska izkušnja pozitivna (do takrat, ko prejmem prvo položnico, seveda...).    

N., 16.09.08 ob 20:24

Jah, položnice so res pasje ja...ampak v primerjavi z varstvom na domu (če pač ni možnosti, da ti otroka pro bono varujejo starši) pri kakšni vzgojiteljici, so pa vseeno nizke...
Ena od stvari, ki jih zamerim desnim strankam je tudi ta, da nonstop posiljujejo z nataliteto - fajn, a ne - potem imaš pa otroka, pa zanj ni prostora v vrtcu...koncesij za zasebne vrtce pa ne podelijo. Go figure.
Enako je z "zastonj" vrtcem za drugega otroka - ista fora - to ti zelo pomaga, če le ta ne dobi prostora v vrtcu a ne?
Sliši se pa fajn ja.
    

AustinPowers, 16.09.08 ob 21:15

AustinPowers,
tudi mene jezi tole trkanje po prsih, kao so zaslužni za lanski prirast natalitete! Pa saj še vrabci na drevesih čivkajo, da sedaj rojeva večina žensk iz tiste prave baby-bum generacije, 80-ta leta!! In to je gotovo edini razlog, da je več rojstev, žal...     

N., 16.09.08 ob 21:42

Ah, ne sekiraj se...    

AustinPowers, 17.09.08 ob 22:26

jaz sme se odločla da našga mlega lumpa pustim v varstvu pri babici še letos, drugo leto bo avgusta napolnil 3 leta in ga bomo verjetno dali v vrtec! Se pa strinjam z tvojo trditvijo natasa da ima vsaka stran svoje slabosti in prednosti a kaj čmo, tako je pač v življenju vsepovsod.
    

elvisa, 21.09.08 ob 23:00

jaz sme se odločla da našga mlega lumpa pustim v varstvu pri babici še letos, drugo leto bo avgusta napolnil 3 leta in ga bomo verjetno dali v vrtec! Se pa strinjam z tvojo trditvijo natasa da ima vsaka stran svoje slabosti in prednosti a kaj čmo, tako je pač v življenju vsepovsod.
    

elvisa, 21.09.08 ob 23:00

Lep pozdrav vsem in pozdrav ustanovitelju skupine Mladi starši .
Tudi sam sem ponosem oče treh otrok, starejši sin je ravno dopolnil 11 let in dvojčka Anja in Nik 1 leto .
Me veseli za pogumno potezo same ustanovitve skupine in upam, da si bomo lahko izmenjali čim več predlogov in mnenj za boljši jutri za naše otroke .
Lep pozdrav iz Laškega    

rajko gačnikar, 23.09.08 ob 20:00

Bogdan, ti pa se pripravljaš za mladega dedeka?    

Slavica, 25.09.08 ob 10:35

Jaz sem že sedem mesecev dedek.    

Bogdan Škofljanc, 25.09.08 ob 11:15

Sorry, je letelo na drugega Bogdana. Bogdana Čepiča.    

Slavica, 25.09.08 ob 16:15

Lep pozdrav
Sem oče dveh otrok 3 in 6 letnega fanta zato če koga kaj zanima naj me vpraša    

Gregor, 10.11.08 ob 19:26

Po malo daljšem času spet pozdrav od mene. Se bom kr vrnla na temo vrtca pa položnc. A mi loh en razloži, kako loh obračunavajo vrtec po lanskih pa predlanskih prihodkih? Namreč, jaz sm mela prej eno povprečno slov.plačo, zdaj sm šla pa na svoje in še minimalca ne dosegam. In itak to njih baš briga, oni men veselo obračunavajo po lanskih prihodkih (ki men trenutno nč ne nucajo, ane), da saj bom pa tok na bolšem nasledn let, ker nasledn let se mi bo pa obračunaval po letošnji minimalni plači, jaz bom pa takrat služla milijone, ampak to mi seveda ne bo treba prjavt... :(

Mislm, človk se tkole res vpraša, zakaj ni šu v (kao) samohranilstvo, zakaj ni šu na Zavod pa na črno delal, zakaj se nekam ne vpiše pa dobi status študenta,... Bl kot se nekaj trudš poskrbet zase pa bit fer pa it po pravilih, bl te tepejo.

Al pa mam dons slab dan, brez zamere.:)     

Dazha, 11.11.08 ob 08:27

Dazha, odkar je šel naš dečko septembra prvič v vrtec, se tudi jaz marsikaj sprašujem. Resnično me že boli glava od tega.    

N., 11.11.08 ob 20:13

Ane, no???!!

Kako pa drugač? Jaz sem drugač zadovoljna z vrtecm, štejem tedne odkar je zdrav in v vrtcu, ta teden je 7.:):):)     

Dazha, 11.11.08 ob 20:31

Dazha, vrtec je super, saj ne rečem... Ampak moj sin je bil prej resnično 3 leta zdrav kot dren, zdaj pa... Potem me pa boli še položnica, ki je peklenska, čeprav ga npr. pol meseca ni bilo niti v bližini vrtca :-))

Pa še komentar na tvoje prejšnje sporočilo... Brez skrbi, da se prihodnje leto (če se ti prihodki zvišajo) ne boš veselila nizkih položnic na račun letošnje suše. Pri nas je bil v prejšnjih letih zaposlen, pa spet ne, pa spet da... In v izogib temu, da bi nekdo plačeval manj vrtca na račun suše v preteklem letu, mora predložiti zadnje tri plačilne liste. Tako je to...    

N., 11.11.08 ob 20:52

Sem malo nerodno prej napisala - hotela sem reči, da je bil mož zaposlen, pa spet ne, pa spet da :-)    

N., 11.11.08 ob 20:53

Bi vas rada vprašala, koliko ste kopali otroka. Naš je tako zelo zdrav, da pravijo, naj pišemo nasvete drugim... Kopamo dvakrat na teden, ma ko se pogovarjam, vse pravijo, da kopajo vsak dan. Kaj menite? Samo tako, za debato..     

Tjaša, 02.02.09 ob 14:25

Jaz sem tudi kopala vsak dan do enega leta in to v kamilicah. In kaj ima zdaj? Suho kožo.

Ti kar delaj po svojem občutku, sploh če je malček zdrav.    

Slavica, 02.02.09 ob 16:50

Poleti sem kopala vsak dan, ampak otroško milo pa sem uporabila le enkrat na teden. V tem hladnem času pa oba otroka kopam ob sobotah, vmes pa kdaj na hitro tuširam. Seveda je obvezno umivanje rok, nog in obraza pred spanjem. Pri uporabi mila sem zelo previdna - raje manj kot več.
    

N., 02.02.09 ob 21:27

Hvala, Slavica in Nataša. Torej bo kar v redu.. Lep zasnežen dan vama želim in nič prometnih/prevoznih težav.    

Tjaša, 03.02.09 ob 11:13

Lepo je ugotoviti, da ta skupina, ena od redkih, dobiva svoj smisel, za kar je bila pravzaprav ustanovljena.    

Bogdan Škofljanc, 03.02.09 ob 11:31

Ja Bogdan, zato ker so naši predlogi sad izkušenj in so tudi upoštevani.    

Slavica, 03.02.09 ob 13:44

ObvestiloZa vsebino komentarjev ne odgovarjamo. Avtorje komentarjev naprošamo, da skladno s pogoji uporabe spletnega mesta spoštujejo mnenja in stališča drugih ter ne izražajo sovražnega govora oz. nestrpnosti.